Van Tolstoy?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:57 schreef Ensaf het volgende:
Tvp.
Ben overigens jaloers op de poster boven mij.
Heb zelf de Hitchhikerguide staan, en ook Tolstoy in het Engels. Maar ben bij de laatste nog op zoek naar een betaalbare Nederlandse vertaling.
Hoezo wil je hem liever in het Nederlands?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:57 schreef Ensaf het volgende:
Tvp.
Ben overigens jaloers op de poster boven mij.
Heb zelf de Hitchhikerguide staan, en ook Tolstoy in het Engels. Maar ben bij de laatste nog op zoek naar een betaalbare Nederlandse vertaling.
hmm, er zou een cheap ass guide to books moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef pinquit het volgende:
vorige week ook eens bij de kringloop geweesthad niet zoveel tijd, want ze gingen bijna dicht, maar wel john irving- bidden wij voor owen meany gegapt
puur uit interesse: voel jij je nu moreel beter dan wanneer je een boek uit een gewone boekwinkel ontvreemdt? of heb je juist het opwindende gevoel dat je een grotere bad-ass bent wanneer je een boek steelt uit de kringloop?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef pinquit het volgende:
vorige week ook eens bij de kringloop geweesthad niet zoveel tijd, want ze gingen bijna dicht, maar wel john irving- bidden wij voor owen meany gegapt
ik heb toch niet gestolen manquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef herzberg het volgende:
[..]
puur uit interesse: voel jij je nu moreel beter dan wanneer je een boek uit een gewone boekwinkel ontvreemdt? of heb je juist het opwindende gevoel dat je een grotere bad-ass bent wanneer je een boek steelt uit de kringloop?
how disappointingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik heb toch niet gestolen man![]()
verkeerde woordkeuze, i'mverysorry. verkeerde woord gewoon
blijkbaar is dat de informatiefolder van de plaatselijke bibliotheek.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef Frith het volgende:
[..]
hmm, er zou een cheap ass guide to books moeten zijn.
Oh dat is wel een toppertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef pinquit het volgende:
vorige week ook eens bij de kringloop geweesthad niet zoveel tijd, want ze gingen bijna dicht, maar wel john irving- bidden wij voor owen meany gekocht
Dit bedoel je toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef herzberg het volgende:
[..]
puur uit interesse: voel jij je nu moreel beter dan wanneer je een boek uit een gewone boekwinkel ontvreemdt? of heb je juist het opwindende gevoel dat je een grotere bad-ass bent wanneer je een boek steelt uit de kringloop?
Engelse en Duitse boeken lees ik het liefst in de orginele taal. Maar als ik het dan toch van een vertaling moet hebben zie ik niet in waarom ik me op een Engelse zou moeten storten als er ook een Nederlandse beschikbaar is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Hoezo wil je hem liever in het Nederlands?
Om te bezitten en in 3 maanden door te lezen, niet 3 weken met 2 maal verlengen. Dat, en het aanbod van bibliotheken wil nog wel eens ernstig beperkt zijn voor academische interesses.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef herzberg het volgende:
[..]
blijkbaar is dat de informatiefolder van de plaatselijke bibliotheek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |