Dan dus wel. 24,5% van het maandsalaris erbijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hebben de allin-one mensen er nog wat aan?
Ah, komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:44 schreef bigbass het volgende:
OP klopt volgens mij geen hol meer van, dus als iemand zich geroepen voelt om hem te updaten.
Laatste post vorige topic:
[..]
Dan dus wel. 24,5% van het maandsalaris erbij
Same here.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik heb de vorige periode best veel gewerkt en werk deze periode veel minder, wordt mijn winstuitkering dan ook minder?
Nee, het gaat om het gemiddelde (volgens mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik heb de vorige periode best veel gewerkt en werk deze periode veel minder, wordt mijn winstuitkering dan ook minder?
Meh.. Eigenlijk wou ik nog steeds overstappen, maar is er nog niet van gekomenquote:
servexpasquote:
Jammer idd..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind 24,5% erg weinig. In totaal hebben we dan dus maar 67% gekregen. Mager jaartje!!
Volgens mij gewoon over je gemiddelde loon 2009, dus incl all overuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef italiaan1987 het volgende:
krijg je die 24,5% over je contracturen of over je daadwerkelijk gewerkte uren? Want ik heb veel meer uren gemaakt dan mn contracturen.
Volgens mij ook, het vaste deel wordt bij all-in immers ook over al de uren die je werkt gegeven (toch?)quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon over je gemiddelde loon 2009, dus incl all overuren.
Nee... teamleider it is. Bij ons was het wel zo dat er nog een kassa'chef' was - welke eigenlijk meer fungeerde als een ASM.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef The_Hives het volgende:
heeft de Ah ook aparte afdelingchefs?
Bij vacatures kan ik wel (assistent) Supermarktmanager vinden en bijvoorbeeld Teamleider Verkoopklaar (wat volgens mij vulploegleider is).
Maar heb je bijvoorbeeld ook afdelingschef KW of Verswaren oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |