ga je nu al weer bestellen? Je pakje is nog onderwegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef mirannie het volgende:
Iemand hier die mij misschien ook een handje kan helpen?? Inmiddels besloten om waarschijnlijk 3 suedes te kopen. Maar nu zit ik weer met een `blauw` probleem...
Ik heb de volgende nu op mijn wishlist staan:
CG blue sparrow
CG blue island iced tea
CG caribbean blue
CG blue hawaiian
Orly it´s up to blue
Dit is wat ik al heb aan blauw en wat al besteld is:
OPI absolutely alice
OPI designer glamour
CG 2nite
OPI yoga-ta get this blue
CG meteor shower
Ik kan echt niet nog 5 blauwe kleurtjes erbij bestellen, it´s tooooo much. Mocht iemand andere blauwe kleurtjes kennen die nog mooier zijn dan bovenstaande, mag je het gerust laten weten, maar moet uiteindelijk wel een keuze maken van max 3 blauwe kleurtjes![]()
Anyone?
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
Van de H&M..
Ik vind Hello Kitty zo cute....ja ik ben echt 33![]()
De pedicure is net geweest en die heet m'n teennagels ook mooi gelakt![]()
En hoe heet je liefje?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Een van m'n nieuwe liefjes
Dat had ik inderdaad stiekem ook wel een beetje besloten, vind die erg gaaf!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Daph_ het volgende:
Blue Island Iced Tea is prachtig, die moet blijven
Jawel, op zich heb je natuurlijk gelijk, maar vind het gewoon een beetje te veel van het goede.quote:Maar als jij nou 5 blauwe lakken mooi vindt, dan bestel je toch 5 blauwe lakken?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je nu al weer bestellen? Je pakje is nog onderwegVerder kan een mens nooit genoeg blauwe lak hebben
stippies!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn vertraagde lente-nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG Spitfire.quote:
Stippen zijn hip!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:40 schreef Nune het volgende:
Antwoord van OC Nail Art:
I shipped your order on the 25th of February....the M65 disk should ship in the next day or two. The US Customs Declaration Number on your package is LN027028356US but it's not a tracking number. Packages to NL have been taking a while to clear customs lately for some reason!!!
K
Zou het dan toch?
vrolijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I knowquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Sjeen het volgende:
Er is meer te krijgen bij TD dan China Glaze, ze leveren: Amour, China Glaze, Color Club, Creative, Essie, Entity, Kolor ring, Misa, New York, Nicole (by OPI), OPI, Orly en Sation
Nagels om vrolijk van te wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kut is dat he?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja ik vind het helemaal niet leuk en ik BAH![]()
Ja, ik zei net al tegen Daph dat ik er gewoon een beetje bozig van ben! Want we hadden net zitten uitreken hoeveel ongeveer, nou dat word dus waarschijnlijk rond de ¤25. Joepiedepoepie.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, ik zei net al tegen Daph dat ik er gewoon een beetje bozig van ben! Want we hadden net zitten uitreken hoeveel ongeveer, nou dat word dus waarschijnlijk rond de ¤25. Joepiedepoepie.
hoe wordt dat eigenlijk berekend?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, ik zei net al tegen Daph dat ik er gewoon een beetje bozig van ben! Want we hadden net zitten uitreken hoeveel ongeveer, nou dat word dus waarschijnlijk rond de ¤25. Joepiedepoepie.
12,50 inklaringskosten + 19% btwquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe wordt dat eigenlijk berekend?
wooow echt snel zegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:06 schreef Daph_ het volgende:
Ladies met TD pakketjes en "wanneer komt het??" vragen: ik had donderdagavond besteld en vanmorgen ontvangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |