quote:
Zou wel leuk zijn als je een beetje aangeeft waarom ze zo nuttig zijn, en eventueel sterke /zwakke punten aangeeft. Opsommen van lijstjes kan iedereen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:46 schreef Niek. het volgende:
tvp
Google Translate
Bit.ly
Google Wave Notifier
Chromed Bird (twitter)
Google Reader Checker
RSS Subscription Extension
StumbleUpon
Spreken allemaal toch wel voor zich?
De meest bezochte websites staan sowieso standaard op de 'New Tab' pagina (de standaard 'homepage' zeg maar), het zit dus al min of meer standaard in Chrome.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef Klonk het volgende:
ik gebruik FireFox eigenlijk maar om 1 reden en dat is de geweldige speed dial addon, is zoiets ook al voor Chrome beschikbaar ?
Hij wil ze ook kunnen customisen. Wat er wel al is, is een extensie om het aantal speedials aan te passen. Echter is deze nog best buggy, en heeft ie naar mijn weten niet veel meerwaarde. Maar dat zou inderdaad een erg welkome functie zijn als extensie, een chrome speed dial extensie zoals in firefox.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:46 schreef Niek. het volgende:
tvp
Google Translate - Elke website kan je makkelijker vertalen, zit geloof ik nu ook in de nieuwste versie van Google Chrome ingebouwd dus kan overbodig zijn.
Bit.ly - Makkelijk om lange links korter te maken, gebruik het alleen voor twitter zodat ik kan linken naar lange websites en ook nog wat ruimte overhoud voor een beschrijving.
Google Wave Notifier - Ideaal als je Google Wave gebruikt, nummertje laat zien hoeveel ongelezen waves je hebt.
Chromed Bird (twitter) - Houd je twitter bij, laat via een getal zien hoeveel nieuwe berichten er zijn, je kan ook zelf tweets sturen vanuit de extensie.
Google Reader Checker - Laat via een nummer zien hoeveel ongelezen berichten er zijn.
RSS Subscription Extension - Voegt bij websites met een rss feed automatisch een icoontje toe in de adresbalk zodat je de feed makkelijk aan bijvoorbeeld google reader toe kan voegen.
StumbleUpon - heerlijk om de tijd mee te doden, willekeurige websites bezoeken die 90% van de tijd ook echt leuk zijn. Via voorkeuren kan je ook zelf aangeven welke onderwerpen je interesseren.
Spreken allemaal toch wel voor zich?
Klik op het desbetreffende icoontje en verschuif ze.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef RoaRRR het volgende:
Jeuj extensies zijn de bom.....
Dit gezegd te hebben, kan ik mijn extensies verplaatsen. Voorbeeld ik heb nu 5 extensies naast mijn adres balk waarvan de NU.nl de laatste is. Deze zou ik graag als eerste willen hebben staan. Kortom kan ik deze nog verplaatsen / rangschikken of is het puur op volgorde van installeren ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |