Bij Full of PIMP gedurende de tijd van je abo, alleen je ziet de notes met 1 week vertraging.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Volgens mij gedurende de tijd van je abo, dat weet ik alleen niet 100% zeker.
Okido thanks!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij Full of PIMP gedurende de tijd van je abo, alleen je ziet de notes met 1 week vertraging.
Dus als ik morgen een note zou krijgen zou ik hem pas over 8 dagen kunnen bekijken als ik een full/pimp abo had.
ook binnen gestaan? anders roesten ze en wil ik ze niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:00 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb de notes even gelezen, en ik kan in staan voor de notes. Ze blijken van een oud vrouwtje te zijn geweest.
belachelijk, is dat nou automagisering?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij Full of PIMP gedurende de tijd van je abo, alleen je ziet de notes met 1 week vertraging.
Dus als ik morgen een note zou krijgen zou ik hem pas over 8 dagen kunnen bekijken als ik een full/pimp abo had.
Bonnetjes van de halfjaarlijkse service beurtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:00 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb de notes even gelezen, en ik kan in staan voor de notes. Ze blijken van een oud vrouwtje te zijn geweest.
Nee, echt alleen maar van een oud vrouwtje geweest.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook binnen gestaan? anders roesten ze en wil ik ze niet.
Die heb ik niet zien liggen, mogelijk dat TS die nog heeft liggen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Bonnetjes van de halfjaarlijkse service beurten
Dat ben ik zelf, ik had ze bij mijn notes gelegdquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die heb ik niet zien liggen, mogelijk dat TS die nog heeft liggen.
niemandquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb er 60, ik wil ze wel ruilen? 60 van mij + 6 superkudo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |