Ik moet inloggen hiervoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28299
Gebruik die bij elke game die ik start !
Deze gebruik ik ook, erg goed!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=28299
Gebruik die bij elke game die ik start !
nogal logisch! Maar geloof me, bijna iedereen die FM in nederland speelt, is wel eens op die site geweestquote:
Haha dat is vrij apartquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz AzulWon met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
TVP
Zag um vandaag nog voor ¤49.99 bij de Dynabite liggen. Dat kan goedkoper
Die steam aanbieding van 25 euro was tot en met 8 maartquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat is vrij apart!
[..]
hmm was ie niet op steam in de aanbieding? En anders alleen een serial kopen?
Overigens naast mijn aanvallende tactiek bij America, lijkt mijn verdedigende tactiek bij Weston-Super-Mare nu ook te gaan lopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef MMUFC het volgende:
Sta overigens nu 2e, 1 punt achter nummer 1 Cruz AzulWon met 4-2 van mjin satelietclub San Luis. Die hadden na 6 duels toch het mooie aantal van 0 punten
Overigens bestaat de competitie uit 2 delen, heb je 2 kampioenen(na play-offs!) en 1 degradant. Niet de club met de minste punten uit de openings en sluitingsronde degradeert, maar de club die gemiddeld de minste punten gepakt heeft over 3 seizoenen...
Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Zoo ik heb hem ook maar gehaald.
Ben vandaag begonnen met de Ijsselmeervogels en na 5 wedstrijden sta ik op een teleurstellende 5e plaats.
1e keer dat ik met een kleine club ga spelen en het bevalt me best moet ik zeggen.
TUG training heb ik niks aan want ik heb alleen maar deeltijd spelers
Ik heb idd een patch van ManU gedownload maar eentje met alle competities in de wereld en daarvan heb ik alles verwijderd behalve Nederland.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond ook ff bestellen.
Hoe heb jij precies NL zo gekregen dat je meteen met IJsselmeervogels kan ballen?
Patch van ManU downloaden, en dan?
Heb jij ook de logos in die divisies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |