De seche vite heeft ze verpestquote:
please, do share!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef PeRi het volgende:
Mag ik mn nieuwe aanwinsten hier posten of moet k wachten tot het volgende topic?.
niks wachtenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef PeRi het volgende:
Mag ik mn nieuwe aanwinsten hier posten of moet k wachten tot het volgende topic?.
Mees-ter-lijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lenteeeeeh!
= Paseeeeeeeh en klusseeeeeeh!
[ afbeelding ]!
Helemaal als je bedenkt dat er ook het ruiltopic is en de swapdoos.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:36 schreef bernies het volgende:
er zijn dus al bijna 30.000 berichtjes over nagellak gepost....
Ik heb p2 maniac op en de schaapjes heb ik getekend op papiertje, daarna knippen en plakkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt superrrrrrrrrrrrr leuk en lief!
Ik ben idolaat van schapen, dus dit spreekt mij wel aan![]()
hoe heb je die schapen gemaakt en welke lak heb je op?
Mijn 'creatie' mag je overslaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef Daph_ het volgende:
Leuke haul PeRi! Laat even weten hoe dat poeder werkt!
Ladies de OP is nu al enorm en dan moeten we nog anderhalve pagina! En de vaste OP moet er nog bij
Mooie aanwinsten!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb dus vanmiddag mn pauze nuttig besteed.
[ afbeelding ]
VLNR: divalicious red, purple magic 2x, juicy orange, deep blue sea.
Deze zijn niet voor mij, maar voor een vriendin in Zierikzee waar ze alles hebben maar geen SYF. Een purple magic is wel voor mezelf
[ afbeelding ]
Catrice Pastels voor Kleintje19!
[ afbeelding ]
VLNR: Mexico City & Milan voor mezelf en Minsk & Kuala Lumpur voor dezelfde vriendin
Omdat je bij 4 Herome lakjes een corrector cadeau krijgt op het moment, maar die op was, kreeg ik iets anders:
[ afbeelding ]
En ik ben vooral benieuwd naar dat poeder, want I HAZ ORANGE NAILS!!! door de Hema ridgefiller
Toen kwam ik thuis en lag Models Own op me te wachten!
[ afbeelding ]
VLNR: Red Red Wine, Red 'n Black, Purple Grey en Disco Mix
Ik had met iemand samen besteld en dit haar buit
[ afbeelding ]
VLNR: Slate Green, Bluebelle, Betty Blue
Ooh vogeltjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Geweldig gave dingen allemaal zeg, wolkjes, schapen, bloemen, stippen echt geweldig.
ik voeg nog een vogeltje toe.
[ afbeelding ]
Shawééét!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Daph_ het volgende:
En dit was waar ik vanmiddag zo druk mee bezig was
[ afbeelding ]
Mwhihi zo leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
En deze ook al zo mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Geweldig gave dingen allemaal zeg, wolkjes, schapen, bloemen, stippen echt geweldig.
[ afbeelding ]
wat anders. ik zag de nagels van snkr en ik zit al een tijdje te twijfelen om 'm te kopen. bij chezdelaney hebben ze hem sowieso maar bij magnonails hebben ze veel meer keus. ik en amnaba hebben zitten kijken naar de verzendkosten en die zijn vanaf 8,50. Maar al bestel je er 20 plates dan zijn de verzendkosten nog zo. Dus interesse voor een GO?
magnonails
en jaah leuk een meet, en leiden is lekker dichtbij
Rabbitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
fokking hell...uitzondering? 12 euro rembourskosten? En dat doe je ook nog?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb trouwens antwoord van de groothandel, ze wilden voor me wel een uitzondering maken. Ze verzenden het onder rembours (12¤) en ik had mijn lijstje al gegeven. Ik ben nu al de hele dag aan het wachten op de factuur zodat ik geld kon afhalen maar ik weet nu niet hoe of wat dus mochten ze morgen al komen dan haal ik ze wel af @ postkantoor.. de buit:
- CG Lak - Fairy Dust
- CG Lak - Golden Enchantment
- CG Lak - An Affair To Remember
- CG Lak - Aqua Baby
- CG Lak - Go Go Pink
- CG Lak - Mr & Mrs
- CG Lak - Up All Night
- CG Lak - Fairy Dust
- CG Lak - Golden Enchantment
- CG Lak - Moody Blue
- CG Lak - Fiji Fling
- CG Lak - I Wanna Lei Ya
- CG Lak - Tantalize Me
- CG Lak - Hot Lava Love
Ik heb er dus 14 besteld en een vriendin ook nog eens 14
Uitzondering ivm online bestellen omdat die aanbieding niet online staat jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
fokking hell...uitzondering? 12 euro rembourskosten? En dat doe je ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |