Yups, ik schrijf ze op in mn agenda en die zit altijd in mn tas!quote:
De cover trekt in ieder geval de interesse! Wat is de strekking?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:38 schreef Baltar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't judge a book by its cover.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:26 schreef addie84 het volgende:
[..]
De cover trekt in ieder geval de interesse! Wat is de strekking?
Waarom dan de illustraties?quote:
Ik heb Ham on Rye en Women al, dus dan kan deze niet ontbreken natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
De erven Bukowski worden schatrijk zie ik al weer.
HOR heb ik ook, Women niet. Wil binnenkort nog Factotum kopen, daar heb ik de verfilming al van gezien. Wat ook wel een aanrader is: 'Hollywood', over zijn (hilarische) ervaringen met de Amerikaanse filmindustrie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:20 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ik heb Ham on Rye en Women al, dus dan kan deze niet ontbreken natuurlijk
Het is een goed geschreven verhaal maar het is inderdaad erg 'barok'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
de complete Baroque cycle van Neil Stephenson.
Het was een redelijk blinde gok om ze gelijk allemaal te kopen (heb ze nog nooit gelezen), maar ik had er wat dingen over gelezen op internet en ik durfde deze wel te nemen.
Ik ben benieuwd, maar ik heb nog meerdere titels op de stapel, dus hij komt onderopquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is een goed geschreven verhaal maar het is inderdaad erg 'barok'Niet dat het echt moeilijk doorkomen is, maar het is gewoon een enorme pil. Hele prestatie van de schrijver, en van iedere lezer
Hee, ik hoorde daar een tijdje geleden bij Spijkers met Koppen op Radio 2 een interview over met de auteur. Die verzamelt boeken daarover, herinner ik me. De man is medisch ethicus of zoiets.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
Vandaag binnengekomen:
[ afbeelding ]
Verhalen over bizarre medische afwijkingen en ontdekkingen.
Dan moet je nog May Contain Traces of Magic, You Don't Have To Be Evil To Work Here But It Helps, The Better Mousetrap en Barking en dan heb je ze allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:50 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Tom Holt - In Your Dreams en Earth, Fire and Custard
De volgenden uit de reeks van J.W. Wells & Company. The Portable Door was goed bevallen
Komt allemaal goed, niet allemaal in één keer aanschaffen, maar uiteindelijk kom ik er wel. Overigens maak ik niet alleen die serie compleet, uiteindelijk zal ik al zijn boeken in mijn kast hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan moet je nog May Contain Traces of Magic, You Don't Have To Be Evil To Work Here But It Helps, The Better Mousetrap en Barking en dan heb je ze allemaal
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, niet allemaal in één keer aanschaffen, maar uiteindelijk kom ik er wel. Overigens maak ik niet alleen die serie compleet, uiteindelijk zal ik al zijn boeken in mijn kast hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |