Tjah het geld voor jouw telefoon gaat op aan boetes.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef FFSletop het volgende:
Heeft m'n zusje net dr vierde telefoon in 2 jaar gekregen
of was het de vijfde? Ik ben de tel kwijt
Die boete kan ik best betalen, en omdat ik over 2 maanden mijn huidig contract (en dus mijn telefoon) al 2 jaar heb, krijg ik gratis een nieuwe!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah het geld voor jouw telefoon gaat op aan boetes.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen na het douchen ga ik in de zon zitten, en als het zonnetje weg gaat gaan we op pad voor m'n nieuwe huus
Kopje thee buurman?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen na het douchen ga ik in de zon zitten, en als het zonnetje weg gaat gaan we op pad voor m'n nieuwe huus
Ik kom bij jou wel een kopje suiker bietsenquote:
Mos jij geen paper schrijven, ipv met fles thee te leutenquote:
Ssst ik ben bezigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mos jij geen paper schrijven, ipv met fles thee te leuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
dat was het dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef FFSletop het volgende:
[..]
[BUG] Fout , Fok! Down voor sommige gebruikers.
Ik zat daar ook bij
jonguhquote:
Goed zo, ik ben trots op jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
jonguhal een heel artikel samengevat hoor!
Het kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de pinten maar weer naar binnen halen, anders vriest de boel nog kapot vannacht
met bier moet je nooit geen risico nemenquote:
quote:
Warsteinerquote:
Definieer goed bier. Hertog Jan? Warsteiner? Duvel?quote:
Check, check en check.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Definieer goed bier. Hertog Jan? Warsteiner? Duvel?
Westmalle tripel en hoegaarden grand cruquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Definieer goed bier. Hertog Jan? Warsteiner? Duvel?
Dat is GOED bier jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Westmalle tripel en hoegaarden grand cru
kan ook niet andersquote:
Nou heb je eindelijk 1 puntje binnenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan ook niet anders![]()
het komt uit belgie
quote:
Dat van die puntjes van LL kennen we nou wel hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
LL was toch het eerste puntje![]()
Succesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef Fha het volgende:
Ik ga paper hopelijk nog een groot stuk afmaken aangezien er toch niemand meer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |