Nee, maar iemand achter heeft wel met rechten lopen stoeien, want het effect was exact hetzelfde als bij een ban. Een bug was het niet, want jij kon gewoon doorpostenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn dus geen bans uitgedeeld, voor de duidelijkheid.
Dat zei remlof al idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, maar iemand achter heeft wel met rechten lopen stoeien, want het effect was exact hetzelfde als bij een ban. Een bug was het niet, want jij kon gewoon doorposten
Gelukkig heb ik nog steeds rechten. Oh wacht, die had ik nog niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar iemand achter heeft wel met rechten lopen stoeien, want het effect was exact hetzelfde als bij een ban. Een bug was het niet, want jij kon gewoon doorposten
Hope not, anders moet ik een nieuwe makenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je per se boos kijken? Anders doe ik gewoon die uit mijn fobo hoor.
Remlof, wie krijgt er nu op z'n lazer?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hope not, anders moet ik een nieuwe maken
Ja die van jou is blij!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hope not, anders moet ik een nieuwe maken
Ik ben al verdronken in je ogen voor ik daar op kan lettenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
Ik kijk heul niet boos op die foto, ik sta stiekum te lachen (zie lachrimpels)
Ow..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben al verdronken in je ogen voor ik daar op kan letten.
Thanx Pietelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zei remlof al idd.
Check de OP mensen!
Logisch, hij FAquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Remlof het stoerste van allemaal
Ik, denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remlof, wie krijgt er nu op z'n lazer?
Je moet ook niet zo graag met knopjes willen spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |