abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:34:35 #51
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_79066467
Liefde maakt blind, dat blijkt wel.
Probeer gewoon te genieten van de tijd die je met haar kunt spenderen. Maak je geen illusies over het verloop van jullie verdere relatie, want het eindigt na de stage. (Althans, zo ziet het er naar uit)

Probeer niet te zeggen dat je van haar houdt, dat je haar bij je wil hebben voor altijd EN denk absoluut niet aan een toekomst samen, zo sla je je eigen voor je harses. En dat doet pijn !!

Steek geen moeite in haar, maar je penis.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_79071021
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef JarnoF het volgende:

Steek geen moeite in haar, maar je penis.
Beste quote ever!
pi_79071205
Zer speelt elke keer weer opnieuw Hard to get. Niet intrappen TS.
pi_79071398
Ze vindt je leuk omdat je een piemel hebt. Die mist ze namelijk nu ze van haar vriendje weg is. Als jij haar huisgenoot niet was, had ze iemand anders geneukt. Kom op heh, dit is allemaal niet zo moeilijk. TS is lichtelijk naïef.
pi_79071464
TS, je hebt echt een plaat voor je kop. Heb gewoon lol samen en houd emotioneel afstand, net als zij probeert te doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_79071662
Jouw eigen OP nog eens lezen..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:06:19 #57
11102 knep
Mountainfreak
pi_79072055
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef heiden6 het volgende:
TS, je hebt echt een plaat voor je kop. Heb gewoon lol samen en houd emotioneel afstand, net als zij probeert te doen.
Dat had hij voorheen moeten lezen, op dit moment lijkt me dat wat moeilijker te realiseren .
pi_79072588
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:47 schreef VonHinten het volgende:
Ze vindt je leuk omdat je een piemel hebt. Die mist ze namelijk nu ze van haar vriendje weg is. Als jij haar huisgenoot niet was, had ze iemand anders geneukt. Kom op heh, dit is allemaal niet zo moeilijk. TS is lichtelijk naïef.
Lichtelijk?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:59:50 #59
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_79074058
TS gaat ook heul niet meer reageren in dit topic lijkt mij.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 01:39:43 #60
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_79086835
Alle fucking jezus, wat een spineloze malloot is de TS. Wie pikt in godsnaam zulke bizarre opmerkingen van iemand die "gek" op je zou moeten zijn?

Ik mag hopen dat je volgende post wordt dat je haar in de vrieskou hebt getrapt. Wat een maf wijf zeg en wat ben jij een watje dat je zo tegen je laat praten.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 10:41:52 #61
48067 neo2000
pi_79090301
Ik zou gerust zo tegen me laten praten door een fuckbuddy. Wat boeit het nu, al scheld ze je in alle talen van de wereld uit. Het is een tijdelijk iets voor haar, en het gaat d'r vooral om de sex en het gezelschap. Win-win?

De truuk is alleen om te zorgen dat je met je lul blijft denken in zo'n geval, het enige wat ze ook van je vraagt overigens, in plaats van er verliefd op te worden. Nu je er verliefd op bent zit er niets anders op dan knopen door te gaan hakken TS, anders heb je alleen jezelf er maar mee. (maar dat had je al ontdekt)

Ik heb overigens wel respect voor het vrouwtje, ondanks dat ze enigzins soms van mening wisselt. Ze is in ieder geval 1 keer heel duidelijk geweest. TS is daarna natuurlijk lang op haar in aan het praten geweest met zijn verliefde kalverliefde harses zodat ze zelf van het padje af geraakt is en is gaan twijfelen aan het geheel, en waarschijnlijk, als TS nu niet duidelijk gaat zijn, zelf de snoepwinkel dicht gooit. Misschien zelfs om zijn gevoelens te sparen.
Kans zit er nu namelijk in dat ze er zelf slechter van gaat worden (leuk zo'n puppy heel de vakantie achter je aan die verliefd zit te doen - NOT) en dat was nou nét niet haar insteek.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_79090802
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:44 schreef murphyjenkins het volgende:

[..]

Ik denk dat ik te maken heb met een meisje met 2 gezichten. Soms kom ik terug van stage en omhelsd ze me en bespringt ze me en zegt dat ze van me houd en me gemist heeft. Dan kijk ik in haar ogen en weet gewoon 100 procent zeker dat ze niet tegen me liegt.
Kunnen ze dat hé, die vrouwen.
pi_79090806
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stemmingswisselingen, lijkt wel borderline achtig. Het ene moment ben je haar alles, het andere moment niets.
Wat wordt er toch heerlijk snel gesmeten met het labeltje 'borderline'.
pi_79090852
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:47 schreef VonHinten het volgende:
Tsja, een vriendin van me komt net terug van 2 jaar Dublin, en dat is inderdaad wel het scenario wat je veel hoort. Sowieso veel korte contacten. Je hebt een stel mensen die net uit de pubertijd zijn, voor een langere tijd in het buitenland waar niemand je kent, en waar je uit je veilige omgeving bent.

Wat zou er dan gebeuren
pi_79090987
gewoon proberen niet van haar te houden
en zoveel mogelijk te ketsen ?
of is dit weer vmbo niveau ?
Ik ben Lex en ik hou van Sex
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:26:00 #66
48067 neo2000
pi_79091114
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:19 schreef drbanisch het volgende:
gewoon proberen niet van haar te houden
en zoveel mogelijk te ketsen ?
of is dit weer vmbo niveau ?
Nee, dat is haar geven wat ze wil en waar zij letterlijk om vraagt, niets meer, niets minder.
pi_79091404
zoveel mogelijk dan ! af en toe de pil verwisselen voor niet functionele tabletjes.
kun je nog lachen ook
Ik ben Lex en ik hou van Sex
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')