in het geval van WouterB crewslowchat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef Socios het volgende:
Waarvoor dienen notes eigenlijk? (serieuse vraag)
Gaarne URL en/ of verdere uitleg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
in het geval van WouterB crewslowchat.
aantal posts: 104 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:19 schreef jappy-b het volgende:
ik sta nog steeds op 0 ik ben echt een voorbeeld user
pas sinds januari actief bezig met postenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
aantal posts: 104 (gemiddeld 1 per dag)
100 posts maak ik in een kwartiertjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef jappy-b het volgende:
[..]
pas sinds januari actief bezig met posten
Al iemand kunnen regelen voor de overdracht?quote:
Niemand wil helpenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Al iemand kunnen regelen voor de overdracht?
Schijnt niemand te willen zeggen... Heb een full-abonnement en niemand die bereid is uit te leggen waarom notes er zijn, wat ermee gedaan wordt, waar het voor dient etc.?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef bakkiethee het volgende:
Wat houden die notes eigenlijk in?
Obvious troll is obvious.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Schijnt niemand te willen zeggen... Heb een full-abonnement en niemand die bereid is uit te leggen waarom notes er zijn, wat ermee gedaan wordt, waar het voor dient etc.?
Alvast bedankt!
Volgens mij gedurende de tijd van je abo, dat weet ik alleen niet 100% zeker.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:54 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
Als je zon abbo koopt kan je je notes dan eenmalig inzien of kan je ze voor de gedurende tijd van je abbo ze inzien?
Bij Full of PIMP gedurende de tijd van je abo, alleen je ziet de notes met 1 week vertraging.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Volgens mij gedurende de tijd van je abo, dat weet ik alleen niet 100% zeker.
Okido thanks!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij Full of PIMP gedurende de tijd van je abo, alleen je ziet de notes met 1 week vertraging.
Dus als ik morgen een note zou krijgen zou ik hem pas over 8 dagen kunnen bekijken als ik een full/pimp abo had.
ook binnen gestaan? anders roesten ze en wil ik ze niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:00 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb de notes even gelezen, en ik kan in staan voor de notes. Ze blijken van een oud vrouwtje te zijn geweest.
belachelijk, is dat nou automagisering?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij Full of PIMP gedurende de tijd van je abo, alleen je ziet de notes met 1 week vertraging.
Dus als ik morgen een note zou krijgen zou ik hem pas over 8 dagen kunnen bekijken als ik een full/pimp abo had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |