quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heb ik ook gekocht. Prachtig boek!
Weet iemand of de de normale versie - dit is de filmeditie - een ander verhaal heeft? Of maakt het geen verschil?
Wellicht een beetje off-topic: Dat boek heb ik ook zien staan, had alleen de tijd niet om er even in te kijken. Waar gaat het ongeveer over?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Frith het volgende:
Ik ga ook maar eens 'de troost van de filosofie' kopen.
(en TVP uiteraard)
Serieus? Ik vind Dickens eigenlijk altijd heel makkelijk te doen. En nee, Great Expectations is geweldigquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef Mykonos het volgende:
^^ Great Expectations ook aant lezen in het Engels, maar dat is irritant![]()
Hedendaagse literatuur in het Engels is geen probleem, maar dit is echt voor mij iig nauwelijks door te worstelen. Snap het meestal wel, maar het boek boeit nog niet echt...
Gelezen. Leuk (en soms leerzaam). Het is een echt uber makkelijk boek.quote:
Het is vooral erg leuk te lezen als je in de tuin zit in de zon. Lekker makkelijk en toch leerzaam.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Mykonos het volgende:
5 euries, kon het niet laten liggen. Denk niet dat er heel veel nieuws in staat, maar aangezien ik volgend jaar geschiedenis ga studeren is het wel handig om de grote lijnen nog een beetje scherp te krijgen.
Ben inmiddels een stukje op weg en tis idd heel makkelijk geschreven, idd lekker in de tuin zitten met dit boekquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Het is vooral erg leuk te lezen als je in de tuin zit in de zon. Lekker makkelijk en toch leerzaam.
Gave omslagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef De_Hertog het volgende:
Naar aanleiding van een topic elders:
[ afbeelding ]
'You can't judge a book by its cover'quote:
Ik zeg het je zodra ik hem binnen heb.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Wellicht een beetje off-topic: Dat boek heb ik ook zien staan, had alleen de tijd niet om er even in te kijken. Waar gaat het ongeveer over?
Inmiddels binnen, mèt die cover. Ook binnen: Nick Hornby - About a Boy, tussendoor besteld en een stuk sneller gekomen dan ik dacht - op Unseen Academicals wacht ik daarentegen nog steeds. Gisteren op aanraden van iemand anders besteld:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'You can't judge a book by its cover'
Heb hem tweedehands besteld, dus moet nog maar zien of ik ook die cover krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |