Iemand enige idee wanneer je de prijzen kan innen? op de site staat: Vanaf 11 juni 2010 kunnen de gewonnen geldprijzen worden geïnd. Op de achterkant van het lot: vanaf twee dagen na de trekking
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende: GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Op zondag 11 juli 2010 00:02 schreef Andyy het volgende: Zoiets heet niet gewonnen, maar terug gekregen
3 euro verloren
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende: GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende: Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{ :{²
Ik ga deze weer eens kicken. Morgen flink wat vakantiegeld binnenharken. Hoop ik dan.
Mijn vraag is eigenlijk of meer mensen online bestellen en ze de code al hebben ontvangen? Hoe lang duurde dat? Het gaat omd ie code voor de actie van deze maand (280 staatsloten ofzo).