nu ben ik straks weer het hele weekend bezig met afleveringen gtst kijken want ik kan nu niet verder, als ik er een heb gemist bedoel ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet
Alle programma's die later waren staan er wel allemaal op, raar dat ze gtst en take me out niet even fixen..![]()
Wel sjokla ?quote:
nou aan die blik van hem soms te zien vermoed ik dat het lariekoek is. Om Martijn een hak te zetten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Maartel het volgende:
Weten we als kijker (als ik wat langer gekeken had) in hoeverre Ludo inderdaad wel echt interesse in haar heeft?
None, whatsoever.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Maartel het volgende:
Weten we als kijker (als ik wat langer gekeken had) in hoeverre Ludo inderdaad wel echt interesse in haar heeft?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij is de liefde van Ludo onzin, want hij heeft toen ooit eens gezegd tegen Maxime (meen ik me te herinneren) dat ie nooit verliefd op haar zou kunnen worden, maar alles om Martijn kapot te maken
HAHA dat was me niet eens opgevallen.. Het is dat je het typtquote:
Maar toch, toen hij eerder in therapie bij haar was, was Ludo wel al erg gecharmeerd van Irene.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij is de liefde van Ludo onzin, want hij heeft toen ooit eens gezegd tegen Maxime (meen ik me te herinneren) dat ie nooit verliefd op haar zou kunnen worden, maar alles om Martijn kapot te maken
Devil in a blue dress...quote:
hahah ojah!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Devil in a blue dress...
Nou rtlgemist deed het eindelijk dus alles teruggekeken. Miss Nina en StudToen Morris wegging heeft ze die hond ook in het asiel gedumpt volgens mij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |