Waarom? Als je je portemonnee kwijtraakt ben je meer kwijt dan wanneer je steeds naar je behoefte pint. Contant geld is sowieso baggerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef Socios het volgende:
Voor het stappen gaan altijd ´nog even moeten pinnen´.
En dan tien of twintig euro uit de muur halen._!
Vervolgens een paar dagen later weer een klein beetje pinnen.
Neem gewoon voor een hele maand geld op. Bij voorkeur aan de balie.
Wtf, epic fail in de eerste alineaquote:
Ik moet echt huilen hierom, dit gaat als voldoende door op VMBO?quote:Vraag 2. Hoeveel bankrekeneningnummers bestaan er ?
Omdat een bankrekening 9 nummers heeft zijn er
10 x 10 x 10 x 10 x 10 x 10 x 10 x 10 x 10 = 1.000.000.000 bankrekeningnummers
Maar voor de veiligheid zijn er 9 x 9 x 9 x 9 x 9 x 9 x 9 x 9 x 9 = 387420489 bankrekeningnummers
Zat er ook al naar te kijken... vond "397420489 : 10.000 = 59048" ook wel leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 04:23 schreef Agiath het volgende:
Wacht even, ik lees nog even verder
[..]
Ik moet echt huilen hierom, dit gaat als voldoende door op VMBO?_!
Ik vind trouwens dat iedereen maar z'n eigen ding moet doen, patsen is triest, ongeacht waarmee of wat dan ook.quote:
Mwah... volgens mij zijn er een boel mensen die het best vermakelijk vinden om eens een dagje Ferrari te rijden en de patser uit te hangen hoor. Vind ik ook helemaal niet erg. Of een Jaap Stam die de patser uithangt op het WK98, toen zijn wenkbrauw gehecht moest worden tijdens de wedstrijd en hij er met een extra strak gezicht voor zich uit zat te kijken. Dat is toch juist mooi? Of een Johan Derksen die bij Voetbal International week in week uit de baas loopt uit te hangen. Een wereld zonder excentriekelingen zou nog veel saaier zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:04 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat iedereen maar z'n eigen ding moet doen, patsen is triest, ongeacht waarmee of wat dan ook.
Dingen waarmee je moet ''patsen'' zijn het per definitie niet waard.![]()
Het moet zijn:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef Surf_Bunny het volgende:
"1 moment uw geld word geld"
Tja bij sommige duurt dat even he
[sub] bij mij niet helaas[.sub]
Ja, uw geld wordt geld slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Het moet zijn:
"Eén moment geduld, uw geld wordt geprint"
Lijkt het wel op jaquote:
En jij doet gezellig mee zie ik?quote:Junk
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Zero17 het volgende:
SubTed, jij moet eens kappen met je 'LOL'.
Ten tweede zal ik zeggen waarom je stoer doet.
'70 euro..lol kids'
(Met kids moet je ook eens kappen trouwens, we weten nu allemaal wel dat je een ouwe man bent)
Waarmee je suggereert dat wij allemaal zielige kinderen zijn die niet zoveel uit kunnen geven als jij doet tijdens jouw wilde nachten. Je weet best wat we bedoelen, je bent gewoon een faler.
LOL, waarom zou ik moeten stoppen met LOL? Omdat de huidige patatgeneratie liever woorden als 'baas' en 'faler' gebruikt? Verder ben ik 25, dus ouwe man valt nog wel mee. Tussen deze kleine kinderen hier voel ik me echter wel bejaard ondertussen, dat klopt. Zoals ik dan ook al eerder aangaf, gaat het woordje 'kids' over de mentale leeftijd van sommige mensen hier. Als je het al vreemd vindt dat iemand meer dan 70 euro op zak kan hebben tijdens een avondje uit en gaat schelden als iemand daar een opmerking over maakt... dan snap je volgens mij ook nog geen ene fuck van de wereld hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:53 schreef Zero17 het volgende:
SubTed, jij moet eens kappen met je 'LOL'.
Ten tweede zal ik zeggen waarom je stoer doet.
'70 euro..lol kids'
(Met kids moet je ook eens kappen trouwens, we weten nu allemaal wel dat je een ouwe man bent)
Waarmee je suggereert dat wij allemaal zielige kinderen zijn die niet zoveel uit kunnen geven als jij doet tijdens jouw wilde nachten. Je weet best wat we bedoelen, je bent gewoon een faler.
"Huidige patatgeneratie", zegt de gozer die voor 50 euro drugs koopt als hij een avondje uit gaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:21 schreef SubTed het volgende:
[..]
LOL, waarom zou ik moeten stoppen met LOL? Omdat de huidige patatgeneratie liever woorden als 'baas' en 'faler' gebruikt?
Nee denigrerend beginnen (ja jij begon met je kids) als iemand minder dan 70 euro meeneemt op een avondje stappen is volwassen. Je hebt het zelf op je hals gehaald door zo neerbuigend te doen hoorquote:Verder ben ik 25, dus ouwe man valt nog wel mee. Tussen deze kleine kinderen hier voel ik me echter wel bejaard ondertussen, dat klopt. Zoals ik dan ook al eerder aangaf, gaat het woordje 'kids' over de mentale leeftijd van sommige mensen hier.
Inderdaad, want de wereld draait om geld uitgeven bij het uitgaanquote:Als je het al vreemd vindt dat iemand meer dan 70 euro op zak kan hebben tijdens een avondje uit en gaat schelden als iemand daar een opmerking over maakt... dan snap je volgens mij ook nog geen ene fuck van de wereld hoor
Nee, maar je reacties zijn gewoon te leuk om ermee te stoppenquote:En ik heb al meermalen toegegeven dat ik het woordje 'kids' wellicht beter achterwege had kunnen laten in mijn 1e post om geen kwaad bloed te zetten. Rechtvaardigt dat echter alle beledigingen aan mijn adres?
Where would be the fun in that?quote:Als mensen zichzelf zoveel hoger inschatten dan mij, waarom achten zij het dan nodig voorbarige conclusies te trekken en te beledigen? Waarom is er hier nog niemand geweest die gewoon kan zeggen: "Mmm jah... om je gelijk een loser te noemen is misschien ook wat voorbarig". Mij aanwijzen als de grote boeman en zelf niks fout hebben gedaan... jah daaaaag. Vind het prima als je een ander de hand boven het hoofd wil houden, maar kom op hey.
LOLquote:Ik heb nog niemand over zijn eigen onbehoorlijke gedrag gehoord of over dat van sommige anderen en ik lach daar alleen maar om oftewel LOL
Oh en jij drinkt alcoholvrij ofzo? Gezellig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef picodealion het volgende:
"Huidige patatgeneratie", zegt de gozer die voor 50 euro drugs koopt als hij een avondje uit gaat
Nee hoor. Een vraag stellen waarom mensen meer dan 70 euro op een avond nodig hebben en daar een opmerking bij plaatsen dat mensen alleen maar stoer willen doen. Dat is net zo denigrerend. Dus ik ben niks begonnen. Bovendien ben ik niet te beroerd mijn fouten toe te geven.quote:Nee denigrerend beginnen (ja jij begon met je kids) als iemand minder dan 70 euro meeneemt op een avondje stappen is volwassen. Je hebt het zelf op je hals gehaald door zo neerbuigend te doen hoor
Ook weer zo'n loze kreet en omgekeerde logica. Elke appel is wel fruit, maar niet elk fruit is ook een appel.quote:Inderdaad, want de wereld draait om geld uitgeven bij het uitgaan
Ik ben blij dat ik je ermee kan vermaken. Ik vind het zelf tot nu toe ook wel een vermakelijk topic om eerlijk te zijnquote:Nee, maar je reacties zijn gewoon te leuk om ermee te stoppen
Thanksquote:
Als het 100 euro kost voor 10 gram verwacht ik persoonlijk wel dat ik stoned word als ik eraan ruik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:37 schreef SubTed het volgende:
[..]
Gemiddeld 2 maal per week zo'n beetje?
Nee hoor, als ik zou pimpen zou ik het wel over 1000 euro per keer hebben in een coffeeshop... volgens mij is tussen de 50 - 100 euro voor 10 grammetjes een hele nette prijs, afhankelijk van de kwaliteit.
Maar dat was mijn punt helemaal niet. Mijn punt is waarom ik gelijk als 'stoer' en 'loser' wordt afgeschilderd, puur en alleen omdat ik meer dan 70 euro op zak heb? Ik kan nog wel een tijdje doorgaan met waar je t allemaal aan uit kan geven hoor... Ga maar us tanken met je auto bijvoorbeeld.
Biertje of 2 en af en toe een wiskey op een avond, heb ik zat aan. En ja, het is altijd erg gezellig als ik met vrienden in het cafe zit, waarvan er een aantal nooit of amper alcohol drinken. Dat jij nou verdovende middelen nodig hebt om plezier te kunnen maken is alleen maar triester.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef SubTed het volgende:
[..]
Oh en jij drinkt alcoholvrij ofzo? Gezellig.
Het enige dat gezegd werd was "mensen die stoer doen met veel geld op zak". Daarbij werd niet gezegd dat iedereen die veel geld bij zich heeft dat doet, alleen 1 user (Maikuuul nota benequote:[..]
Nee hoor. Een vraag stellen waarom mensen meer dan 70 euro op een avond nodig hebben en daar een opmerking bij plaatsen dat mensen alleen maar stoer willen doen. Dat is net zo denigrerend. Dus ik ben niks begonnen. Bovendien ben ik niet te beroerd mijn fouten toe te geven.
Jij bent degene die kwam aanzetten met 'dan snap je niks van de wereld', niet ik.quote:[..]
Ook weer zo'n loze kreet en omgekeerde logica. Elke appel is wel fruit, maar niet elk fruit is ook een appel.
LOLquote:[..]
Ik ben blij dat ik je ermee kan vermaken. Ik vind het zelf tot nu toe ook wel een vermakelijk topic om eerlijk te zijn
[..]
Thanks
Sst, hij heeft de blauwe spookjes bijna te pakken!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Werk jij toevallig bij Peijnenburg SubTed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |