quote:
Zou wel leuk zijn als je een beetje aangeeft waarom ze zo nuttig zijn, en eventueel sterke /zwakke punten aangeeft. Opsommen van lijstjes kan iedereen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:46 schreef Niek. het volgende:
tvp
Google Translate
Bit.ly
Google Wave Notifier
Chromed Bird (twitter)
Google Reader Checker
RSS Subscription Extension
StumbleUpon
Spreken allemaal toch wel voor zich?
De meest bezochte websites staan sowieso standaard op de 'New Tab' pagina (de standaard 'homepage' zeg maar), het zit dus al min of meer standaard in Chrome.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef Klonk het volgende:
ik gebruik FireFox eigenlijk maar om 1 reden en dat is de geweldige speed dial addon, is zoiets ook al voor Chrome beschikbaar ?
Hij wil ze ook kunnen customisen. Wat er wel al is, is een extensie om het aantal speedials aan te passen. Echter is deze nog best buggy, en heeft ie naar mijn weten niet veel meerwaarde. Maar dat zou inderdaad een erg welkome functie zijn als extensie, een chrome speed dial extensie zoals in firefox.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:46 schreef Niek. het volgende:
tvp
Google Translate - Elke website kan je makkelijker vertalen, zit geloof ik nu ook in de nieuwste versie van Google Chrome ingebouwd dus kan overbodig zijn.
Bit.ly - Makkelijk om lange links korter te maken, gebruik het alleen voor twitter zodat ik kan linken naar lange websites en ook nog wat ruimte overhoud voor een beschrijving.
Google Wave Notifier - Ideaal als je Google Wave gebruikt, nummertje laat zien hoeveel ongelezen waves je hebt.
Chromed Bird (twitter) - Houd je twitter bij, laat via een getal zien hoeveel nieuwe berichten er zijn, je kan ook zelf tweets sturen vanuit de extensie.
Google Reader Checker - Laat via een nummer zien hoeveel ongelezen berichten er zijn.
RSS Subscription Extension - Voegt bij websites met een rss feed automatisch een icoontje toe in de adresbalk zodat je de feed makkelijk aan bijvoorbeeld google reader toe kan voegen.
StumbleUpon - heerlijk om de tijd mee te doden, willekeurige websites bezoeken die 90% van de tijd ook echt leuk zijn. Via voorkeuren kan je ook zelf aangeven welke onderwerpen je interesseren.
Spreken allemaal toch wel voor zich?
Klik op het desbetreffende icoontje en verschuif ze.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef RoaRRR het volgende:
Jeuj extensies zijn de bom.....
Dit gezegd te hebben, kan ik mijn extensies verplaatsen. Voorbeeld ik heb nu 5 extensies naast mijn adres balk waarvan de NU.nl de laatste is. Deze zou ik graag als eerste willen hebben staan. Kortom kan ik deze nog verplaatsen / rangschikken of is het puur op volgorde van installeren ?
Dan zal dit wel een feature zijn van de development release(s).quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:56 schreef Holy_Goat het volgende:
mhhh ik kan ze niet 'draggen' hoor die icoontjes?
Je kunt je radio ook als een soort Applicatie starten, los van je browser in fieten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef Holy_Goat het volgende:
Minimize chrome to tray
Weer wat ontdekt. Ik dacht: minimize to tray zou ik wel handig vinden. En jawel, het bestaat. Ok, in windows 7 boeit het niet zo of je minimaliseert of minimize to tray doet, maar voor mij werkt het handig. Eigenlijk zou hij alleen net zoals grabit ook moeten kunnen minimizen bij kruisje, dat doet ie jammergenoeg weer niet. (ik sluit nogal vaak mijn browser per ongeluk af, en dan is internetradio ook foetsie.
ezelsoor? kan niet vinden wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:02 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Je kunt je radio ook als een soort Applicatie starten, los van je browser in fieten.
Klik op het icoontje met de pagina en het ezelsoor, dan Create Application Shortcut.
Rechts boven in zie je een moersleutel staan. (Zo dat heet dat geloof ik :d) Icoontje links daarvan zie je een A4'tje met een ezelsoor. (Vouw) Klik er op en dan staat er Creat Application Shortcut.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:44 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ezelsoor? kan niet vinden wat je bedoelt.
Dan vind ik PasteBox wel fijner.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:44 schreef cptmarco het volgende:
ik vind deze erg gemakkelijk:
simple notepad
de naam zegt het al.. simpele notepad met als voordeel dat het de gegevens onthoudt...
gebruik de chromium smoothscroll danquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:26 schreef MichielPH het volgende:
Kent iemand een goede plugin om zodat ik vloeiend kan scrollen? Ik heb nu SmoothScroll geïnstalleerd en dat werkt overal, behalve op *trommelgeroffel* Fok!
Die heb ik toch al? 'SmoothScroll - Versie: 0.6.1', gemaakt door o.a. Patrick Brunner.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:59 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
gebruik de chromium smoothscroll dandie doet et wel
heb ik dus ook met die extensie aan,quote:Op donderdag 1 april 2010 01:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Die heb ik toch al? 'SmoothScroll - Versie: 0.6.1', gemaakt door o.a. Patrick Brunner.
Als ik over posts heen hover dan scroll ik de post eerst een klein stukje en als ik YT-filmpjes on-site heb bekeken, stottert het scrollen als een malle.
Die werkt dus echt oneindig veel kutter dan SmoothScroll hèquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:59 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
gebruik de chromium smoothscroll dandie doet et wel
doet ie het vlekkenloos bij jou?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:07 schreef Incolumis het volgende:
die google translate is handig![]()
heb daarmee russische forums gevonden waar ik veel flac albums kan downloaden
bij de opties, 3e tabquote:Op zondag 11 april 2010 14:02 schreef znarch het volgende:
Hoe kom ik trouwens van die ingebouwde google translate af? Zo irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |