thxquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In dat geval zeg je gewoon 'Sama sama' ('Van hetzelfde')
En als het tegen een ouder persoon is, is het netjes om te zeggen
'Sama sama, bapak' (Van hetzelfde meneer)
of
'Sama sama ibu' (Van hetzelfde mevrouw)

Dat doet ze zeker niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:
als de secr. nou eens op haar plek blijft zitten hoef ik die kutfoon tot 12 uur iig niet op te nemen

niet d'r vast op d'r stoelquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:
als de secr. nou eens op haar plek blijft zitten hoef ik die kutfoon tot 12 uur iig niet op te nemen

zeg er wat van tegen haar! desnoods werkt ze maar een middagje door.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:

oeew zon flesje wil ik ook welquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb een leuk flesje JW Blue Label zien staan. De prijs is minder leuk. Haal er wel eens eentje in Singapore. Wil eigenlijk de verzameling van red tot aan blue wel compleet hebben nu.

heeyquote:

Ben ook nog op zoek naar groen en goud. Beiden ziijn niet te vinden in Indonesie voor redelijke prijzen, maar Singapore is dichtbij genoeg.quote:

Secondenlijm will do the trickquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:

indahquote:
friemelquote:
WOKquote:

giertjequote:
marcquote:

proberen ze je weer voor het karretje te spannen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:

is de dir schuld, die roept haar steedsquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
zeg er wat van tegen haar! desnoods werkt ze maar een middagje door.
hoezo weer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
proberen ze je weer voor het karretje te spannen?

flessewesquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Moggeh![]()
Koffie![]()
Over anderhalve wek worden mijn zieenhuisbed en rollator opgehaald

oow okee maarem goeiemorgenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is de dir schuld, die roept haar steeds
[..]
hoezo weer?
dat flikt ze me dus nooit

dat is inderdaad goed nieuwsquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Moggeh![]()
Koffie![]()

zorg er wel voor dat je er dan niet meer in ligtquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Moggeh![]()
Koffie![]()

mogguhquote:

quote:
dat lukt weer net nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet je ze wel allemaal in 1 keer doen natuurlijk.

hoe denk je dat ze gaan reageren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
heb met de secr. geen problemen, tis voornamelijk de dir (willem) die loopt te stressen en mij dus opfokt en af en toe frans die me onnuttige dingen laat doen
maar wrs ga ik dus vanmiddag zeggen dat ik vertrek
als frans niet de hele middag in bespreking is...

LLquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
heb met de secr. geen problemen, tis voornamelijk de dir (willem) die loopt te stressen en mij dus opfokt en af en toe frans die me onnuttige dingen laat doen

Niet doen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh

quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen hoor
Gewoon blijven, te leuk daar

Pas je op je bloeddruk, met jouw leeftijd zijn dit soort acties niet altijd goed hequote:

spannundquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh

quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]

daar heb ik nog geen last vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op je bloeddruk, met jouw leeftijd zijn dit soort acties niet altijd goed he

lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst nog maar eens een bakkie koffie pakken

* gf geeft giertje een bakkie koffiequote:

dank jequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf geeft giertje een bakkie koffie

whehehequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ah, USB-kabel niet ingeplugged. Vond het al gek dat er niets uit de printer kwam.

whehehe kan je lang wachten inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ah, USB-kabel niet ingeplugged. Vond het al gek dat er niets uit de printer kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |