quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
2 bruine puntjes kaas/salami
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Raissa het volgende:
Beetje mango
Same here. Alweer achter de kiezenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:00 schreef MINDSICK het volgende:
Straks ga ik lekker lasagne maken!
Het ziet er uit als een soort platte pannenkoek, maar gemaakt van brooddeeg. Ik eet dat nu, omdat een zak met 12 stuks (1 is genoeg per maaltijd) maar 70 cent kost. En het is heel lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Eet je alleen Arabisch brood?
En hoe ziet zoiets eruit (of waar lijkt het op)?
Ik neem straks als lunch 2 bapao's, een banaan en sinaasappel
waar koop je dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een soort platte pannenkoek, maar gemaakt van brooddeeg. Ik eet dat nu, omdat een zak met 12 stuks (1 is genoeg per maaltijd) maar 70 cent kost. En het is heel lekker
+ Het is een week houdbaar
Bij turkse supermarkten verkopen ze het in plastic zakken. Ze liggen meestal bij de schappen met houdbare dingen. Het brood wat er het meest op lijkt is tunesisch platbrood.quote:
Gewoon Turks/Marrokaans brood. Je weet wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Eet je alleen Arabisch brood?
En hoe ziet zoiets eruit (of waar lijkt het op)?
Ik neem straks als lunch 2 bapao's, een banaan en sinaasappel
Nee dus niet. Zie mijn link hierboven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Gewoon Turks/Marrokaans brood. Je weet wel.
Ohh sorry, dacht 'plat brood', maar het is platbrood.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee dus niet. Zie mijn link hierboven.
Ja, bijna een pannenkoekquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ohh sorry, dacht 'plat brood', maar het is platbrood.
Ziet er wel lekker uit. Als ik aan 'plat brood' denk denk ik aan Turks brood, vandaar. Maar jij bedoelt écht platbrood haha.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, bijna een pannenkoekHet proberen waard hoor!
Het is heel lekker eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef Windigo het volgende:
Vanavond
Gebakken rijst op voorraadkast is bijna leeg manier. Dus rijst met currypasta, santenblokje, rode peper, wortel in blokjes, ui, tomaat, taugé en mangoblokjes roerbakken. Geen idee of het lekker is, daar kom ik straks achter
Ben herstellend, anders was het inderdaad geen doen geweest. Mijn Imigrannetje heeft zijn werk goed gedaan, maar ben nog steeds erg wazig en futloos.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Een migraine aanval & je moet koken? Dat zou een onmogelijke opgave voor mij zijn
Ik eet vanavond kipspiesjes met mousse van rode bieten
Plaats straks wel een plaatje in het foodgawkers topic
Je eet een borrelhapje als avondeten!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik eet vanavond kipspiesjes met mousse van rode bieten
ssstquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ssstIk zit er best vol van hoor
En zo kan ik nog een lekker snackje nemen vanavond als ik thuiskom van zingen
[ afbeelding ]
Babyvoedingquote:
ik heb witte kool met appel en rucola, dus ik kauw gezellig meequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef minilot het volgende:
Gezonde lunch op kantoor.
Ik heb een grote bak knapperige taugé, met rode peper, komkommer, lenteui en wat pinda's. Eroverheen een lepel sojasaus.![]()
Als toetje een peer.
Oeeeeh! Wij 0wnen de kantoorboterhammen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik heb witte kool met appel en rucola, dus ik kauw gezellig meeMet balsamicovinaigrette en pancetta
woensdag BBC gekeken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 04:22 schreef cinnamon_M het volgende:
Sticky chicken thighs with lemon and honey (Nigel Slater), zelfgemaakte rösti en geroosterde venkel en rode ui uit de oven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |