abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79154667
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Persoonlijk probeer ik de moderatie voor te zijn, ik ben niet zo van op de grens of er net over. Maar wat ik al zei, als het me niet bevalt scrol ik er wel overheen
Nou ja zoals ik al zei hier denken wij ook gewoon verschillend over, voor mij is dit niet over of op de grens. Onze grenzen verschillen wat dat betreft ook gewoon denk ik

Misschien enigzins Offtopic
Bij het programma Pauw en Witteman worden dit soort vragen weleens vaker gesteld om de gast te prikkelen zijn antwoord van genuanceerder uit te leggen, het leidt zeer zelden tot een ongezellige sfeer
Een heer met stijl
pi_79154673
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Paul kleedt zich niet nichterig, wuift niet met zijn handje en is niet snel op zijn pik getrapt. Hij is soms gewoon 'one of the guys'. En inderdaad, omdat hij grappig is, maakt dat wel leuker.
Paul wie?
  zondag 14 maart 2010 @ 23:59:20 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79154684
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja maar er werd gesteld dat een homo die niet nichterig is, wel "normaal" is...
Ach, wie is er nog normaal tegenwoordig
  maandag 15 maart 2010 @ 00:00:07 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154707
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow... Het is besmettelijk?

Dus eigenlijk ben ik er schuldig aan dat een vriend van me opeens "biseksueel" blijkt te zijn? En z'n vriendin verlaten heeft? Das kut voor em
Dat moet je niet zo letterlijk nemen, ik weet dat het geen Q-koorts is ofzo. Wel is het tegenwoordig zo dat mannen worden aangespoord om te experimenteren en dat bedoel ik eigenlijk meer. Tegenwoordig kun je niet gewoon vrienden meer zijn en toch een gezamenlijke passie hebben, en wel...... de vrouw.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 15 maart 2010 @ 00:00:33 #255
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154728
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Paul wie?
De Leeuw.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:00:39 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79154730
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ja zoals ik al zei hier denken wij ook gewoon verschillend over, voor mij is dit niet over of op de grens. Onze grenzen verschillen wat dat betreft ook gewoon denk ik

Misschien enigzins Offtopic
Bij het programma Pauw en Witteman worden dit soort vragen weleens vaker gesteld om de gast te prikkelen zijn antwoord van genuanceerder uit te leggen, het leidt zeer zelden tot een ongezellige sfeer

Ik had me ook al bedacht dat ik jouw opmerking beter vond kunnen met een ipv de gevolgd door de
pi_79154740
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De Leeuw.
Paul de Leeuw?
Speelt die tegenwoordig in gtst?
pi_79154750
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ach, wie is er nog normaal tegenwoordig
Ow dat ben ik absoluut met je eens! Maar sommige mensen willen graag labelen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_79154755
quote:

[..]

Dat moet je niet zo letterlijk nemen, ik weet dat het geen Q-koorts is ofzo. Wel is het tegenwoordig zo dat mannen worden aangespoord om te experimenteren en dat bedoel ik eigenlijk meer. Tegenwoordig kun je niet gewoon vrienden meer zijn en toch een gezamenlijke passie hebben, en wel...... de vrouw.
Mijn god... ik dacht nog even dat je een grapje maakte met die vorige post.... maar niet dus
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 15 maart 2010 @ 00:01:44 #260
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154766
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja maar er werd gesteld dat een homo die niet nichterig is, wel "normaal" is...
Komt 'normaler' over, en daarmee bedoel ik, zoals ik een man zie.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:02:56 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154810
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Paul de Leeuw?
Speelt die tegenwoordig in gtst?
Was het maar waar, dan mocht hij met Lucas gaan scharrelen, zou wel leuke tv worden dan.
Nee, als je even terugleest, weet je waarom de naam Paul viel.
pi_79154842
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik had me ook al bedacht dat ik jouw opmerking beter vond kunnen met een ipv de gevolgd door de
Ach ja we zullen wel nooit helemaal posten zoals anderen graag zouden zien dat we posten
Een heer met stijl
pi_79154919
quote:

[..]

Maar je plaatst het hier wel zo letterlijk... Oke welliswaar gevolgd door een smilie, maar toch.

Wat bedoel je met die gezamenlijke passie?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_79154965
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Komt 'normaler' over, en daarmee bedoel ik, zoals ik een man zie.
Ja want een lat-relatie is normaal...
En daarmee bedoel is dat het geen relatie is zoals ik een relatie zie.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:09:29 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155035
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mijn god... ik dacht nog even dat je een grapje maakte met die vorige post.... maar niet dus
Wat is er dan mis mee. Ik zeg toch dat je het niet zo letterlijk moet nemen.
Het feit dat je opteert voor een relatie tussen Noud (als hetero neergezet) en Lucas, vind ik ook een beetje vaag. Kijk in een soap kan veel belachelijks gebeuren, maar je probeert het te rechtvaardigen als zijnde, ze draaien om elkaar heen, hetgeen ik echt niet zie. Lucas heeft geen reden om aan te nemen dat Noud iets met mannen wil op het intieme vlak, dus dat. Het is natuurlijk bout voor Lucas dat hij op mannen valt, maar hij moet het dan maar accepteren en op zoek gaan naar een gelijkgestemde.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:10:15 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155060
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja want een lat-relatie is normaal...
En daarmee bedoel is dat het geen relatie is zoals ik een relatie zie.
Dat is het ook niet, daarom is het een lat-relatie en geen relatie. cést simple.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:11:11 #268
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155093
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar je plaatst het hier wel zo letterlijk... Oke welliswaar gevolgd door een smilie, maar toch.

Wat bedoel je met die gezamenlijke passie?
Dat de dierlijke gevoelens gedeeld worden richting een vrouw. Dat is namelijk iets wat mannen doorgaans bindt.
pi_79155138
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat is het ook niet, daarom is het een lat-relatie en geen relatie. cést simple.
Nja en toch gebruiken we het woord relatie voor die omgangsvorm... weliswaar met het woord lat ervoor, maar het wordt "normaal" wel als relationele vorm gezien... Zo simpel is het...
quote:
Een latrelatie is een relatie waarbij twee minnaars een in hoofdzaak monogame relatie hebben en ervoor kiezen geen gezamenlijk huishouden te voeren, maar apart te blijven wonen. Voor deze relatievorm wordt meestal gekozen als beide partners hun zelfstandigheid niet willen opgeven. Het latrelatie-verschijnsel is vooral sinds de jaren zestig verspreid.
Zo simpel... zo simpel...
pi_79155203
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Was het maar waar, dan mocht hij met Lucas gaan scharrelen, zou wel leuke tv worden dan.
Nee, als je even terugleest, weet je waarom de naam Paul viel.
Ooh ok.
Nee geen zin. Ik volg de hele discussie sowieso niet.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:15:12 #271
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79155241
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat is er dan mis mee. Ik zeg toch dat je het niet zo letterlijk moet nemen.
Het feit dat je opteert voor een relatie tussen Noud (als hetero neergezet) en Lucas, vind ik ook een beetje vaag. Kijk in een soap kan veel belachelijks gebeuren, maar je probeert het te rechtvaardigen als zijnde, ze draaien om elkaar heen, hetgeen ik echt niet zie. Lucas heeft geen reden om aan te nemen dat Noud iets met mannen wil op het intieme vlak, dus dat. Het is natuurlijk bout voor Lucas dat hij op mannen valt, maar hij moet het dan maar accepteren en op zoek gaan naar een gelijkgestemde.
Als ik een beetje mn best doe. . . De verliefdheid van Lucas duurt wel erg lang. Als die liefde toch niet beantwoordt wordt dan hadden ze het misschien wat sneller af kunnen kappen? Ik geef het nog wel een kans dat Noud misschien even wat experimenteert. Al ik denk ik dus als dat al het geval is dat Noud uiteindelijk niet overstag gaat.
pi_79155248
Maar om ff ontopic te blijven;
Ik verwacht een Lucas/Morris relatie...
(dat lijkt me DE reden om Morris weer uit de oude doos te trekken)
pi_79155250
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]
Lucas heeft geen reden om aan te nemen dat Noud iets met mannen wil op het intieme vlak, dus dat. Het is natuurlijk bout voor Lucas dat hij op mannen valt verliefd is op Noud, maar hij moet het dan maar accepteren en op zoek gaan naar een gelijkgestemde iemand die ook verliefd op Lucas is.

Ik ben wel benieuwd of die 2 uiteindelijk wat krijgen, met gtst weet je het nooit.. de aflevering van morgen lijkt me ook wel oke alleen krijg ik denk ik wel plaatsvervangende schaamte van het gevecht (die komt er toch?) tussen Ludo en Martijn..
  maandag 15 maart 2010 @ 00:17:59 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79155338
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Maar om ff ontopic te blijven;
Ik verwacht een Lucas/Morris relatie...
(dat lijkt me DE reden om Morris weer uit de oude doos te trekken)
En dan wordt Nina jaloers En kan ze Lucas' kop wel van zn romp trekken
pi_79155369
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

En dan wordt Nina jaloers En kan ze Lucas' kop wel van zn romp trekken
Oeh ja daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Lucas als broertje van Nina, Nina als ex van Morris... oeh driehoeksverhouding!
Janine die Morris aan de ontbijttafel ontdekt, verwacht dat Nina weer met Morris is (ondanks haar gedoe met Dex), maar dan totaal verrast opkijkt wanneer Morris een ontbijtje op bed brengt bij Lucas...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')