Ik zou gerust zo tegen me laten praten door een fuckbuddy.

Wat boeit het nu, al scheld ze je in alle talen van de wereld uit. Het is een tijdelijk iets voor haar, en het gaat d'r vooral om de sex en het gezelschap. Win-win?
De truuk is alleen om te zorgen dat je met je lul blijft denken in zo'n geval, het enige wat ze ook van je vraagt overigens, in plaats van er verliefd op te worden. Nu je er verliefd op bent zit er niets anders op dan knopen door te gaan hakken TS, anders heb je alleen jezelf er maar mee. (maar dat had je al ontdekt)
Ik heb overigens wel respect voor het vrouwtje, ondanks dat ze enigzins soms van mening wisselt. Ze is in ieder geval 1 keer heel duidelijk geweest. TS is daarna natuurlijk lang op haar in aan het praten geweest met zijn verliefde kalverliefde harses zodat ze zelf van het padje af geraakt is en is gaan twijfelen aan het geheel, en waarschijnlijk, als TS nu niet duidelijk gaat zijn, zelf de snoepwinkel dicht gooit. Misschien zelfs om zijn gevoelens te sparen.
Kans zit er nu namelijk in dat ze er zelf slechter van gaat worden (leuk zo'n puppy heel de vakantie achter je aan die verliefd zit te doen - NOT) en dat was nou nét niet haar insteek.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?