indahquote:
ze gaan de hele top 10 uitroeien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Haha, applaus voor het hoofd van de politie bij aankondiging van de dooie terrorist nummertje 3.
kuskusquote:
Terima Kasih Lagi Lagi?quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:19 schreef friemelaar het volgende:
Indah,
Wat zou een goed antwoord zijn, in de betekenis van graag gedaan, op de volgende zin ?
"Temira Kasih Lagi Lagi"
Ze zijn al aardig op weg in ieder gevalquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
indah![]()
[..]
ze gaan de hele top 10 uitroeien?
Hij bedoelde waarschijnlijk nogmaals bedankt dus wil ik terugzeggen: geen dank,graag gedaan!quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Terima Kasih Lagi Lagi?
Denk dat dit moet zijn 'Terima kasih kembali' ('Dank je wel terug', 'Ook bedankt')
Het kan ook zijn 'Terima kasih sekali lagi' ('Nogmaals bedankt')
Ken het verband niet waar het in staat, dus veel meer kan ik er niet mee helaas.
"per ongeluk" de hoorn ernaast laten liggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:51 schreef Ladylike het volgende:
binnenkomers
mijn god, vandaag gaat een chaos dagje worden.
aankomst: 8 uur
eerste telefoontje: 8.01
daarna constant telefoon gehad.. ben post moeten halen omdat de mensen die dat normaal doen allebei ziek zijn, daarom ook maar meteen een bestelling gaan halen (op mn brommer), krijg dingen in mijn handen gedrukt die uitgezocht moeten worden (lees: tijd in beslag nemen) en dan heb ik dus nog een hele hoop verkopen liggen, de duitse in- en verkopen en mijn stapel inkopen is al een week aan het groeien
Secretaresse werkt maar tot 12 vandaag (korte woensdag, 1 x 2 weken) en als die foon zo blijft rinkelen krijg ik dus niets van mijn eigen werkzaamheden gedaan...
mark my words
ja man, wel een hele minuutquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
"per ongeluk" de hoorn ernaast laten liggen![]()
duurt wel ff voordat iemand dat doorheeft
dat wordt inderdaad een leuke dag!quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:51 schreef Ladylike het volgende:
binnenkomers
mijn god, vandaag gaat een chaos dagje worden.
aankomst: 8 uur
eerste telefoontje: 8.01
daarna constant telefoon gehad.. ben post moeten halen omdat de mensen die dat normaal doen allebei ziek zijn, daarom ook maar meteen een bestelling gaan halen (op mn brommer), krijg dingen in mijn handen gedrukt die uitgezocht moeten worden (lees: tijd in beslag nemen) en dan heb ik dus nog een hele hoop verkopen liggen, de duitse in- en verkopen en mijn stapel inkopen is al een week aan het groeien
Secretaresse werkt maar tot 12 vandaag (korte woensdag, 1 x 2 weken) en als die foon zo blijft rinkelen krijg ik dus niets van mijn eigen werkzaamheden gedaan...
mark my words
In dat geval zeg je gewoon 'Sama sama' ('Van hetzelfde')quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk nogmaals bedankt dus wil ik terugzeggen: geen dank,graag gedaan!
Nou ja, is toch weer 1 minuut he.. graag of niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, wel een hele minuut
dat gaat schelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |