you're fucking kidding me.........quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:34 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Netjes
EA servers zijn nog steeds down.
Het was TS3 volgens mij ja. Poort niet default?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wat is de poort van die TS-server? En het was TS3 toch?
De mijne moest 78 worden. Dat scheelt echt veel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:41 schreef Solique het volgende:
Mijn fov moet 59 worden volgens die calculator. Zal eens kijken vanavond of dat inderdaad wat helpt.
Gewoon default TS3 inderdaad. Port 9987.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wat is de poort van die TS-server? En het was TS3 toch?
Op welke snelheid draait ie standaard?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gewoon default TS3 inderdaad. Port 9987.
Net gelezen dat je de E6750 als een malle kan overclocken.
Stock wordt ie toch amper warm, vanavond/morgen maar eens proberen
Me voeding is 600W, dat moet wel lukken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb een P5Q ProWs. wel een andere voeding erin hangen, tenzij je een dikke 600+ watt erin hebt zitten.
OOOOOHH!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:47 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Me voeding is 600W, dat moet wel lukken.
Weet alleen nog niet welke processor/grafische kaart het dan wordt.....
Iemand tips? Mag ongeveer 200- per onderdeel zijn.
775.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
OOOOOHH!!
Ik heb een Q6600 (2,4ghz quad core)
En een 260 GTX 896MB
Was samen rond de 300 kwijt.
Welke socket gebruikt je huidige proc?
Yep.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
775.
MAAR, loopt het bij jou vloeiend ? (en welke settings gebruik je)
Hmmm dat klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Yep.
1280x1024 (hoger kan mn monitor niet aan)
Alles High
AA op 4x
AF op 8x
Alleen shadows op medium
Tijdens HELE hectische gameplay af en toe een dip naar de 50 FPS. Normaliter ca. 70.
Note, ik werk met 2gb werkgeheugen. Binnenkort naar de 4, maar dat zal niet zo'n impact hebben.
De Q6600 is alweer oud.... Je kan sneller vinden voor rond de 130-150.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt wel interessant
Als me mobo het aankan wil ik dat ook wel gaan kopen denk ik...
Je kan je processor makkelijk overclocken zonder met voltages te kutten hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Wil ik ook niet, alleen ben benieuwd wat het is, soms zijn ze bij mij underpowered denk ik terwijl ik een goede voeding heb (iig genoeg watt)
oh en ik kan spelen tot 20.30 en van 21.30 (als radar leuk is) en van 21.30 tot 23.00
ow je Gpu....ik dacht je Cpuquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie zag dat ik wil overclockem?
hen soms artifacts, alleen op desktop niet in games, dus vraag mij af of de gpu onderpowered oscwat eigenlijk niet kan
GRAAG.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De Q6600 is alweer oud.... Je kan sneller vinden voor rond de 130-150.
Ik heb hem wel overclocked naar 3Ghz.
Ik zal vanavond mn framerate in multiplayer posten. Ik gok op zo'n 70 FPS....
20 is wel erg karig ja........... Ik zal vanavond een screenshotje maken op een drukke server.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:11 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
GRAAG.
Net ff getest...
Ik kom in de sneeuwmap uit op een gemiddelde van 35 FPS![]()
![]()
En dan heb ik het niet eens over drukke momenten, wanneer er explosies plaatsvinden zit ik rond de 20.
In die put met niks om me heen 80..![]()
Nu begrijp ik dat ik soms niet raak!!
Net Alternate gemaild en nu al reactie:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
20 is wel erg karig ja........... Ik zal vanavond een screenshotje maken op een drukke server.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo te zien nog aardig wat in te halen.
Beste tweakguide out there at the moment:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:36 schreef Diamond3d het volgende:
Me broertje heeft een fps van 15![]()
Spelen is zo goed als onmogelijk.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:48 schreef Zith het volgende:
Misschien is zoiets leuk voor in de OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De mijne!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(3e van boven)
Zo niet meer.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Singleplayer gaat bij mij juist veel vlotter. Constant 70FPS ook zo'n beetje, online 40FPSquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Yep.
1280x1024 (hoger kan mn monitor niet aan)
Alles High
AA op 4x
AF op 8x
Alleen shadows op medium
Geen V-sync
Tijdens HELE hectische gameplay af en toe een dip naar de 50 FPS. Normaliter ca. 70.
Dit is single player . Tijdens MP zou de framerate hoger moeten liggen, vanavond even kijken.
Note, ik werk met 2gb werkgeheugen. Binnenkort naar de 4, maar dat zal niet zo'n impact hebben.
333MHZ met een multiplier van 8.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Op welke snelheid draait ie standaard?
Multiplier en FSB bedoel ik dan he?
Als je iemand knifed, pak je iemand zijn dogtag. Gewoon mensen knifen, soort verzamelen.quote:
CPU en Videokaart. Told ya.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:17 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Net Alternate gemaild en nu al reactie:
Geachte heer .....,
Voor het spelen van Battlefield Bad Company 2 zonder screen lag zijn de processor en grafischekaart van belang.
Het is niet noodzakelijk om uw moederbord te vervangen, dit omdat deze socket 775 is.
Bij het eventueel aanschaffen van een nieuw moederbord is er de mogelijk dat uw huidige geheugen komt te vervallen. Dit hangt af of het moederbord DDR2 of DDR3 ondersteund.
Graag zou ik u de Intel Core 2 Quad Q9400 willen aanbieden als alternatief voor uw huidige processor.
Graag vernemen wij de wattage van uw huidige voeding zodat wij een passend advies kunnen uitbrengen omtrent de grafische kaart.
In afwachting van uw reactie.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Zo snel heb ik nog nooit een reactie gezien.
Wellicht komt dat door mijn laatste zin in mijn mailtje:
Ik ben benieuwd naar jullie advies/antwoord. Wellicht resulteert dat in een aantal verkopen in jullie webshop.
Bump de multiplier eens naar 9. Dan draai je op 3Ghz.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
333MHZ met een multiplier van 8.
Temps van de cpu volgens Coretemp: 33 graden
Net 2 uur erop gezeten, 2x gepost hierzo. Ga ik eraf, kom jij online.quote:
kom dan weer effe potjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Net 2 uur erop gezeten, 2x gepost hierzo. Ga ik eraf, kom jij online.
Zit nu al op ventrilo van mijn clan. Zitten nu met 3 man die willen spelen, komen straks nog 3 man erbij. Dus kan druk worden.quote:
Ik ga em eens even uitproberen. Heb net Fraps geinstalleerd en zal zo mijn FPS doorgevenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:16 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Beste tweakguide out there at the moment:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1139800
40fps.. mag ik je specs van je pc is weten en je settings??? (ik draai namelijk iets minder > 35 fps)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:40 schreef Blinker het volgende:
[..]
Singleplayer gaat bij mij juist veel vlotter. Constant 70FPS ook zo'n beetje, online 40FPS
Iemand?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef BeamofLight het volgende:
Als ik dit:
http://www.paradigit.nl/system.php?system=31
aanschaf maar dan upgrade naar de GTX275.
Kan ik dan een beetje fatsoenlijk meedoen?
Ik zit er niet op te wachten om op 800x600 te spelenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef GrotePierFR het volgende:
Je kan dit spel in de settings.ini op 800x600 zetten, heelveel luxe dingen zoals keke lighting krijg je dan niet, waardoor de FPS omhoog schiet.
Probeer het, het werkt
Tis zo net BF2, maar met de physics van BC. Niks op tegen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten om op 800x600 te spelen
E6750, 4gb Kingston Valueram, Ati 4870quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
40fps.. mag ik je specs van je pc is weten en je settings??? (ik draai namelijk iets minder > 35 fps)
Mehhh, kweenie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Tis zo net BF2, maar met de physics van BC. Niks op tegen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
CPU en Videokaart. Told ya.
Werk niet voor niks in de it.
Draait inmiddels op 3ghz. De multiplier kon ik niet veranderen, dus ben ik maar de FSB gaan omhoog schroeven. Wel RAM iets lager geclockt voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Bump de multiplier eens naar 9. Dan draai je op 3Ghz.
Hmmm bij mij ging ik alleen maar omlaag. (settings bij Nvidia Panel en game booster) Daarnaast kreeg ik een BSOD!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:16 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Beste tweakguide out there at the moment:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1139800
Dat noemen ze hardcorequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef Ame_thyst het volgende:Net was opeens mijn halve HUD weg, cursor was verdwenen, wapen info was weg. Hele menu was weg als ik op ESC drukte.
Met Taakbeheer spel moeten afsluiten.
Ik ook net...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef cerror het volgende:
Af en toe vlieg ik zo weer terug naar windows. Ben ik de enige hiermee?
Pffft net op een server, de admins vlogen in een blackhawk, en ondertussen hadden ze de server zo opgezet dat engineers geen RPG konden kiezen en hun heli maar zeer moeilijk kon worden neergehaald. Whores in een BH, het lijkt BF2 wel all over againquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hmmm bij mij ging ik alleen maar omlaag. (settings bij Nvidia Panel en game booster) Daarnaast kreeg ik een BSOD!!
Wellicht moet je werkelijk alle stappen volgen maar ik denk dat dat misschien 5FPS uitmaakt. Niet echt de moeite..
Yup, same here. Ik hoop dat er een patch komt die een optie mogelijk maakt waar je de mate van physics kan instellen, net als met andere games.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:21 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ook net...
Freeze en 100% belasting van het proces.
Ik heb iets gelezen over het tweaken van forceware (physx kant ervan).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:33 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Yup, same here. Ik hoop dat er een patch komt die een optie mogelijk maakt waar je de mate van physics kan instellen, net als met andere games.
En ik heb twee keer jouw dogtagquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:56 schreef Incolumis het volgende:
tvp
gister tegen yakmar gespeeld, de bastard had me een paar keer goed
quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:56 schreef Incolumis het volgende:
tvp
gister tegen yakmar gespeeld, de bastard had me een paar keer goed
Een constante 50 met 32 man op een grote map.quote:
Dat zou het gekraak verklaren waar ik af en toe last van heb.... Maar ik gebruik mijn onboard POS toch niet. Ik heb een Audigy 2 EAX kaart.quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:27 schreef GrotePierFR het volgende:
Van http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1183705
Scheelt stukken, je kan het altijd proberen
** DOWNGRADE YOUR SOUNDCARD FREQUENCY SAMPLE RATE TO 44KHZ AT 16BIT AND UNINSTALL AC3 FILTER (or put the game executable in the AC3 filter exceptions) ***
I won't bother you telling the story, but the fact is that I know the real problem issue with this game and is the sound.
I have an Intel T2400 (1.8ghz yonah core duo), ATI 4870@4830 and 3gb of ram, Win 7, 2 hard drives (in one separated of the SO I have the swap file). Yes, I know I have a laptop CPU, but is a Desktop PC.
With this specs, I have no troubles of running every kind of games, yeah, even with the vidcard underclocked. Battlefield were supposed to be the exception.
It doesnt matter if I have 800x600 with everything in low or 1280x1024 with everything in high, neither if I have underclocked my vidcard or overclocked, the FPS at most, increasease in 5fps (in maps that there is no snow, I usually have 20fps, and 30fps in single player).
In a snow map with 32 players, I had usually 10fps, but then, I disabled my soundcard (completly) FOR TESTING PURPOSES. I have a realtek hd, and wow, performance incremented to 50fps.
So I downgrade the soundcard sample rate to 44khz@16bits and uninstalled AC3 Filter, now I have greater performance (from 30 to 40fps where I was having 20).
The real problem is that the game uses A LOT the CPU.
I still need to prove the headphones sound config (I had it in "HI-FI"), but the real problem seems to be the game using "software sound drivers" instead of "hardware sound drivers" or having a lot much compressed the audio sounds.
Ja sorry, toen ik bij een vlam stond en ik zag me FPS zakken naar 17 had ik het gehad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Een constante 50 met 32 man op een grote map.
Uitschieters naar 60 en 70. Waar was je gisteren ineens?
Probeer dit nog eens in je Nvidia control panel:
3D performance & quality -> Zet m tussen performance en quality in.
Manage 3D settings: Zet "Single display performance mode" en "threaded optimalisation" aan.
Zou weer een paar FPS extra moeten opleveren.
Weet iemand hoe je dingen als enemy spotted en dergelijke kan zeggen zoals in BF2?
Als ik op Q druk of ingedrukt hou, gebeurd er niks...
Wat is RUSH toch tof!Gisteren mn repair tool en medkit unlocked.
Best grappig als je halve squad bijna geen health meer heeft. 1 medkit droppen en het was:
Squad heal +20, Squad heal +20, Squad heal +20, Squad heal +20, Squad heal +20, Squad heal +20, Squad heal +20, Squad heal +20, Squad heal +20, enz
HEEEEL af en toe kakt ie een beetje in naar de 45 als je met bijna 20 man bij een M-COM /capture point rondhangt, maar verder een mooie 50+quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:35 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja sorry, toen ik bij een vlam stond en ik zag me FPS zakken naar 17 had ik het gehad.
Toen had ik zoiets van: Nieuwe shit kopen en dan pas weer online gaan![]()
50 fps minimaal? Dat is zeer netjes. Dat is bij mij maximaal![]()
Squad healen
Het ligt echt voornamelijk aan de CPU, mits je een wel een beetje fatsoenlijke videokaart hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:35 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja sorry, toen ik bij een vlam stond en ik zag me FPS zakken naar 17 had ik het gehad.
Toen had ik zoiets van: Nieuwe shit kopen en dan pas weer online gaan![]()
50 fps minimaal? Dat is zeer netjes. Dat is bij mij maximaal![]()
Squad healen
Maar 5 FPS extra? Hoe warm wordt ie? Anders trap je de multiplier naar 10, maar verder zou ik m niet zetten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:52 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het ligt echt voornamelijk aan de CPU, mits je een wel een beetje fatsoenlijke videokaart hebt.
Nu ik de processor heb overgeclockt heb ik sowieso 5FPS meer.
Maar naar vlammen kijken blijft funest, gelukkig doe je dat amper in het spel
Heb je wel een dikke koeler erop zitten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:58 schreef Solique het volgende:
Ik zal vanavond eens mijn pc goed gaan testen voordat ik online kom.
Zeker na dat gedoe gisteren heb ik een vermoeden dat mijn cpu het langzaam aan steeds moeilijker begint te krijgen. En hij is al overclocked
Mooi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:03 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je wel een dikke koeler erop zitten?
[ afbeelding ]
Zeker als je een AMD hebt, heb je zoiets nodig. Ik gebruik m op mijn 2.4Ghz Q6600 welke momenteel op 3Ghz draait. Wordt niet warmer dan 40 graden tijdens het gamen.
Hij vliegt niet meteen in brand hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik durf mijn systeem niet over te clocken.
doe ik later pas als ik weer een systeem ga samenstellen clock ik deze pas over
Heb de stock cooler: bij idle temp 34c, onder stress 40c @ 3,2ghz OC.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:03 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je wel een dikke koeler erop zitten?
Zeker als je een AMD hebt, heb je zoiets nodig. Ik gebruik m op mijn 2.4Ghz Q6600 welke momenteel op 3Ghz draait. Wordt niet warmer dan 40 graden tijdens het gamen.
Dat ligt allemaal ERG netjes binnen de grenzen. Mijn vga heb ik nog niet OC, maar wellicht dat ik er effe mee ga pielen vanavond. Paar extra FPS is nooit weg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb de stock cooler: bij idle temp 34c, onder stress 40c @ 3,2ghz OC.
Videokaart komt ook niet boven de 50c stress @ OC.
En sowieso ga ik voor deze geen onderdelen meer kopen. Als er iets mee stopt komt er een i7 in te liggen.
Ontving er Asus OC software bij, die krikt zelf zijn stats op wanneer hij daarvoor de mogelijkheid ziet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:27 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal ERG netjes binnen de grenzen. Mijn vga heb ik nog niet OC, maar wellicht dat ik er effe mee ga pielen vanavond. Paar extra FPS is nooit weg.
90!? Fook me!quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ontving er Asus OC software bij, die krikt zelf zijn stats op wanneer hij daarvoor de mogelijkheid ziet.
Zal geen enorme OC resultaten neerzetten maar je verliest geen garantie.![]()
Haal zo'n 90fps in-game gisteren getest.
- 90fps is niet stabiel, stuiterd flink heen en weer vanwege mijn cpu. Kan ook pas fraps aanzetten na joinen op server, anders PB kick.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
90!? Fook me!![]()
Maargoed, ik heb nog een paar BC2 vraagjes om ontopic te blijven.
Hoe krijg ik die fucking M1 Garand? Ik ben Veteran level 3. Hij staat niet in mn gadgets & weapons....
Als ik een vakje aanvink bij de server browser, disabled ie dan die feature? Bv. Ik vink Punkbuster aan (oranje), zoekt ie dan server MET of juist zonder PB?
Hoe kan ik dingen roepen als "Infantry spotted, need ammo" enz. Met Q krijg ik geen menu oid......
Kort maar krachtig. Danke schön, super toll!quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:48 schreef Solique het volgende:
[..]
- 90fps is niet stabiel, stuiterd flink heen en weer vanwege mijn cpu.
- Ik heb die M1 ook niet, heb wel gehoord dat hij alleen op EA servers te gebruiken is.
- Als je iets aanvinkt zoekt hij juist op datgene (dus PB aanvinken, is zoeken op MET pb)
- Met Q roept hij automatisch dingen (mik je op tank, Q. Roept hij tank spotted/mik je op grenadier, Q. Roept hij need ammo/etc)
Whaha ja klopt. Het was net een nieuwe ronde en echt na 20s BOEM..quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:40 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
HEEEEL af en toe kakt ie een beetje in naar de 45 als je met bijna 20 man bij een M-COM /capture point rondhangt, maar verder een mooie 50+
Zal vanavond de screenshots even uploaden.
Nog bedankt voor de revives!![]()
Ik zuig nog dikke stierenballen met dit spel. HEEL anders dan de vorige Battlefield games!
Maarja, heb er nu 2 uur op zitten intussen.
Zat jij nou achterop de Quad bij mij toen ik opgeblazen werd door een 40MM?
Ik zag er 1 rennen en dacht, ok hier neerzetten. Maar voordat we stilstonden KLABAM!quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:58 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Whaha ja klopt. Het was net een nieuwe ronde en echt na 20s BOEM..![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Vanavond weer ff gezamelijke tijd afspreken? Ik kan doordeweeks niet zo lang spelen maat wel in het weekend
Is goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Vanavond weer ff gezamelijke tijd afspreken? Ik kan doordeweeks niet zo lang spelen maat wel in het weekend
Ik had een sniper die dacht wel effe een mooi plekje gevonden te hebben. WRONG!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:08 schreef Solique het volgende:
Gisteren een gast 5x genaaid, elke keer dat hij spawnde kwam hij weer aan met een quad.
Bleef hem maar een headshot geven met een sniper.
Dat heb je toch wel door na 1 of 2x dat je dan niet weer dezelfde kant op rijdt.
[..]
Is goed
camperquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:08 schreef Solique het volgende:
Gisteren een gast 5x genaaid, elke keer dat hij spawnde kwam hij weer aan met een quad.
Bleef hem maar een headshot geven met een sniper.
Dat heb je toch wel door na 1 of 2x dat je dan niet weer dezelfde kant op rijdt.
[..]
Is goed
Vooral kut als ze de mortar perk hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
camper![]()
Al zoveel potjes verloren omdat 15 man sniper zijn en niet verder dan 5 meter van de basis gaan.
geen captures > verliezen.
Tactische positie innemen heet dat en blijven verplaatsen, liep bovenlangs de weg bij Panama Canal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
camper![]()
Al zoveel potjes verloren omdat 15 man sniper zijn en niet verder dan 5 meter van de basis gaan.
geen captures > verliezen.
Soms is verplaatsen handig. Nadeel is dat je gelijk zichtbaar bent en tegenstander sniper je makkelijk kan volgen. Die vervolgens op Q ramt (spotted) zodat je 3 squads op je dak krijgt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Tactische positie innemen heet dat en blijven verplaatsen, liep bovenlangs de weg bij Panama Canal.
Weet niet of je bfbc2 genoeg gespeeld hebt. Als je langer dan 2 minuten op 1 plek blijft zitten wordt je of geknifed, doorzeefd, opgeblazen of overreden door een voertuig.
Hey, die kende ik nog niet (noob hier).quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Soms is verplaatsen handig. Nadeel is dat je gelijk zichtbaar bent en tegenstander sniper je makkelijk kan volgen. Die vervolgens op Q ramt (spotted) zodat je 3 squads op je dak krijgt.
Ik geef de voorkeur om ergens te gaan zitten waar maar 1 toegang is. Sensor neerleggen, paar bommen ernaast en geduld hebben.
Indeed. Blijven verplaatsen is key. Gisteren speelde ik ook op panama canal. Werd 2x door mn kop geschoten. Maar bij de 2e keer zag ik de bullet trail.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Tactische positie innemen heet dat en blijven verplaatsen, liep bovenlangs de weg bij Panama Canal.
Weet niet of je bfbc2 genoeg gespeeld hebt. Als je langer dan 2 minuten op 1 plek blijft zitten wordt je of geknifed, doorzeefd, opgeblazen of overreden door een voertuig.
Ik blijf toch liever zoveel mogelijk mobiel, al is het maar 2 stappen zetten om de zoveel tijd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Soms is verplaatsen handig. Nadeel is dat je gelijk zichtbaar bent en tegenstander sniper je makkelijk kan volgen. Die vervolgens op Q ramt (spotted) zodat je 3 squads op je dak krijgt.
Ik geef de voorkeur om ergens te gaan zitten waar maar 1 toegang is. Sensor neerleggen, paar bommen ernaast en geduld hebben.
Ik ben dan weer zo'n lul dat ik persé iedere klasse een beetje gelijk wil upranken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Egineer ftw. Heb al bijna 10 gold medals opzitten. Terwijl ik de rest van de classes nog niet eens heb aangeraakt.![]()
Ik ben dedicated medic voorlopig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n lul dat ik persé iedere klasse een beetje gelijk wil upranken.
Dus ik wissel 3 keer van kit tijdens een match. Moet ik echt mee kappen.
Die ga ik doen zodra ik de shock pedals heb. Recon kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind de engineer toch wel bruutste.
Ik neem mijn klasse afhankelijk van welk level en squad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Die ga ik doen zodra ik de shock pedals heb. Recon kan me gestolen worden.
Ben een rusher, niet een long distance killer.
Ik steek iemand 10x liever in zn nek dan dat ik een kogel zwischen die augen ram.
Heb zelf de Asus HD5770 V2, welke niet veel verschilt van de standaard xfx.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Diamond3d het volgende:
2e mailtje van Alternate:
Graag zou ik u de XFX HD5770 willen aanbieden, deze grafischekaart is voorzien van de nieuwste DirectX 11 ondersteuning.
Wij van Alternate Nederland bieden zo geheten Upgrade kits, de Upgrade kit met de i5 750 en Msi moederbord (socket 1156) is een perfecte upgraden van uw huidige systeem.
Iemand ervaring met dit kaartje?
Daarnaast... wat voor geheugen kan je het beste kiezen?
Merk, type, cijfers etc.
Zit hier nog verschil in?
Heb ooit eens gehoord dat Kingston geheugen beter overweg gaat met ASUS moederborden dan bijv. G.E.I.L. geheugen. Dit moet je ook maar net weten.....
Het zal vast wel goed draaien, mits je niet een al te oude Core 2 duo hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef Deetch het volgende:
Ik heb net besteld bij BOL. Volgens hun heb ik hem morgen dan al binnen.![]()
In neem aan dat hij prima draait op een intel core duo, 4GB intern en een ATI HD5850?
Zal geen problemen opleveren tenzij je 3x 30' inch hebt staan en/of een te oude duoquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef Deetch het volgende:
In neem aan dat hij prima draait op een intel core duo, 4GB intern en een ATI HD5850?
Dat zou je denken ja. Echter, dit is een console port. Het spel is niet al te vriendelijk voor zijn Duo core users.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef Deetch het volgende:
Het enige wat ik wel weet, is dat Ati kaarten vaker probleempjes hebben met games. Daar staat tegenover dat ze wel wat sneller zijn dan nvidia kaarten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Diamond3d het volgende:
2e mailtje van Alternate:
Graag zou ik u de XFX HD5770 willen aanbieden, deze grafischekaart is voorzien van de nieuwste DirectX 11 ondersteuning.
Wij van Alternate Nederland bieden zo geheten Upgrade kits, de Upgrade kit met de i5 750 en Msi moederbord (socket 1156) is een perfecte upgraden van uw huidige systeem.
Iemand ervaring met dit kaartje?
Daarnaast... wat voor geheugen kan je het beste kiezen?
Merk, type, cijfers etc.
Zit hier nog verschil in?
Heb ooit eens gehoord dat Kingston geheugen beter overweg gaat met ASUS moederborden dan bijv. G.E.I.L. geheugen. Dit moet je ook maar net weten.....
Toegevoegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef feelsgoodman het volgende:
What the fuck.
Ik ben opeens heel mijn friend list kwijt. Iemand anders last van? Hopelijk is alleen de server down, want 20 man toevoegen heb ik niet zo een zin in.
blix1 is mijn username overigens. Gaarne even in de OP zetten.
Niet per se met games, meer drivers in het algemeen. (ik moet wel zeggen dat ze dat enorm verbeterd hebben t.o.v. bijvoorbeeld een jaar terug)quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel weet, is dat Ati kaarten vaker probleempjes hebben met games. Daar staat tegenover dat ze wel wat sneller zijn dan nvidia kaarten.
Geheugen hangt er vanaf. Ik gebruik zogenaamd "Enthusiast geheugen" van /Corsair.
Dominator 1066mhz geheugen. Is wel vrij prijzig. Gewoon kingston geheugen is ook prima hoor. BC2 is meer processor hongerig dan geheugen.
Maar een upgradeset zou ik niet doen, je mainboard voldoet nog prima. Zonde om die onnodig af te schrijven.......
Thanks.quote:
Ja ok, maar de drivers zorgen voor gezeik tussen game en videokaart.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Niet per se met games, meer drivers in het algemeen. (ik moet wel zeggen dat ze dat enorm verbeterd hebben t.o.v. bijvoorbeeld een jaar terug)
[..]
Thanks.
Ik heb met mn M60 + Accuracy perk toch redelijk wat gasten neer gelegd op grotere afstand. Het is geen Sniper rifle nee, maar wel stukken beter dan die Assault class wapens als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik ben dedicated medic voorlopig.Vind het gewoon tof om teammates te helpen.
Ook al is het wapen volkomen kut voor langere afstanden......Accuracy van wat, ehhh niks?
Ja klopt, echter me broertje heeft een nog oudere pc en ook battlefield....quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Maar een upgradeset zou ik niet doen, je mainboard voldoet nog prima. Zonde om die onnodig af te schrijven.......
Ik kan zelf Asus aanraden, goede ervaringen mee. Gigabyte schijnt ook erg goed te zijn, maar heb ik zelf geen ervaring mee. MSI ben ik persoonlijk minder enthousiast over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:13 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja klopt, echter me broertje heeft een nog oudere pc en ook battlefield....
Oftewel mijn cpu en videokaart etc kan hij dan krijgen maar dan dient hij ook een nieuw moederbord te krijgen.
Oftewel kan ik netzo goed een nieuwe mobo erbij nemen. Waat daar de verschillen in zijn weet ik helemaal niet maar wil ik ook niet weten denk. Ik bedoel: je hebt ze van 100 euro en van 300 euro. Maar wat het verschil is? Het draait grotendeels toch om de duplo stenen die erop worden gebouwd?
Vanavond zal ik ff puzzelen en kijken wat ik neem als ik over ga...
Ja dat is ook mijn mening idd gezien mijn verleden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:15 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kan zelf Asus aanraden, goede ervaringen mee. Gigabyte schijnt ook erg goed te zijn, maar heb ik zelf geen ervaring mee. MSI ben ik persoonlijk minder enthousiast over.
Zal ik zo eens effe wat samenstellen voor je? (ben in de pc verkoop begonnen) Ga nu eerst effe lunchen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn mening idd gezien mijn verleden.
Dat wat betreft MERK, maar wat qua cijfers/snelheid etc...
ik ga wel ff wat reviews en tests lezen om tot een keuze te komen.
Ik heb een Antec Earthwattsquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef Blinker het volgende:
Vooral doen, op deze site kan je vaak wel relevante informatie vinden: http://www.tomshardware.com
En nog een gratis tip: bespaar niet op voedingen. Neem een A-merk zoals ThermalTake, Chieftec, etc.
Geen Q-tek![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zal ik zo eens effe wat samenstellen voor je? (ben in de pc verkoop begonnen) Ga nu eerst effe lunchen.
Wat is je max. budget?
MSI is opzich niks mis mee. Albatron daarentegen is meuk van de hoogste orde....quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef Blinker het volgende:
Tja, ik heb tweemaal een MSI gehad en ze zijn allebei niet ouder geworden dan een paar jaar.
Ik ben niet representatief voor alle MSI-gebruikers, maar dit is mijn ervaring.
Asus is altijd goed gebleken.
700-800!? Dan houd je nog genoeg over. Ik ga zo effe neuzen voor je.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
![]()
CPU, moederbord, videokaart, geheugen.
Rond de 700 a 800 euro. Mag iets meer zijn als het prijs/kwaliteit heel erg de moeite waard is
Zeker de moeite waard om te proberen. Als eerst bij me broertje want die loopt ook op 15FPS.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef GrotePierFR het volgende:
Handig modje om direct je BC2 te kunnen tweaken:
http://www.bf-games.net/d(...)ta_configurator.html
Reactie erop:
http://www.battlefieldcommunity.nl/showthread.php?p=2435800
Ja maar het hoeft niet zo te zijn dat de samenstelling net battlefield BC2 aankan. Mag best wat meer zijn voor toekomstige games...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
700-800!? Dan houd je nog genoeg over. Ik ga zo effe neuzen voor je.
Gooi je ideeën eruit...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik weet al wat ik in mijn volgende pc wil.
alleen heb van het jaar al een upgrade gedaan van 300¤, dus kan er nu wel een tijdje mee door.
Doe ik vanavond wel, maar dat is de huidige hardware. Over 2 jaar is alles natuurlijk anders.quote:
De volgende dag alquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Doe ik vanavond wel, maar dat is de huidige hardware. Over 2 jaar is alles natuurlijk anders.
Als mijn FPS hoger zijn!! Als ik een nieuwe pc heb dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb zin om vanavond ff te spelen met Fokkers in squad
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Ook zo leuk hè. Ik loop naar zon gast toe en vraag om ammo, ik druk me rot op Q, ik hoor mijn eigen stem, loopt ie door.
Ik hem achterna rennen en druk weer op Q. Kijkt die gast om en blijft stil staan.Druk weer op Q, rent hij weer verder.
Sta ik daar zonder ammo, ben maar vlug naar een andere gozer gerend met mijn pistool in de aanslag.
Ook irrtant: ben je aan het schuilen voor een tank, spawnen je squadmembers bij je. *BOEM*quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Casino.Bob het volgende:
wat ook erg is zijn die noobs die niet kijken waar ze lopen.. kom ik aanrijden met mijn tank, rij ik ze allemaal dood..
en ik had nog wel voorrang
Nog een staaltje knurfterige acties die ik regelmatig voorbij zie komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Het leukste heb ik meerdere keren gezien dat squadmembers bij hun eigen sniper spawnwn en zo de positie van de sniper veraden.
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Nog een staaltje knurfterige acties die ik regelmatig voorbij zie komen.
Tank bestuurders die er met een bijna vernielde tank als een speer vandoor gaan terwijl er 2 zwaar gefrustreerde engineers achter aan rennen.
ik zal er zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb zin om vanavond ff te spelen met Fokkers in squad
Ik hand pick de hardware gewoon.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Clarkson stel jij computer samen bij Alternate Builders? Jammer dat ik alleen Alternate builders ken ik wil graf meer goede builders zien met veel meer assortiment
heb ik nog niet kunnen vinden iig geen goede
Is dit bij Alternate (zo te zien)? Pc's kosten tegenwoordig ook geen geld meer!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:07 schreef J.Clarkson het volgende:
@Diamond3d
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat je hiermee aardig hard kan gamen voorlopig. Mainboard ondersteund crossfire, dus je kan er nog een VGA bij proppen later.
Mocht je in de omgeving Den Haag wonen, dan wil ik m zelfs wel bouwen en tweaken. (vind ie leuk)
Alternate dus :-)quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik hand pick de hardware gewoon.Bij builders is het volgens mij een standaard config die je ietwat kan aanpassen dacht ik.
Daarbij zal ik nooit een bedrijf mijn pc laten bouwen. Dat doe ik altijd zelf.
Klopt. PM me je mail adres anders, dan stuur ik de links naar de individuele hardware.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Alternate dus :-)
Bouwen doe ik ook altijd zelf... soms wil dat niet altijd in 1 keer gaan![]()
Maar dat lag toen niet aan mij maar aan 1 product.
En het kost zoveel tijd als het niet werkt!!!
Alle componenten 1 voor 1 erbij zetten en testen en testen... zucht
Dat bedoel ik niet, ik bedoelde waar heb jij deze PC online samengesteld? Bij welke website? ik dacht bij Alternate Builders.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik hand pick de hardware gewoon.Bij builders is het volgens mij een standaard config die je ietwat kan aanpassen dacht ik.
Daarbij zal ik nooit een bedrijf mijn pc laten bouwen. Dat doe ik altijd zelf.
Note: Bezuizing en dvd's/ HDD's niet meegerekend. Ervanuitgaande dat deze gewoon hetzelfde blijven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Is dit bij Alternate (zo te zien)? Pc's kosten tegenwoordig ook geen geld meer!
Ik woon btw in Rkerk, naast Rdam![]()
Zodra ik thuis ben ga ik er ff goed naar kijken.
Dit is alternate ja. Gewoon los gekozen en in een winkelmandje gepropt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoelde waar heb jij deze PC online samengesteld? Bij welke website? ik dacht bij Alternate Builders.
En daar kon ik op terug, ik ben al een paar keer op zoek geweest naar verschillende websites waar ik snel overzichtelijk uit een groot assortiment mijn pc kan samenstellen (zodat ik prijzen kan vergelijken) heb ik op Alternate builders niet gevonden. huidige pc heb ik ook gekocht, maar doe ik nooit weer.
Sorry voor de brakke post, blijkbaar was dat niet duidelijk voor je.
Ik ga ook zelf bestellen en zelf in elkaar zetten.
Je videokaart is sowieso niet helemaal je-van-het. Verder durf ik er vergif op in te nemen dat je een dual core processor hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Hetiszover het volgende:
Bij mij gaat BF heel langzaam, ook als ik hem op LOW quality zet. Heeft de resolutie iets met de snelheid van de game te maken? Voor de rest voldeo ik aan alle requirements
Recommended System Requirements
Processor: Any Quadcore Processor CHECK
Memory: 2 GB CHECK
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version CHECK
Video Memory: 512 MB (NVIDIA GeForce GTX 260) ASUS EAH4350
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive
hoe hoger je resolutie, hoe meer je videokaart belast wordt.. omdat er meer pixels berekend moeten worden..quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Hetiszover het volgende:
Bij mij gaat BF heel langzaam, ook als ik hem op LOW quality zet. Heeft de resolutie iets met de snelheid van de game te maken? Voor de rest voldeo ik aan alle requirements
Recommended System Requirements
Processor: Any Quadcore Processor CHECK
Memory: 2 GB CHECK
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version CHECK
Video Memory: 512 MB (NVIDIA GeForce GTX 260) ASUS EAH4350
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive
Hmmmm je KAN je processor overclocken naar 2667Mhz. Welke resolutie draai je? 1280x1024?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef Hetiszover het volgende:
Intel Core2 Quad CPU @ 2.33
4 GB intern
32 bits
ASUS EAH4350 videokaart
Windows 7
Monitor 1920x1200 (Asus VH222D)
Max. resolutie: 1920 x 1080
Videoformaat: 1080p (FullHD)
Kleurondersteuning: 24-bit (16,7 miljoen kleuren)
Max. synchr. freq. (V x H): 75 Hz x 83 kHz
Responstijd: 5 ms
je kunt vaak er bij vragen of ze de mobo+cpu+ram testen of het allemaal bij elkaar past voordat ze het versturen. kost maar een tientje ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Alternate dus :-)
Bouwen doe ik ook altijd zelf... soms wil dat niet altijd in 1 keer gaan![]()
Maar dat lag toen niet aan mij maar aan 1 product.
En het kost zoveel tijd als het niet werkt!!!
Alle componenten 1 voor 1 erbij zetten en testen en testen... zucht
Ik ben nog wat resoluties aan het uitproberen. Draaide eerst met 1920 x 1200quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmmm je KAN je processor overclocken naar 2667Mhz. Welke resolutie draai je? 1280x1024?
Nogmaals, je videokaart is wat aan de zwakke kant...
1280x1024 is de resolutie die ik ook gebruik. Hoger hoeft van mij niet zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben nog wat resoluties aan het uitproberen. Draaide eerst met 1920 x 1200Lopen ging nog wel, maar zodra er geschoten moest worden...
Kan 1280 wel eens uitproberen.
Maar sowieso de videokaart dus, zal eens kijken of ik geld heb voor een andere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Waarom krijg ik steeds meer het idee dat ik op 1 of andere tweakers.net forum zit te kijken?dit topic zit vol met eckte bazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders steek je gewoon even je tong erin
Waarom krijg ik steeds meer het idee dat ik op 1 of andere tweakers.net forum zit te kijken?We zijn ook heel veel ontopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mijn e-penis moet toch keer een Viagra shot hebben?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Begin asjeblieft niet over bazen, straks komen alberto checkt de park, kamperpiet en onur turko hier ook om de hoek kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:22 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
dit topic zit vol met eckte bazen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Note: Bezuizing en dvd's/ HDD's niet meegerekend. Ervanuitgaande dat deze gewoon hetzelfde blijven.
Dat wist ik niet, kan ik EVENTUEEL doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kunt vaak er bij vragen of ze de mobo+cpu+ram testen of het allemaal bij elkaar past voordat ze het versturen. kost maar een tientje ofzo
Waarom krijg ik steeds meer het idee dat ik op 1 of andere tweakers.net forum zit te kijken?Als ik een nieuw topic had geopend voor mijn vraag had ik op mijn donder gekregen dat er al een topic wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Hmmmm, vanavond wer heerlijk knallen.
Ik hoop het niet! waarom zat je trouwens gisteren in ander team? Kon je niet switchen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
tenminste, als ze niet ineens beslissen om alle servers te patchen
ik ben nog niet zo ver dat ik weet hoe ik moet switchenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik hoop het niet! waarom zat je trouwens gisteren in ander team? Kon je niet switchen?
moet sowieso alles nog eens goed instellen, ook ivm mijn G13quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Bij het doodgaan op het schermpje niet enter battle drukken maar Switch team.
Hmmz, handig voor extra punten. Als de match bijna afgelopen is effe naar het winnende team switchen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Bij het doodgaan op het schermpje niet enter battle drukken maar Switch team.
denk dat je daar wel minpunten voor krijgt, en kan denk ik sowieso al niet als de tegenpartij meer spelers heeft dan jouw team. tenminste, dat was BF2 wel zo, lijkt me niet meer dan logischquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmz, handig voor extra punten. Als de match bijna afgelopen is effe naar het winnende team switchen.
Auto balance is nog zo brak als de nete, dus het zou moeten kunnen. Maar ik ben altijd trouw aan mijn team tenzij er alleen maar van die mongols rondlopen die denken dat ze het klusje wel alleen kunnen klaren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk dat je daar wel minpunten voor krijgt, en kan denk ik sowieso al niet als de tegenpartij meer spelers heeft dan jouw team. tenminste, dat was BF2 wel zo, lijkt me niet meer dan logisch
zelfs als we niet tegelijk spelen(of proberen..) doet hij het niet...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Daar hebben veel mensen last van als 2 mensen op hetzelfde netwerk proberen te spelen
oplossing heb ik niet gezien
Jammer is dat dat nogal vaak gebeurd... Dat het hele team recon verkiest boven elke andere classquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd trouw aan mijn team tenzij er alleen maar van die mongols rondlopen die denken dat ze het klusje wel alleen kunnen klaren.
mwah kies zelf ook vaak voor recon maar ben wel zo een die daarmee ook vlaggen pakt enzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:24 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Jammer is dat dat nogal vaak gebeurd... Dat het hele team recon verkiest boven elke andere class
Niks mis met Recon, als ze maar doen wat ze moeten. Dus niet bang in een hoek de hele tijd zitten snipen en aambeien kweken......quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:24 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Jammer is dat dat nogal vaak gebeurd... Dat het hele team recon verkiest boven elke andere class
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:19 schreef shythe het volgende:
[..]
zelfs als we niet tegelijk spelen(of proberen..) doet hij het niet...
hij kan wel inloggen maar kan verder ook geen serverlist krijgen
Ik hoop van niet, ik heb like 25+ friends.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:58 schreef Casino.Bob het volgende:
mn hele friendslist gewist
hopelijk komt het vanzelf terug anders moet ik iedereen weer een invite sturen
ik had je gewoon verwijderd hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:58 schreef Casino.Bob het volgende:
mn hele friendslist gewist
hopelijk komt het vanzelf terug anders moet ik iedereen weer een invite sturen
Je videokaart is ook niet helemaal top, moet wel te doen zijn denk ik. Not sure, hoeveel MB heeft het? (320?)quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
M'n FPS is redelijk slecht. Enig idee waar dat fout kan gaan binnen m'n systeem?
MW2 draait perfect op 1920x1200 met eigenlijk alles wel op high.
Toch speelt battlefield bad company niet echt lekker weg.
Kan ook aan de ping liggen, maar soepel gaat het niet.
Dit is wat er in m'n PC zit. Zou het intern geheugen wat weinig kunnen zijn misschien?
Computer:
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium Home Edition
CPU Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz, 2400 Mhz
Systeemgeheugen 2048 MB
Video kaart NVIDIA GeForce 8800 GTX
heb ook die cpu, maar met 4GB ram, en een 8800GTS 320MB. ik draai alles op half en hier draait ie primaquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
M'n FPS is redelijk slecht. Enig idee waar dat fout kan gaan binnen m'n systeem?
MW2 draait perfect op 1920x1200 met eigenlijk alles wel op high.
Toch speelt battlefield bad company niet echt lekker weg.
Kan ook aan de ping liggen, maar soepel gaat het niet.
Dit is wat er in m'n PC zit. Zou het intern geheugen wat weinig kunnen zijn misschien?
Computer:
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium Home Edition
CPU Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz, 2400 Mhz
Systeemgeheugen 2048 MB
Video kaart NVIDIA GeForce 8800 GTX
wel op 1920x1200? Want ik had niet het idee toen ik de resolutie omlaag schroefde dat de FPS echt omhoog ging. Dus dat zou misschien wel kunnen aangeven dat ergens anders de bottleneck zit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb ook die cpu, maar met 4GB ram, en een 8800GTS 320MB. ik draai alles op half en hier draait ie prima
nah heb een 22 inch scherm maar speel het niet op de native waarde, zal het eens proberen op 1680x1050 straksquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wel op 1920x1200? Want ik had niet het idee toen ik de resolutie omlaag schroefde dat de FPS echt omhoog ging. Dus dat zou misschien wel kunnen aangeven dat ergens anders de bottleneck zit.
yep... heb alles precies hetzelfde staan als hier op mijn computer waar 'ie het wel doetquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Poorten opengezet? Punkbuster geïnstalleerd en geüpdatet? Poortnummere zijn te vinden op officiële site. Ook uitzonderingen toevoegen aan Firewall wil wel eens helpen.
raar,quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef shythe het volgende:
[..]
yep... heb alles precies hetzelfde staan als hier op mijn computer waar 'ie het wel doet
pak de SUPER@ servers maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Slaat ook nergens op he. Je bent nog steeds 50% van je tijd bezig om een server te zoeken.
dat vind ik ook zo mooi van het spel, het blijft je verassenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:48 schreef Incolumis het volgende:
trouwens een kromme bug in BC2, als ik inlog en ik vink de "remember password" aan, dan kan ik niet inloggen. vink ik het uit, kan ik wel inloggen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:51 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo mooi van het spel, het blijft je verassen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb nee. Ik betaal al aan de clan servers van mijn clan... dus helaas. Sorry.
Zie ^quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb nee. Ik betaal al aan de clan servers van mijn clan... dus helaas. Sorry.
Stel voor mij maar es wat samen. Wordt alleen gebruikt voor BC2, dus de rest boeit me geen hol.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zal ik zo eens effe wat samenstellen voor je? (ben in de pc verkoop begonnen) Ga nu eerst effe lunchen.
Wat is je max. budget?
Dan kan ik ook wel wat moois voor je bouwen:quote:
Kan ik niet met zekerheid zeggen die van mij ligt op 5.51vquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn spanningswaarden...iets op aan te merken? Moe +5 niet boven de 5 liggen inplaats van onder enzo? En de rest dan?
Dit screenshot is genomen na een reboot.
Zijn uitstekend! Klein beetje variatie mag en dit zit heel netjes binnen de lijntjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn spanningswaarden...iets op aan te merken? Moe +5 niet boven de 5 liggen inplaats van onder enzo? En de rest dan?
Dit screenshot is genomen na een reboot.
Join the club matequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Waarom zijn opeens 0/0 Friends online? Kan ik weer iedereen toevoegen
Special update voor jou dan:quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:39 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ja opeens zijn we een topic verder! Heb niet alles gelezen
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:39 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Special update voor jou dan:
Zowat iedereen is zijn friendslist kwijt, niemand schijnt de reden te weten
Zo irritant idd. Om nog maar niet over snipers te beginnen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef GrotePierFR het volgende:
Het lijkt Battlefield 2 all over again.
Heli-whores die de circle of death doen en spawn-, base- en wat al niet nog meer rapen.
DICE =
inderdaad, het gevoel als je met een RPG zo'n sniper afknalt is priceless.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zo irritant idd. Om nog maar niet over snipers te beginnen.
Of met een assault rifle.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
inderdaad, het gevoel als je met een RPG zo'n sniper afknalt is priceless.
quote:
Ook al bij dit spel? Niet te geloven!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:40 schreef Incolumis het volgende:
mja gister ook lekkere potjes gehad, maar ook CTD's
Ben ik dus niet de enige die dit heeft. Gisteren 6x gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:40 schreef Incolumis het volgende:
mja gister ook lekkere potjes gehad, maar ook CTD's
Ligt niet aan jouw pc hoor..quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:08 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ook al bij dit spel? Niet te geloven!!!!
Ik ga nu toch wel twijfelen of ik een nieuwe pc haal... ze moeten echt snel met een patch komen.
Weet ik, maar het is best frustrerend als je net lekker bezig bent met een goede k/d.quote:
Genoeg medic gespeeld hebben ten eerste. Als je ze verdiend hebt kan je ze net zo gebruiken als normale wapens. Wisselen naar peddels en muisknop bij dode teammaten. (wel moet deze teammaat nog dood zijn, niet gespawnd)quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef J.Clarkson het volgende:
Gisteren 20 minuten naar een server gezocht.Maargoed, heb er weer wat punten bij en mn K/D ratio begint ook omhoog te kruipen.
M1 garand is ondertussen ook unlocked in mn wapens lijstje.
Hoe gebruik je de shock pedals eigenlijk? Ik kan ze niet selecteren, of moet je bij een dode team genoot staan en dan op een knop drukken?
Hmm, de medkit heb ik ondertussen al en de 2e LMG ook (welke echt heerlijk is voor close quarters).quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Genoeg medic gespeeld hebben ten eerste. Als je ze verdiend hebt kan je ze net zo gebruiken als normale wapens. Wisselen naar peddels en muisknop bij dode teammaten. (wel moet deze teammaat nog dood zijn, niet gespawnd)
Wat is je favo engineer wapen? Ik geil echt op die XM8-C, maar gister de uzi vrijgespeeld. Die ga ik ook maar eens proberen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga de andere classes niet eens unlocken, ik blijf de engineer spelen.!
Dat is van de tracerdarts. Mijn fav is de PP2000.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wat is je favo engineer wapen? Ik geil echt op die XM8-C, maar gister de uzi vrijgespeeld. Die ga ik ook maar eens proberen.
En die AT-4 rocketlauncher he, als je daar mee wilt schieten zie je zo'n oranje vierkantje. Alsof je hem kan locken zegmaar. Heeft iemand al uitgevonden hoe je dat doe?
Ik neig dus naar medic. Dit heb ik sinds BF1942 gespeeld en eigenlijk nooit meer anders gedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga de andere classes niet eens unlocken, ik blijf de engineer spelen.!
Nee dat is niet van de tracerdarts... Kijk maar eens bij de beschrijving van dat wapen. Daar staat dat die niet "tracer dart compatibale" is. Er zit wel 1 of ander HEAT system op ofzo. Je zou dus zeggen dat ie gewoon op een chopper kan locken, maar dat lijkt niet echt te lukkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is van de tracerdarts. Mijn fav is de PP2000.
Is het niet zo dat je m kan besturen? Dus waar je mikt, vliegt ie naartoe?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Nee dat is niet van de tracerdarts... Kijk maar eens bij de beschrijving van dat wapen. Daar staat dat die niet "tracer dart compatibale" is. Er zit wel 1 of ander HEAT system op ofzo. Je zou dus zeggen dat ie gewoon op een chopper kan locken, maar dat lijkt niet echt te lukken
Waarom ben ik daar zelf niet opgekomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je m kan besturen? Dus waar je mikt, vliegt ie naartoe?
Zeg dat dan? Oordeel zelfquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Oh je bedoeld de M4 zeg dat dan.
Dacht dat je over de Gustaf had. Heb op de M4 een gold medal en ja je kunt de raket besturen.
Als je single player had gespeeld, had je het kunnen weten!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar zelf niet opgekomen![]()
Godverdomme bijna 400 uur Battlefield 2 ervaring waar de anti tank class gebouwd is op dat principe, en ik ben te stom om de link te leggen
Ik ga voor mijn plezier zeker een zooitje vooraf opgezette actie doorploeteren, terwijl ik mijn kostbare tijd ook kan besteden aan het continue veranderende slagveld wat zich online afspeelt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Als je single player had gespeeld, had je het kunnen weten!![]()
Maargoed, je weet het nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond ga ik weer los. Sinterklaas met medkits.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef Blinker het volgende:
Ik heb iemand gisteren vermoord met de boor
En het was de laatste kill van de round ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |