Nee, maar iemand achter heeft wel met rechten lopen stoeien, want het effect was exact hetzelfde als bij een ban. Een bug was het niet, want jij kon gewoon doorpostenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn dus geen bans uitgedeeld, voor de duidelijkheid.
Dat zei remlof al idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, maar iemand achter heeft wel met rechten lopen stoeien, want het effect was exact hetzelfde als bij een ban. Een bug was het niet, want jij kon gewoon doorposten
Gelukkig heb ik nog steeds rechten. Oh wacht, die had ik nog niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar iemand achter heeft wel met rechten lopen stoeien, want het effect was exact hetzelfde als bij een ban. Een bug was het niet, want jij kon gewoon doorposten
Hope not, anders moet ik een nieuwe makenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je per se boos kijken? Anders doe ik gewoon die uit mijn fobo hoor.
Remlof, wie krijgt er nu op z'n lazer?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hope not, anders moet ik een nieuwe maken
Ja die van jou is blij!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hope not, anders moet ik een nieuwe maken
Ik ben al verdronken in je ogen voor ik daar op kan lettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
Ik kijk heul niet boos op die foto, ik sta stiekum te lachen (zie lachrimpels)
Ow..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben al verdronken in je ogen voor ik daar op kan letten.
Thanx Pietelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zei remlof al idd.
Check de OP mensen!
Logisch, hij FAquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Remlof het stoerste van allemaal
Ik, denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remlof, wie krijgt er nu op z'n lazer?
Je moet ook niet zo graag met knopjes willen spelenquote:
lekker warmquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Copycat het volgende:
FOK! down en mijn verwarming up.
Zonder bijvullen. Kwam mijn broer heel stoer aanzetten, met een waterpomptang en toen wist ie ook niet precies waar ie moest bijvullen![]()
Gelukkig bleek het waterniveau meer dan acceptabel te zijn. Zegt ie.
Dat had mijn broer kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Copycat het volgende:
FOK! down en mijn verwarming up.
Zonder bijvullen. Kwam mijn broer heel stoer aanzetten, met een waterpomptang en toen wist ie ook niet precies waar ie moest bijvullen![]()
Gelukkig bleek het waterniveau meer dan acceptabel te zijn. Zegt ie.
Een radiator was gisteren wel heel lang aan het winden. Dus ik ga er nu vanuit dat ik het zelf al heb opgelost door het ontluchten. Met mijn enorme skills. Zo niet, dan laat ik alsnog een monteur komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig? Dan is er iets anders mis, toch?
Knopjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo graag met knopjes willen spelen
Die heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een radiator was gisteren wel heel lang aan het winden. Dus ik ga er nu vanuit dat ik het zelf al heb opgelost door het ontluchten. Met mijn enorme skills. Zo niet, dan laat ik alsnog een monteur komen.
Of mijn zus.
jeejjjquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Kuddedier als ik ben wil ik ook meedoen. (En in de OP.)![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verwaming Cc.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Kuddedier als ik ben wil ik ook meedoen. (En in de OP.)![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verwaming Cc.
ik iemand anders?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat D Ian was en Laysa iemand anders.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoals in de OP loop ik er altijd bij! Capuchon op en kraag omhoog!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee gek mens.![]()
Het was om privacytechnische redenen.![]()
Ze zeiden op jouquote:
Jij loopt altijd in jurkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoals in de OP loop ik er altijd bij! Capuchon op en kraag omhoog!
Serieus?quote:
ik geloof Ianquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Welnee! Laysa heeft heule mooie blauwe ogen, die van mij zijn saai groen.
Wie zei dat?
quote:
quote:
Ik heb ook groene ogenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?
Welnee! Laysa heeft heule mooie blauwe ogen, die van mij zijn saai groen.
Wie zei dat?
Foto?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb van die kleine smerige zwarte kraaloogjes.
Foto van jou ogen dan oordeel ik welquote:
Boek!quote:
Dat valt heus wel meequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb van die kleine smerige zwarte kraaloogjes.
Heb je nu alweer een fles wijn op?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima maar niet nu.![]()
Ze zouden nu ietwat rood uit kunnen vallen
Oke dan hoeft het niet haha, we blijven vrouwen tenslottequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima maar niet nu.![]()
Ze zouden nu ietwat rood uit kunnen vallen
Nee want morgen werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een fles wijn op?
Is meestal de beste plekquote:
Precies, en daarnaast heb ik een neefje op fok rondspokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke dan hoeft het niet haha, we blijven vrouwen tenslotte
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, en daarnaast heb ik een neefje op fok rondspoken
Dat verbaasd me niksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn ogen meestal op borsten of billen hoogte!
De oogkleur valt mij pas doorgaans na 2 minuten op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |