Zit je standaard op de BBC?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:40 schreef wdn het volgende:
Jammer dat we Parrot of Griffiths niet als commentator hebben
De vragen waren niet aan mij gericht maar toch:quote:Op donderdag 22 april 2010 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Zit je standaard op de BBC?
Ik vind het commentaar op ES goed te pruimen altijd
Mag ook weleensquote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef Againzender het volgende:
Tjonge, het zit Higgins ook niet mee hoor!
Ben inderdaad bij Higgins gewend dat alles er wel in valt, maar vandaag gaat het ff andersquote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag ook weleens
Hij heeft zowat de hele tijd het geluk mee gehad.
Mooie pot van geel
Ik ga hem helaas ook missenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:56 schreef wdn het volgende:
Zonde. Ik ga de 2de sessie missen vanwege werk
Ik in ieder geval nietquote:
Aangezien ik niet bijzonder veel verstand heb vind ik het leuke aan ES dat ze veel vragen van kijkers behandelen, veel stuff uitleggen etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De vragen waren niet aan mij gericht maar toch:
Ik kijk het liefst op de BBC maar het commentaar valt me aardig mee op ES. Aangezien ze daar meer live uitzenden wil ik er wel kijken.
Als ik toch mag kiezen, dan de BBC maar dat is een aflopende zaak qua snooker heb ik begrepen
Op zich wel interessant, maar soms zitten ze gewoon het hele frame te keuvelen en schenken geen enkele aandacht aan wat er op de tafel gebeurt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:08 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Aangezien ik niet bijzonder veel verstand heb vind ik het leuke aan ES dat ze veel vragen van kijkers behandelen, veel stuff uitleggen etc.
Ow, trouwens:
- Waarom werken ze niet een camerashot van boven (tussen de lichtbakken) ipv schuin van voor. Deze positie vertekent soms echt enorm wat mogelijk is kwa shots. En dan valt het nu nog mee, eerder wel eens een tournament gezien waarbij de cam nog lager stond.
-Waarom tikken vrijwel alle spelers met de vingers van de hand die op de tafel ligt voor/na een shot? Doen ze echt bijna allemaal![]()
Ach, wat er gebeurt kan ik zelf ook wel zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op zich wel interessant, maar soms zitten ze gewoon het hele frame te keuvelen en schenken geen enkele aandacht aan wat er op de tafel gebeurt.
Mooie wedstrijd van Davis trouwens gisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |