quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege die megafoon?
"Thoughtcrime does not entail death: thoughtcrime is death."
Volgens mij staat het allemaal weer veel te hard.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:33 schreef Disana het volgende:
One two one two one two.... man in boerka!
Ja hoor, als een ander 1x off-topic is. Die steeds terugkerende series over muziek zijn gewoon niet leuk in een COS.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij staat het allemaal weer veel te hard.
Twiki is ook niet van de handjes laten wapperen zie ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Leo Bassi niet echt een clown, meer een caberetier of performer. Mijn mening hoor.![]()
Pete Young in da house maar Alsido achter de knppen. Tsja.....
[ afbeelding ]
vind het juist leuk om dit allemaal van jou te lezen, en wat Off Topic, het gaat toch over een Clown, En Johan ziet zich zelf ook als een Clown, dus wat mij betreft, een apart Clowns Topic???quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Leo ooit eens van Leeuwarden in de dichte mist 's nachts naar Schiphol gebracht, op de achterbank lag een Russisch clowntje te slapen. De hele weg daar naar toe hebben we zitten praten en toen we er waren nog zeker een half uur. Toen reed ik weg en werd het clowntje op de achterbank wakker, die was ik helemaal vergeten
Leo vertelde toen een prachtig verhaal over een stunt die hij had gedaan in opdracht voor een grote multinational. Heel verhaal, erg off-topic.
In de basis maakt hij wel gebruik van dezelfde technieken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Leo Bassi niet echt een clown, meer een caberetier of performer. Mijn mening hoor.![]()
Lees je niet verkeerd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:36 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, als een ander 1x off-topic is. Die steeds terugkerende series over muziek zijn gewoon niet leuk in een COS.
Doei.
Linkjes wegknippen omdat ze OT zijn van iemand die voorzichtig heeft gewezen op het hoge OT gehalte van deze COS?quote:
Kom op. Denk je echt dat dat linkje expres is weggeknipt om je te jennen? Ik doe dat zo vaak, omdat die niet slaan op hetgeen waar ik op wil reageren. No biggie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
Linkjes wegknippen omdat ze OT zijn van iemand die voorzichtig heeft gewezen op het hoge OT gehalte van deze COS?
Denk het niet.
Ik ga het nu lezen. Volgens mij betekent dit exit Jaap en Bram. Kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
Studio Vlemmix afgezeken in de VARA!-gids :-D
't staat mij best hier hoor, wat ik niet wil lezen daar scroll ik gewoon overheen, scrollwielen de uitvinding van de eeuwquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zet het off-topic verhaal onder een spoilertagje in de SC, ga nu even typen
Piet de Jong has arrived.
Waarom zou dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:50 schreef beequeen het volgende:
Ik ga het nu lezen. Volgens mij betekent dit exit Jaap en Bram. Kan me vergissen hoor.
Ik lees wat vreemde uitlatingen van Bram , Johan en Jaap. Kom er straks wel op terug.quote:
Maar natuurlijk wil ik dat zienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
Ian wil je die filmpjes zien dan van die voetreis???? ik vond het wel leuk, mooie omgeving etc.etc. maar of jij daar nou op zit te wachten.
Ik vind de uitlatingen van Bram niet meer out there dan die van Johan en Jaap.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:53 schreef beequeen het volgende:
Ik lees wat vreemde uitlatingen van Bram , Johan en Jaap.
Gisteren toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Huh? Is die "voetreis om de wereld" al geweest of wat?
Een perfect trio zou ik zeggen. Ik had het artikel nog niet helemaal gelezen, vandaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de uitlatingen van Bram niet meer out there dan die van Johan en Jaap.
Ah, nee, dom van me. Ik dacht dat hij op z'n minst 2 dagen nodig had voor een FUCKING VOETREIS ROND DE FUCKING WERELD.quote:
Het was een FUCKING herhaling!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, nee, dom van me. Ik dacht dat hij op z'n minst 2 dagen nodig had voor een FUCKING VOETREIS ROND DE FUCKING WERELD.
Je krijgt een herkansing hoor Tinky.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, nee, dom van me. Ik dacht dat hij op z'n minst 2 dagen nodig had voor een FUCKING VOETREIS ROND DE FUCKING WERELD.
Een herhaling van een herhaling. BRIL-FUCKING-JANT.quote:Maandag 15 maart
19.30 - 20.30
Voetreis naar Rome
(herhaling deel 2)
Jij doelt op zijn weddenschap om, als zijn landelijke politieke ambities niet waar zouden worden gemaakt, een reis rond de wereld te gaan maken? Nu snap ik je pas!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap er geen kut meer van. Hij zou toch op z'n minst een maand weg moeten zijn
Twiki met ontbloot bovenlijf ??quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook Twiki heeft z'n trui niet meer aan
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens koopt Twiki z'n kleren bij V&D, die gestreepte trui die hij vaak draagt zag ik daar onlangs vanaf de roltrap hangen.
Het eerste deel. Tweede deel volgt vrijdagavond. Nog drie nachtjes slapen dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Huh? Is die "voetreis om de wereld" al geweest of wat?
Het is mannen van bovengemiddelde-leeftijd-tijd op de stream. Hansie zal er wel van genieten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Twiki met ontbloot bovenlijf ??![]()
gooit snel de stream uit
Nou dan zal het niet lang meer duren of ook Els is er weg, ze was samen met Leo zondagmorgen erg Bijdehand op de chat, weet niet nare smaak kreeg ik ervan, en heb ook gezegt van hey Els doe niet zo bijdehand, ze was samen met leo beetje aan het samenspannen leek wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Op de chat ging trouwens het verhaal dat Els ook één van de personen is die is afgehaakt ..
Edit: bleek broodje aap-verhaal. Els is net gearriveerd
Ohw.. jij mocht er óók weer op..? tsss, dat sluit elite zoiezo al uit..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:48 schreef Jian het volgende:
Hier doet ie het ook weer, schijnt iets met users die in de groep algemeen-member zitten te maken te hebben gehad. Dat zal dan wel een soort elite-groep zijn
Lag jij er ook uit dan ? Ik wil niet in dezelfde groep als jij zittenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. jij mocht er óók weer op..? tsss, dat sluit elite zoiezo al uit..
"Niet in de zelfde groep.." Je kent je plek gelukkig....Dat is het beste nieuws dat ik al in máánden gehoord heb...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Lag jij er ook uit dan ? Ik wil niet in dezelfde groep als jij zitten
Ik begrijp dat het de users zijn die Algemeen member - pron hebben. De users met pron + rechten hadden nergens last van ! We weten dus meteen wie de gijlneven en nichten zijn hierquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Niet in de zelfde groep.." Je kent je plek gelukkig....Dat is het beste nieuws dat ik al in máánden gehoord heb...
Tsja, die mededeling welkom terug stond er bij mij ook steeds, dat zegt nix.. , zo'n bericht kan net zo makkelijke op de bodem van de gierput staan...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:57 schreef bamby het volgende:
Lag er ook even uit, kon alleen op de frontpage.Stond wel welkom terug bamby dat dan weer wel.
Rechten? wat voor rechten? om met de rechten van andere te klooien?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het de users zijn die Algemeen member - pron hebben. De users met pron + rechten hadden nergens last van ! We weten dus meteen wie de gijlneven en nichten zijn hier
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Kut.. 4 op een rij.. ik ben af!
Ohhw .. gelukkig net niet...![]()
En Johans aversie tegen chatters wordt al maar erger.. die boosaardige rel-blik herken ik maar al te goed...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had telefoon dus ben er nog steeds eventjes. Ik begreep dat Joep en Jeremy de regie vanavond doen, dat Peter inderdaad alleen nog maar assistent bij Jaap is omdat hij geen auto meer heeft en dat Johan een reset-button op heeft. Hij loopt op z'n tandvlees.
Liep hij nou weg op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Johans aversie tegen chatters wordt al maar erger.. die boosaardige rel-blik herken ik maar al te goed...
Hij greep Marian om inte vallen.. Johans is het zat!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liep hij nou weg op een gegeven moment?
Hij moest dringend "schijten" die diepere verwijzing miste je zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
Hij had ineens weer een negatieve opmerking over de chat terwijl er niks aan de hand was.
Hij moest nodig naar de wc daarom nam Marian het over.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef beequeen het volgende:
Harrie opent het OP met een hoop buffers. De andere Z -artiesten hebben wrs afgezegd, op BRON na.
Buffer lekker verder zou ik zeggen. Fijne avond, misschien schakel ik later nog even in.
Ring of Fire. Heel toepasselijk. Dankzij de shading lijkt zijn pak op sommige camera's in de fik te staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:22 schreef Dottey het volgende:
stream staat nu op zwart!
terwijl onze harrie cash swingt..
Er klopt echt geen kloot van he?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ring of Fire. Heel toepasselijk. Dankzij de shading lijkt zijn pak op sommige camera's in de fik te staan.
Ik moet alles handmatig uploaden, ik weet niet meer met welke site je er tien tegelijk kan pakken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. PB die plaatjes zijn prima...![]()
Maar liefst dan 24st p/sec graag...![]()
Film...24p/sec. bedoelde ik.. stream....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet alles handmatig uploaden, ik weet niet meer met welke site je er tien tegelijk kan pakken.
Ik ben je zeer erkentelijk voor het verslaan van de stream. Hoef ik niet te luisterenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef Jian het volgende:
Wat heb ik dan gedaan, waar is het mis gegaan, je bent voor mij de ware, waar is het mis gegaan , etc, etc, etc
Verrassende tekst uiteraard
Hmmm.. ik zie nog Boelnix op de chat? Ook Bang voor de Modterror?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef Jian het volgende:
blablabladiebladieblablah![]()
ow shit hij gaat zingen
Die chat is zo saaaaai dat ik m'n ogen daar niet kan openhoudenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmmm.. ik zie nog Boelnix op de chat? Ook Bang voor de Modterror?
Je kan het niet hebben hé? dat die gozert nog goed klinkt ook nog...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Die chat is zo saaaaai dat ik m'n ogen daar niet kan openhouden![]()
Ow hij doet My Boy van Elvis, prachtig nummer uiteraard, maar ik hoor toch liever die Nederlands huilteksten, want die kraken zo lekker af
Nou ik ben binnnen;quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben hé? dat die gozert nog goed klinkt ook nog...
Ik ben voor die tijd al afgehaakt. Wat een ellende.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
Ik ben je zeer erkentelijk voor het verslaan van de stream. Hoef ik niet te luisteren
Ik ook, heb er nog helemaal niets van gehoord. Zag wel dat het scherm op zwart ging aan het begin. Humor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben voor die tijd al afgehaakt. Wat een ellende.
hij heeft humorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Neef Harrie: "We stonden er toch maar mooi, zouden ze op de chat zeggen!"
Die vond ik wel mooi hij betaald niet die 27 euro uit priciepen,als de deurwaarder langs is geweest is die 27 euro al bijna 200 euro geworden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:02 schreef Toverheks het volgende:
Iemand op de chat zei dat hij/zij me gemist had, ik vertelde dat ik ruzie had gehad met KPN en zodoende een weekje was afgesloten, Johan las die vraag weer eens niet goed ( was voor mij bestemd mijn naam stond er ook bij) maar Johan dacht dat er een KPN vraag voor hem was.
Ging over een rekening van 27 die hij bij hoog en bij laag betaald had en over een deurwaarder.
Johan leest de vragen niet eens, 1 woord van een vraag en hij steekt een verhaaltje af.
Toen zei hij dat hij schijten moest, sorry wat een taalgebruik en weg was hij, hij neemt voor de zoveelste keer ook afstand van alles, tot dat hij zich vanavond om 11 uur weer bedenkt en denkt KUT ik ben toch hier de Baas, ik regel en beslis gewoon weer verder, wat afstand doen!!!!!!!!!
Kreeg het niet helemaal mee maar Peter was snel vertrokken, jammerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Gezellige sfeer op de chat. Peter feliciteert t0nja alsnog met haar verjaardag en ineens begint Vanmootje (van dat spirituele clubje van onderlaatst) lelijk te doen en Peter uit te dagen..
quote:
quote:
Maar waar blijft die Knalpiemel als je 'm nodig hebt?????quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanmootje noemt Peter N een "uitgekwakte canera geile sperma kop"
Alles op z'n tijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar waar blijft die Knalpiemel als je 'm nodig hebt?????
Die graftak spoort inderdaad niet, verleden week begon ze tegen mij, en niet zo fraai en zo uit het niets, ze heeft toen een ban gehad, waarom ze weer terug mocht is mij een raadsel maar zag haar gister al op de chat en dacht negeren, en ga je weer zo raar doen dan zal je wat beleven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Gezellige sfeer op de chat. Peter feliciteert t0nja alsnog met haar verjaardag en ineens begint Vanmootje (van dat spirituele clubje van onderlaatst) lelijk te doen en Peter uit te dagen..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:13 schreef Goofy16 het volgende:
vanmootje is toch niet die spirimuts,die heeft haar naam veranderd in monique,heeft ze vorige week op de chat nog gezegd,dus ik weet niet wie die vanmootje is.
want zoals moniqu al zegt,ze heeft zich teruggetrokken uit dat spiri gedoe,omdat er teveel commentaar was op die ene dag dat ze er was,en zoals ze zlef zegt ,ze wil het doen voor de streamers en dat er zoveel commetaar was heeft haar aan het denken gezte en heeft ze zich teruggetrokken.
Nee vanmootje is die blonde doos, echt een heel vaag raar mens, echt zo een graftak die je een ban probeert aan te smeren, Monique was die donkere zweeftante.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:13 schreef Goofy16 het volgende:
vanmootje is toch niet die spirimuts,die heeft haar naam veranderd in monique,heeft ze vorige week op de chat nog gezegd,dus ik weet niet wie die vanmootje is.
want zoals moniqu al zegt,ze heeft zich teruggetrokken uit dat spiri gedoe,omdat er teveel commentaar was op die ene dag dat ze er was,en zoals ze zlef zegt ,ze wil het doen voor de streamers en dat er zoveel commetaar was heeft haar aan het denken gezte en heeft ze zich teruggetrokken.
Nee Maan, vanmootje was dacht ik die blonde met kort haar, een lelijk wijf met een nog lelijker karakter.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links moniquemootje die zich teruggetrokken heeft.
Rechts vanmootje.
In het midden Josef Stalin.
Ze hebben nu hun haarkleur verwisseldquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Maan, vanmootje was dacht ik die blonde met kort haar, een lelijk wijf met een nog lelijker karakter.
en moest doorgaan voor zweefteef alleen jammer niemand geloofde haar.
oh oke, nou vanmootje zal er niet knapper op wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze hebben nu hun haarkleur verwisseld
Vast en zeker wel, maar denk dat Jaap er vanavond nog wel het nodige over gaat zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Heeft ie nu al dat artikel in VARA TV Magazine gelezen?
Hij weet er wel vanaf, werd hem gisteren op de chat meegedeeld, maar gelezen??? hij zal het ook wel weer vergeten zijn tot dat iemand hem helpt eraan te herrinderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Heeft ie nu al dat artikel in VARA TV Magazine gelezen?
Het was wel amusant. Twee grote rellen en het was nog niet eens Jaap-avond.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Johan is hier echt door veel manden gevallen, zo te zien.
Ik zat gisteravond laat heel even op die chat, maar daar is ook geen touw meer aan vast te knopen.
oke thanks,ik wist niet dat er 2 waren hahahahquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee vanmootje is die blonde doos, echt een heel vaag raar mens, echt zo een graftak die je een ban probeert aan te smeren, Monique was die donkere zweeftante.
Dat was deze dus:quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links moniquemootje die zich teruggetrokken heeft.
Rechts vanmootje.
In het midden Josef Stalin.
Volgens mij is het andersom hoor. Die linker (slankere) is Monique Mootje, die er ook bij was met Harry Loco).quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee vanmootje is die blonde doos, echt een heel vaag raar mens, echt zo een graftak die je een ban probeert aan te smeren, Monique was die donkere zweeftante.
Jij was toch wel op de chat gisteren? Of was je te vroeg weg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Jian het volgende:
Bummer, ik heb weer van alles gemist gisteren, begrijp ik
Even ja, maar ik was inderdaad vroeg weg, er was op dat moment alleen jolijt en geklapquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij was toch wel op de chat gisteren? Of was je te vroeg weg?
Deze foto valt in de categorie Tubgirlquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was deze dus:
[ afbeelding ]
Ze zat te klagen dat ze een schildklierprobleem had, maar ondertussen zat ze wel haar kadaver vol te trappen met allerhande junkfood.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef Jian het volgende:
Bummer, ik heb weer van alles gemist gisteren, begrijp ik
Kan Wessel vanavond zijn tegel wel alleen laten achter centraal station?????quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:10 schreef Jian het volgende:
Nou, nou tis weer wat bij Jaap vanavond;
Wessel
Laat zich betalen voor sex……..en heeft hier veel verhalen over te vertellen….
Gigolo of schandknaapje ? Hou het maar op het laatste
Wat een platheid. Alhoewel het bij Jaap altijd de belangrijkste vraag is of gasten wel komen opdagen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:10 schreef Jian het volgende:
Wessel
Precies, ik had ook al zo'n beeldquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan Wessel vanavond zijn tegel wel alleen laten achter centraal station?????
Echt, ik voel gewoon dat ik vanavond moet kijken naar Wessel, en vooral luisteren naar al zijn spannende verhalen van dames op leeftijd die hij bevredigd voor geldquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:10 schreef Jian het volgende:
Wessel
Ja, zie hem helemaal staan daar he achter cs, wedde, hij kalkt er vanavond BEZET op net als wat ze doen als Koningendag naderd hahaha Of afplakken met zo wit schildersafplakband.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:12 schreef Chanel5 het volgende:
Op de foto van Maanvis staat Monique_M links en Vanmootje rechts.
Degenen die zo hun geld verdienen, komen dat echt niet bij Jaap on stream vertellenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt, ik voel gewoon dat ik vanavond moet kijken naar Wessel, en vooral luisteren naar al zijn spannende verhalen van dames op leeftijd die hij bevredigd voor geld
Monique(met het slanke koppie) is toch die Harry L. fan die we meerdere keren in SV hebben gezien? Die andere heb ik 1 x gezien i.v.m. dat nieuwe spiriprogramma en dat zou dan Vanmootje moeten zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat miss graftak die blonde kortharige was die op de punt van de bank zat.
die magere zeg maar kort blond haar.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Even ja, maar ik was inderdaad vroeg weg, er was op dat moment alleen jolijt en geklapIk had het moeten voelen aankomen, maar ik ben wat roestig aan het worden geloof ik
Het ging nog lang door op de chat hoor.. De laatste rookwolken waren om 2.30 uur ongeveer opgetrokken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ook, was te vroeg off gegaan, jammer had wel ff mee willen relluh
Nee, denk eerder iemand die nu in kliniek verblijft om het verleden van zich af te praten. etc etc niet om 1 of ander, maar waar halen ze zulke gasten toch steeds vandaan, echt wordt steeds gekker, of er komen een stelletje randdebielen op stream of de andere randdebiele bellen op laatst af.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Degenen die zo hun geld verdienen, komen dat echt niet bij Jaap on stream vertellen
Jammer,jammer,jammerquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het ging nog lang door op de chat hoor.. De laatste rookwolken waren om 2.30 uur ongeveer opgetrokken.
Ik denk dat je abuis bent, mar we zullen het om 17.00 uur wel aan Peter vragen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat miss graftak die blonde kortharige was die op de punt van de bank zat.
die magere zeg maar kort blond haar.
Ja, ik ga er helemaal voor zittenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je abuis bent, mar we zullen het om 17.00 uur wel aan Peter vragen.
Das stimmt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef Chanel5 het volgende:
Monique(met het slanke koppie) is toch die Harry L. fan die we meerdere keren in SV hebben gezien? Die andere heb ik 1 x gezien i.v.m. dat nieuwe spiriprogramma en dat zou dan Vanmootje moeten zijn.
Wahaha.. Ik denk niet dat Johan geïnteresseerd is in een vrouwtje met handvat, maar jij schijnt hem beter te kennen, dus als jij het zegt geloof ik je op je woord.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
Zou die Wessel een van Johan's schandknaapjes zijn?
Meeste mannelijke prostitués bedienen toch een mannelijke klantenkring(spier)?
Ik vaar compleet op mijn fantasie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Wahaha.. Ik denk niet dat Johan geïnteresseerd is in een vrouwtje met handvat, maar jij schijnt hem beter te kennen, dus als jij het zegt geloof ik je op je woord.
Ik heb jullie allemaal gelezen maar ben het spoor nu helemaal bijster.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
nee er moet een cap wezen van allemaal dat ze op de bank zitten, zat ook een man bij Ron dacht ik dat zijn naam was, Graftak moet op het hoekje hebben gezeten, een blonde kort koppie en slank.
Monique Moon is die donkere en waar is Anne eigenlijk gebleven, heeft zij nog wel de vrijdagochtendsjow????? Anne is die gezette met die dikke tieten en ook blond.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
Op de chat hebben ze het nog over gisteravond/nacht, moet nogal wat geweest zijn.
Jawel, dat is ze wel. Toen of nu met haarverf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb jullie allemaal gelezen maar ben het spoor nu helemaal bijster.
-Moniquemootje was bij Harry Loco en had donker lang haar, zij kan dus niet de linker persoon op de foto van Maanvis zijn?
Klopt Bq, de dikkere met krullen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef beequeen het volgende:
Via Google heb ik vanmootje gevonden. Dus wel die dikkere met de donkere krullen.
http://www.patriciadupree.nl/
Okee, kan ik die wegstrepen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, dat is ze wel. Toen of nu met haarverf.
Dit was het clubje van 22 februari. Anne was daar niet bij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
nee er moet een cap wezen van allemaal dat ze op de bank zitten, zat ook een man bij Ron dacht ik dat zijn naam was, Graftak moet op het hoekje hebben gezeten, een blonde kort koppie en slank.
Monique Moon is die donkere en waar is Anne eigenlijk gebleven, heeft zij nog wel de vrijdagochtendsjow????? Anne is die gezette met die dikke tieten en ook blond.
Ze hebben van haarkleur gewisseldquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, dat is ze wel. Toen of nu met haarverf.
Daar bedoelt heksje dus vanmootje mee.quote:
Aha!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit was het clubje van 22 januari. Anne was daar niet bij.
[ afbeelding ]
Ik was niet serieus! Het was een garpje. En geen geil wijf.quote:
Yep.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
Aha!
En dan is vanmootje de tweede van links? Is vanmootje Graftak?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha!
En dan is vanmootje de tweede van links? Is vanmootje Graftak?
Oh en nee, Anne was daar niet bij, die zat naar ik hoorde kritiek te leveren op dit stel in de chat.
Dat verklaart de verwarring. Gewoon vanmootje dus die zich als een graftak heeft gedragen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar bedoelt heksje dus vanmootje mee.
Het was leuk ja..quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
Op de chat hebben ze het nog over gisteravond/nacht, moet nogal wat geweest zijn.
Ah, okéquote:
Ik zal straks eens ff kijken of ik er wat van terug kan vinden alhoewel live natuurlijk veel leuker isquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was leuk ja..En het gebeurt niet vaak dat je op één avond twee rellen hebt.
Die vriend van jou weet teveelquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
Zou die Wessel een van Johan's schandknaapjes zijn?
Meeste mannelijke prostitués bedienen toch een mannelijke klantenkring(spier)?
Welke vriend?quote:
Ja. Ik was er niet bij, maar het schijnt dat ze Peter verrot heeft gescholden. Waarom weet ik ook niet. Pb kan je er alles van vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef Disana het volgende:
Dat verklaart de verwarring. Gewoon vanmootje dus die zich als een graftak heeft gedragen.
jouw gay friendquote:
Dat heb ik nog meegekregen ja, ze viel in eerste instantie daarover.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Maar ging die VanMongooltje echt zo uit haar plaat, puur omdat meechattende Peter over een vraag van haar heen las?
Welke van de heel veel?quote:
Alles is gelogd.quote:
Huh?quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef beequeen het volgende:
Via Google heb ik vanmootje gevonden. Dus wel die dikkere met de donkere krullen.
http://www.patriciadupree.nl/
Ja. En toen hij tonja alsnog met haar verjaardag feliciteerde en haar omschreef als "mijn schat" was de boot helemaal aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Maar ging die VanMongooltje echt zo uit haar plaat, puur omdat meechattende Peter over een vraag van haar heen las?
Jan Bakker!!!quote:
Dat zou Jantje willen.quote:
Okee, op donderdagavond danquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze nou es begint met haar kleren in de juiste maat te kopen, ziet ze ook geen knoppen en hoeft ze ook die gure wind niet te voelen.
Ze noemde Peter een 'uitgekwakte camerageile spermakop" en ze zou hem nog wel tegenkomen in Eindhoven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja. Ik was er niet bij, maar het schijnt dat ze Peter verrot heeft gescholden. Waarom weet ik ook niet. Pb kan je er alles van vertellen.
Kijken of ik ztijd heb vandaag.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
staat het ook nog ergens zodat we het kunnen lezen,ik weet dat jij dat vaak doet als er iets te beleven valt
het lijkt meer op een advertentie van een sexlijn, is ze toevallig niet die griet van sex op de parkeerplaats *bel o6456982308* en ik kom je lekker verwennen in je vrachtcabine.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze nou es begint met haar kleren in de juiste maat te kopen, ziet ze ook geen knoppen en hoeft ze ook die gure wind niet te voelen.
Ik heb geen vrachtcabinequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het lijkt meer op een advertentie van een sexlijn, is ze toevallig niet die griet van sex op de parkeerplaats *bel o6456982308* en ik kom je lekker verwennen in je vrachtcabine.
Een zakelijke bespreking. We mogen dus niks horen.quote:
oke thanks PB voor het zoeken van de cap.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit was het clubje van 22 februari. Anne was daar niet bij.
[ afbeelding ]
Dit is Anne:
[ afbeelding ]
Het was toch 24 uur open en bloot en niks geen geluid uit en 24 uur per dag/nacht alles aan????quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een zakelijke bespreking. We mogen dus niks horen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Die meneer van PC-Extreme? Komt die de stekker er uit trekker?
zal me niet verbazenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet ik de streams aanslingeren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Brrr, die koppen staan allemaal op zeven dagen zwaar weer! Ben benieuwd of we er nog iets over te horen krijgenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:53 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ze kijken in ieder geval niet al te vrolijk.dus wie zal het zeggen.
Goed mogelijk, dat wijf is mentaal gestoord. Al jaren MegaStalker van Johan, en zéér labiel tiep.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Spannend hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed mogelijk, dat wijf is mentaal gestoord. Al jaren MegaStalker van Johan, en zéér labiel tiep.
Serieus, probeer haar eens gek te krijgen, kun je lachen. Gaat ze ook heul dreigen enzo.
Waarom laat Johan haar dan binnen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed mogelijk, dat wijf is mentaal gestoord. Al jaren MegaStalker van Johan, en zéér labiel tiep.
Serieus, probeer haar eens gek te krijgen, kun je lachen. Gaat ze ook heul dreigen enzo.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bedoelt Sebastiaan, toch? Nope, nooit meer gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie ik ook nooit meer gezien heb is die gast die met die Looney Tunes filmpjes en hele slechte leaders voor de programma's van SV op de proppen kwam. Nooit meer gezien.
Bij gebrek aan beter waarschijnlijk, en hij kan ook geen nee zeggen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom laat Johan haar dan binnen?
Dat deed ze gister al bij de eerste chatter die haar onder vuur nam.quote:
O ja, Sebastiaan heette die. Binnen één dag ontmoedigd kennelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt Sebastiaan, toch? Nope, nooit meer gezien.
Gelukkig kan ze dat mooi hier meelezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij gebrek aan beter waarschijnlijk, en hij kan ook geen nee zeggen.
Hij heeft al meermalen tegen me geklaagd dat hij haar he-le-maal beu is, maar toch blijft ze zich opdringen en hij heeft waarschijnlijk uiteindelijk zoiets van pff vooruit dan maar
Hebben we het nu over de goeie, Monique heb ik daar regelmatig gezien en die Vanmootje maar 1xquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij heeft al meermalen tegen me geklaagd dat hij haar he-le-maal beu is, maar toch blijft ze zich opdringen en hij heeft waarschijnlijk uiteindelijk zoiets van pff vooruit dan maar
Hij lijkt wel gek. Ze kon voor mij een hoge boom in. Maar ja, het is Johan hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als ik er aan denk zal ik dat wel ffkes doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Laysa het volgende:
Doet even iemand vanvond voor mij hier melden astublieft hoeveel kijkers er naar vraag je raak zitten te kijken....
weddenschapje![]()
Dank jullie wel....![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik er aan denk zal ik dat wel ffkes doen.
Want dat doen ze allemaal. Die sukkel van een Lekker Simpel had gister ook dat soort opmerkingen tegen mij dat hij wel gelezen had wat ik op Fok! over hem geschreven had. Toen werd het een vreemde avond en bevond ik mij zij aan zij met Hansie tegenover LS.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze dat mooi hier meelezen.
Ze heten allebei Monique en zijn beste vriendinnen. Waar de één gaat is de ander meestal niet ver weg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hebben we het nu over de goeie, Monique heb ik daar regelmatig gezien en die Vanmootje maar 1x
I knowquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze dat mooi hier meelezen.
Oke duidelijk, we hebben het dus over de ehhh ....vollerequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze heten allebei Monique en zijn beste vriendinnen. Waar de één gaat is de ander meestal niet ver weg.
Maar idd, zelfde insteek, alleen de dunne Mo is nog een béétje normaal.
Paashaas dus, ken geen Paashaas, zo te zien leest hij mee?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met de paashaas....voor de leuk...de paashaas begon![]()
Hai paashaas![]()
wat denk je zelf hahahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Brrr, die koppen staan allemaal op zeven dagen zwaar weer! Ben benieuwd of we er nog iets over te horen krijgen
Peter zal de paashaas wel zijn. Hij wil het kijkcijferrecord van Vraag maar Raak verbeteren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Paashaas dus, ken geen Paashaas, zo te zien leest hij mee?Paas
Ghehehequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Paashaas dus, ken geen Paashaas, zo te zien leest hij mee?Paas
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peter zal de paashaas wel zijn. Hij wil het kijkcijferrecord van Vraag maar Raak verbeteren.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik had de kerstman moeten zeggen
Bwhehehehequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Net zo doorzichtig als die twee nieuwe aliassen van hem op de chat vannacht.
Hoe zit het nu eigenlijk met die ex-mods daar? Die hebben zich zonder morren aan de kant laten zetten zodat ze nog stilletjes denken te kunnen teren op de vergane glorie? Zo'n Hans draait nog steeds plaatjes begreep ik en LS doet ook nog steeds mee? Voor spek, bonen en eiersalade?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Want dat doen ze allemaal. Die sukkel van een Lekker Simpel had gister ook dat soort opmerkingen tegen mij dat hij wel gelezen had wat ik op Fok! over hem geschreven had. Toen werd het een vreemde avond en bevond ik mij zij aan zij met Hansie tegenover LS.![]()
Het kan verkeren.
Hansie heeft het vooral voorzien op nowlive en LS vindt het leuk om privé-dingen te spuien over mensen die er al dan niet bij zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met die ex-mods daar? Die hebben zich zonder morren aan de kant laten zetten zodat ze nog stilletjes denken te kunnen teren op de vergane glorie? Zo'n Hans draait nog steeds plaatjes begreep ik en LS doet ook nog steeds mee? Voor spek, bonen en eiersalade?
Ach, mij maakte het niet veel uit. Ik heb gewoon wild om me heen zitten trappen vannachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:29 schreef Copycat het volgende:
LS is gewoon de grootste loser van SV en dat zegt veel. Heel veel.
Kan ik me voorstellen met Hansie naast jequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, mij maakte het niet veel uit. Ik heb gewoon wild om me heen zitten trappen vannacht
Nee, dat was een noodverbond. Later heb ik Duhcon en Christian ook nog een beetje geplaagd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met Hansie naast je
Wedje leggen dat dat vanavond ook gebeurt, vlak voor aanvang?quote:
Beter nog, net als gisteren, als het programma 5 minuten bezig is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wedje leggen dat dat vanavond ook gebeurt, vlak voor aanvang?
Lies meldde op de chat dat Alsido aan het testen is. Vraag me niet wat.quote:
Kapot maken wat niet kapot was? Zo'n beetje zoals een kater een vlaggetje uitzet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lies meldde op de chat dat Alsido aan het testen is. Vraag me niet wat.
Eik best vreems zo na het bezoek van Attila de Hun.![]()
Wat een mooie vergelijking.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Kapot maken wat niet kapot was? Zo'n beetje zoals een kater een vlaggetje uitzet?
Dat je een mooi plantje in je tuin hebt dat lekker bloeit, en dat er dan zo'n pisserd langskomt om het plantje met zijn persoonlijk stank onder te sproeienquote:
Peter heeft gisteravond op de chat aangekondigd dat deze ingelaste VMR een Vanmootje Special wordt!!!quote:
Leuk. Wie maakt er een verslag/update? Ik weet niet of ik er dan ben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Peter heeft gisteravond op de chat aangekondigd dat deze ingelaste VMR een Vanmootje Special wordt!!!
Je weet het hè: Om 17.00 een Vraag Maar Raak, helemaal over Vanmootje. don't miss it!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
I knowIk heb een beetje een gemene bui vandaag en bovendien nog een appeltje te schillen met die muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |