abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2010 @ 02:23:55 #151
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79087562
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Morris heeft echt geloof ik 3 dagen een biseksuele rol gehad... de rest was ie met vrouwen bezig... Lucas hebben we sinds zijn entree in Meerdijk echt een of twee keer in beeld zien zoenen met Marco of met Noud... de verhaallijnen tussen Isabella, Charlie en Yasmine waren echt veel uitgebreider in beeld dan de mannelijke homoverhaallijnen tot nu toe....
Beelden van vrouwen zijn ook veel leuker, aangenamer om te zien, en ook meer geaccepteerd, omdat vrouwen van nature al aan elkaar klitten. Lijkt wel een dubbelzinnige opmerking.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 13 maart 2010 @ 04:05:08 #152
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_79088405
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:47 schreef vencodark het volgende:
Wat was Martijn in de aflevering van gister belachelijk bezig. Keihard zeggen dat Ludo hun leven verwoest heeft terwijl Martijn zelf met Barbara lag te rollenbollen. Het lef!
Serieus...waarom zegt Irene hier niets van?
Ja, ook tot mijn ergerlijke verbazing! Hij wilde de warme Barbara en niet de afstandelijke Irene, en toen dat misliep, walst hij gewoon weer binnen en gebruikt hij Ronja's misere nu om weer de natuurlijke vaderplek in te nemen. Hij doet alsof er niets gebeurd is.

Al wat deze man doet is aandacht vragen en zijn zin doordrijven. Ik hoop dat Ludo hem goed te grazen neemt.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:34:06 #153
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_79089314
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Noud en Lucas komen gewoon bij elkaar
.. lol jij bent nog een kerel ook .............

edit: Verder eens met V. Bartolhoven. Overdreven homo gedoe hoeft er van mij ook niet in. Prima dat er een homo in zit, maar moet dat er per sé een zijn die constant zijn eigen stereotype loopt te bevestigen?
Conformists will be cast away by the tide of history
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:37:22 #154
225540 Pugg
Friends forever
pi_79089353
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat!
pi_79089383
Het is natuurlijk wachten tot Nina en Morris weer liggen de glijden met elkaar.
pi_79089487
Dat mensen zich zo druk maken over een homo in een serie... het is gewoon een afspiegeling van de maatschappij... dus als ik jullie goed begrijp mag ie wel in de serie zitten maar dan puur als behang stel je eens voor dat ie gaat praten of zoenen met een man?

Oh en ja ik vind hem ook verwijfd maar ook die zitten er nou eenmaal tussen in de scene... en ik spreek uit ervaring..
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:07:22 #157
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79092128
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 04:05 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, ook tot mijn ergerlijke verbazing! Hij wilde de warme Barbara en niet de afstandelijke Irene, en toen dat misliep, walst hij gewoon weer binnen en gebruikt hij Ronja's misere nu om weer de natuurlijke vaderplek in te nemen. Hij doet alsof er niets gebeurd is.

Al wat deze man doet is aandacht vragen en zijn zin doordrijven. Ik hoop dat Ludo hem goed te grazen neemt.
Hij heeft het anders een generatie lang al met haar uitgehouden, zonder vreemd te gaan. Ben benieuwd wie hem dat nadoet.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:08:12 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79092149
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken over een homo in een serie... het is gewoon een afspiegeling van de maatschappij... dus als ik jullie goed begrijp mag ie wel in de serie zitten maar dan puur als behang stel je eens voor dat ie gaat praten of zoenen met een man?

Oh en ja ik vind hem ook verwijfd maar ook die zitten er nou eenmaal tussen in de scene... en ik spreek uit ervaring..
Hij is een enge homo. Een normale homo (oeps bestaat dat, ik bedoel, mag je dat zeggen?) is helemaal niet erg, die zijn er in de samenleving, maar zo'n nichterig gedoe, alsof zo'n nichterig gedoe de norm is. Paul de Leeuw vind ik een leuke homo, en zo zijn er nog meer.
pi_79092151
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij heeft het anders een generatie lang al met haar uitgehouden, zonder vreemd te gaan. Ben benieuwd wie hem dat nadoet.
Tja, in het verleden behaalde resultaten biedt geen garantie voor de toekomst.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:16:51 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79092366
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, in het verleden behaalde resultaten biedt geen garantie voor de toekomst.
Dat is ook waar, maar de trackrecord van een man is toch een uiting van zijn karakter en een indicatie voor de toekomst. Andersom zou ik zeker vraagtekens zetten bij zo'n man.
pi_79092445
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat is ook waar, maar de trackrecord van een man is toch een uiting van zijn karakter en een indicatie voor de toekomst. Andersom zou ik zeker vraagtekens zetten bij zo'n man.
Ooh tuurlijk. Maar een bimbo als Barbara weet hem toch van Irene weg te kapen. En zodra je in Meerdijk komt wonen, gaat het fout he.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:21:27 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79092469
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ooh tuurlijk. Maar een bimbo als Barbara weet hem toch van Irene weg te kapen. En zodra je in Meerdijk komt wonen, gaat het fout he.
Tsja, that's women for you. Zou verboden moeten worden.
pi_79093626
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij is een enge homo. Een normale homo (oeps bestaat dat, ik bedoel, mag je dat zeggen?) is helemaal niet erg, die zijn er in de samenleving, maar zo'n nichterig gedoe, alsof zo'n nichterig gedoe de norm is. Paul de Leeuw vind ik een leuke homo, en zo zijn er nog meer.
Nou als je Lucas al nichterig vindt heb ik nieuws voor je... hij is peanuts vergeleken bij sommige anderen hoor... het valgt allemaal reuze mee
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:29:20 #164
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79094478
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou als je Lucas al nichterig vindt heb ik nieuws voor je... hij is peanuts vergeleken bij sommige anderen hoor... het valgt allemaal reuze mee
Ik weet 't, ik weet 't, laten we het daar maar niet over hebben. In de serie is Lucas al irritant genoeg. Maar goed, hij is er, echter ik vind een storyline dat Noud (altijd als superhetero neergezet) met irri Lucas iets zou moeten krijgen. De verloedering van de weergave van de samenleving ten top.
Ik vind het prima zo, homo's horen erbij, maar het hoeft niet de boventoon te voeren, want dat is in het dagelijks leven ook niet. Het leven is al ingewikkeld genoeg. Sorry, maar dat is mijn mening.
pi_79094571
Noud is echt niet de eerste jongen die opeens gevoelens kan krijgen voor een jongen hoor terwijl ie daarvoor op meisjes viel.... ik spreek uit ervaring
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:34:05 #166
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79094593
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Noud is echt niet de eerste jongen die opeens gevoelens kan krijgen voor een jongen hoor terwijl ie daarvoor op meisjes viel.... ik spreek uit ervaring
Edit.
Nee, ik weet het, maar dat is al vele malen minder, het was meer in de jaren waarin je geen homo mocht zijn, maar het uitbraden ervan op tv vind ik een beetje onsmakelijk. Maar goed dat is een andere discussie. Het zal me niet verbazen als door dit soort uitwassen meer mannen denken erbij te moeten horen.
pi_79094636
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, ik weet het, maar het uitbraden ervan op tv vind ik een beetje onsmakelijk.
Tja, ieder zijn smaak... maar liefde tussen mannen is niet anders als tussen een man/vrouw of twee vrouwen...
pi_79094651
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, ik weet het, maar het uitbraden ervan op tv vind ik een beetje onsmakelijk. Maar goed dat is een andere discussie. Het zal me niet verbazen als door dit soort uitwassen meer mannen denken erbij te moeten horen.
homoliefde is een uitwas?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:37:20 #169
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79094682
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Tja, ieder zijn smaak... maar liefde tussen mannen is niet anders als tussen een man/vrouw of twee vrouwen...
Twee vrouwen kan ik nog in komen, maar mannen vind ik toch een beetje bizar.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:37:59 #170
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79094703
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

homoliefde is een uitwas?
Nee, het willen ronselen van heteromannen om de homoliefde te promoten.
Als hij iets krijgt met Morris, snap ik het wel.
pi_79094775
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, het willen ronselen van heteromannen om de homoliefde te promoten.
Als hij iets krijgt met Morris, snap ik het wel.
Als het karakter Noud voor Lucas valt is ie dus niet 100% hetero maar biseksueel.... maar jij vindt dus dat als je eenmaal voor de vrouwen hebt gekozen je niet meer mag switchen ofzo?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:42:19 #172
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79094842
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als het karakter Noud voor Lucas valt is ie dus niet 100% hetero maar biseksueel.... maar jij vindt dus dat als je eenmaal voor de vrouwen hebt gekozen je niet meer mag switchen ofzo?
Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:48:58 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79095028
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.
pi_79095606
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

wat een denkbeelden anno 2010 nog bestaan
pi_79096513
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Kom maar uit de kast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')