abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78943171

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 10-03-2010 10:08:31 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:09:36 #2
168255 J.Herrer
pi_78943565
TUG Training idd daarmee schieten die cijfers als raketten omhoog
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_78944821
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28299

Gebruik die bij elke game die ik start !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78945002
Bedankt voor de TUG trainingtip, Citizen_Erased.
pi_78945087
Nick's training ziet er ook apetijtelijk uit, overigens.
pi_78948330
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

Ik moet inloggen hiervoor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_78949923
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

Deze gebruik ik ook, erg goed!
pi_78950385
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik moet inloggen hiervoor
nogal logisch! Maar geloof me, bijna iedereen die FM in nederland speelt, is wel eens op die site geweest !

Oh en roeni, gebruik hem maar eens, dan merk je het vanzelf
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:22:39 #9
231633 Xummon
of toch niet?
pi_78950612
3e seizoen met Fortuna Sittard
1e seizoen 2e geworden in de JPL, in de playoof uitgeschakeld door Zwolle
2e seiz stond ik tot de winterstop 1e met 4pnt voorsprong op de nr 2, thuis was ik zelf nog ongeslagen, alleen via strafschoppen uit de beker geknikkerd door sparta. na de winterstop ging het echter veel minder, en speelde de de ene na de andere wedstrijd gelijk, waardoor ik uiteindelijk 3e werd, in de playoffs was dit keer RKC de ploeg die mij van promotie afhield.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_78950938
Heb nu 6 competitie duels gespeeld met America en heb daarin 4x gewonnen, 1x gelijk(kreeg in 89e minuut de 1-1 tegen ) en 1x verlies. Heb 9 goals en 4 tegen.
Het probleem tegen Tecos was voornamelijk de afronding.. had wel kansen maar maakte er geen af.. en Tecos deed dat wel, waaronder de 1-0 door een blunder van mijn achterste verdediger...
pi_78952817
Mijn eerste seizoen met Celta de Vigo gaat vrij goed. Ik sta na 15 wedstrijden op de 5e plaats. De clubs bovenin verliezen maar weinig punten, zal nog lastig worden om voor het kampioenschap mee te doen. Racing heeft me wel al uit de beker geknikkerd. Eerste wedstrijd thuis met 4-2 gewonnen en uit met 0-2 verloren.

Ik heb Lauren en Wiltord gratis op kunnen pikken, ze zijn wel oud maar voldoen wel op het een na hoogste niveau in Spanje.
pi_78953186
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz Azul Won met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
pi_78953901
TVP

Zag um vandaag nog voor ¤49.99 bij de Dynabite liggen. Dat kan goedkoper
U MAD?
pi_78955369
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz Azul Won met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
Haha dat is vrij apart !
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
TVP

Zag um vandaag nog voor ¤49.99 bij de Dynabite liggen. Dat kan goedkoper
hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?
pi_78955979
Anders krijg ik in de 94ste minuut even een pingel tegen waar de gelijkmaker uit valt
stupidity has become as common as common sense was before
pi_78958198
tvp
pi_78958224
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha dat is vrij apart !
[..]

hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?
Die steam aanbieding van 25 euro was tot en met 8 maart

Hier trouwens maar 16.95 pond: http://www.zavvi.com/game(...)r-2010/10053714.html
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:28:31 #18
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78958741
En we gaan weer verder. Ik moet bekennen dat ik al sinds eind november niet meer gespeeld heb
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_78959081
tvp
pi_78960123
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Overigens naast mijn aanvallende tactiek bij America, lijkt mijn verdedigende tactiek bij Weston-Super-Mare nu ook te gaan lopen

Na 2 punten uit de eerste 5 duels won ik 3 van de 4 duels die daarna op het programma stonden...
De 3 overwinningen waren overigens allemaal thuis overwinningen.. Sta nu op de 17e plaats met 11 punten. De nummer 20(20, 21 en 22 degraderen) staan 5 punten achter me.. maar ik moet nog 33 duels dus ik reken me nog niet rijk! Ik moet iig regelmatig punten blijven pakken
pi_78967972
tvp
pi_78971302
Zoo ik heb hem ook maar gehaald.
Ben vandaag begonnen met de Ijsselmeervogels en na 5 wedstrijden sta ik op een teleurstellende 5e plaats.
1e keer dat ik met een kleine club ga spelen en het bevalt me best moet ik zeggen.
TUG training heb ik niks aan want ik heb alleen maar deeltijd spelers
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_78971555
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Zoo ik heb hem ook maar gehaald.
Ben vandaag begonnen met de Ijsselmeervogels en na 5 wedstrijden sta ik op een teleurstellende 5e plaats.
1e keer dat ik met een kleine club ga spelen en het bevalt me best moet ik zeggen.
TUG training heb ik niks aan want ik heb alleen maar deeltijd spelers
Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.
Hoe heb jij precies NL zo gekregen dat je meteen met IJsselmeervogels kan ballen?

Patch van ManU downloaden, en dan?
Heb jij ook de logos in die divisies?
U MAD?
pi_78971787
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.
Hoe heb jij precies NL zo gekregen dat je meteen met IJsselmeervogels kan ballen?

Patch van ManU downloaden, en dan?
Heb jij ook de logos in die divisies?
Ik heb idd een patch van ManU gedownload maar eentje met alle competities in de wereld en daarvan heb ik alles verwijderd behalve Nederland.
Logo's heb ik niet maar dat boeit me ook niet echt.
Maar goed je download die patch en die open je dan in de file database editor en dan gaat alles vanzelf.
Moest wel ff wennen aan het spel omdat ik 2009 nog gewend was maar het is wel allemaal weer een stuk leuker.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_78972144
Waarom verwijder je dan alle andere competities?!
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')