Don't shoot the messengerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
Zijn naam staat bij een stukje over namaakarchitectuur. In Quest. Wowie!
Doe ik niet, ik lach gewoon.quote:
Heeft-ie toch maar weer mooi voor elkaar, die lekkere gekkerd!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
Zijn naam staat bij een stukje over namaakarchitectuur. In Quest. Wowie!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Don't fucking laugh at the messenger either
HA! IK ZAT RECHTS VAN DE MONITOR!111quote:
En ze hebben gewoon meegewerkt. Maar Johan beweerde vandaag dat ie niet eens aanwezig was toen de journalist er was (wat uiteraard weer gelogen is, er zijn zelfs caps van)quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Maanvis het volgende:
Wettelijk gezien gaat een rectificatie lastig worden, gezien de vrije nieuwsgaring
Het kán natuurlijk ook zo zijn dat het verhaal maar voor een deel tijdens de eerste TR afspeelt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
En ze hebben gewoon meegewerkt. Maar Johan beweerde vandaag dat ie niet eens aanwezig was toen de journalist er was (wat uiteraard weer gelogen is, er zijn zelfs caps van)
Zowel in de eerste als de tweede aflevering was er een kleiner dan gemiddeld mens die de moonwalk deed, mocht je dat bedoelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het kán natuurlijk ook zo zijn dat het verhaal maar voor een deel tijdens de eerste TR afspeelt.
Dat kun je ook zien aan het laatste deel van het artikel, daarin schrijven ze over een fragment uit een latere aflevering dan de eerste.![]()
Ja? Okee. Maar dan nog.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zowel in de eerste als de tweede aflevering was er een kleiner dan gemiddeld mens die de moonwalk deed, mocht je dat bedoelen.
Helaas!quote:
Ik moet mijn reputatie toch in ere houden!quote:
En dat doe je met verve!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik moet mijn reputatie toch in ere houden!
kansloos.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Maanvis het volgende:
Wettelijk gezien gaat een rectificatie lastig worden, gezien de vrije nieuwsgaring. Maar als de vara dat wil doen, och
dan komen ze niet meer als je ze nodig hebt alleen
Wanneer waren die gasten van VaraMagazine er? Zet ik het er even bijquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
Een rectificatie? Ik heb gekeken toen journalist en fotograaf er waren en volgens mij is die onzin toch echt uitgekraamd.
En sinds wanneer moet je, als je meewerkt aan een artikel, ook nog eens apart toestemming geven je bij naam te noemen?
Da's een dubbele ontkenning...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:44 schreef enjoybram het volgende:
Varagids gesproken het wachten is op een rectificatie
1) ik laat mij niet in de zeik nemen door niemand
2) het stuk staat vol onzin van wie wat gezegd zou hebben
3) ik heb geen toestemming gegeven om mijn naam en toenaam te gebruiken in dit artikel
Daarmee, dikke punt, en ik snap jullie wel, het is weer leedvermaak!
Dat is minder, hopen dat het meevalt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:14 schreef tonja het volgende:
Johan is meegenomen naar het ziekenhuis.
Hij laat zich in de zeik nemen door iemand. Inderdaad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |