abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79281520
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:02 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, kan natuurlijk ook zijn omdat ik totaal niet agressief ben(In tegenstelling tot de rest van mijn famillie...)
Ik ben ook niet agressief. Ik hou niet van geweld. En ik kan ook veel verdragen voordat ik echt uit mijn slof schiet wat betreft agressie. Maar ALS ik dan uit m'n slof schiet gaat het licht gewoon uit en weet ik niet meer wat ik doe. Dat gebeurt echt maar heel zelden en gebeurt ook alleen maar als iemand me blijft treiteren en blijft treiteren.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_79281530
Dat had ik tot vorig jaar ook vaak, Kreeg ik woedenaanvallen en ging ik lopen schelden, En op tv`s slaan etc etc...
Heb het nu niet meer... dat is wel prettig.
pi_79281685
Hmm.. Ik heb best een leuk leventje gehad tot nu toe lees ik..
Even afkloppen
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_79281699
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:04 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik ben ook niet agressief. Ik hou niet van geweld. En ik kan ook veel verdragen voordat ik echt uit mijn slof schiet wat betreft agressie. Maar ALS ik dan uit m'n slof schiet gaat het licht gewoon uit en weet ik niet meer wat ik doe. Dat gebeurt echt maar heel zelden en gebeurt ook alleen maar als iemand me blijft treiteren en blijft treiteren.
Laten we wel zijn, dat is gewoon menselijk. In bepaalde gevallen ( wat dus ook nog bij het menselijke behoord ) kan zoiets voorkomen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79281904
Teamlead krijgt van mijn part toch de hoofdprijs in deze topic.
pi_79281920
Oh trouwens, over dat van 'kritisch zijn op jezelf': dat zegt iedereen over zichzelf. Niks minder dan menselijke trek om het enkel beter te willen doen dan je nu gedaan hebt.
pi_79299165
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:53 schreef Braddie het volgende:
Het valt best te begrijpen als je op een gegeven moment door het lint gaat, maar TE ver kan ook!
Ik wilde dat ik het destijds gedaan had.
pi_79308193
Een stagedocent van school die wel een erg beroerd gesprek voerde tijdens de stage-evaluatie.
Stage liep niet goed, dus het zou sowieso een heftig gesprek worden. Maar mijn docent was erg bot en heeft in dat uur alles afgekraakt wat ik zei. Erg lastig. Ik wilde soms zijn opmerkingen weerleggen (gingen wel erg ver, heel persoonlijk ook!) maar ik kon niks zeggen. Want dat werd meteen afgedaan als 'eigen waarheid' , 'blinde vlek' of een wel erg slap antwoord. Liet me ook niet uitpraten, wat ik zei deed er niet toe.
(En me dan aan het einde nog vragen: "heb je een lift nodig naar het station?" )

Is te ingewikkeld om hier allemaal neer te zetten wat de opmerkingen waren en waar die opmerkingen vandaan kwamen. Maar mijn zelfbeeld was in een uurtje flink gedaald.
En die invloed die het op dit moment nog heeft: ik kijk wel weer positiever tegen mezelf aan maar op de achtergrond spelen de opmerkingen nog wel mee. Ze schieten toch nog wel eens door mijn hoofd.

Ik ben me er wel van bewust dat mensen je nog veel ergere dingen aan kunnen doen. Alles is relatief!

[ Bericht 8% gewijzigd door pietkanarie op 18-03-2010 20:10:31 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:18:41 #59
164283 Luco
Buongiorno!
pi_79324806
Hmm, herkenning...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:55:39 #60
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_79365759
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef teamlead het volgende:

[..]

totaal overheen Heeft wel impact gehad natuurlijk, maar ik ben inmiddels niet meer zo overdreven jaloers als ik vlak na dat incident was. (best lullig voor de vriendin na haar )
Spreek haar zelfs nog regelmatig. Inmiddels is ze moeder van 2 koters en dolgelukkig met een andere vent.
Tis goed zo

Hem heb ik nooit meer gesproken en ook totaal geen behoefte aan. (hielp ook niet dat ie vond dat ik z'n privacy geschonden had door een mail te lezen die niet voor mij bedoeld was en dat ie vond dat ik (en ik citeer) "een drama-queen" was. Volgens hem kon zoiets nou eenmaal gebeuren
"drama-queen"

Sommige mensen ...
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:00:45 #61
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79365813
Mijn hart breken en me verlaten zonder dat ik dat ook maar op enige manier serieus verdiend had...

Er zijn mogelijk veel ergere dingen in mijn leven gebeurd, zoals een afwezige vader, maar ik heb geen idee hoeveel beter mijn leven was geweest wanneer dat soort dingen anders waren geweest. En of ze beter waren geweest...
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:28:45 #62
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79367411
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:00 schreef EviL_AleX het volgende:
Mijn hart breken en me verlaten zonder dat ik dat ook maar op enige manier serieus verdiend had...
niet fijn. ik ook, ben er vandaag nogal sip van
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:37:02 #63
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79367577
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

niet fijn. ik ook, ben er vandaag nogal sip van
Sterkte... Het wordt beter

* EviL_AleX is nagenoeg 6 maanden verder nu
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:38:18 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79367601
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:37 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Sterkte... Het wordt beter

* EviL_AleX is nagenoeg 6 maanden verder nu
dank! ja, komt ook wel goed. t is pas een klein maandje geleden bij mij dus logisch dat ik soms verdrietig ben. ben al lang blij dat ik het niet wegdruk enzo
maar...jij nog last mee, of niet meer?
pi_79368407
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef calamares het volgende:
Gelukkig houd ik mensen altijd bewust op een bepaalde afstand en vertel ik niemand behalve mijn vriendin 'alles'. Ik zorg er in zekere zin dus altijd voor dat mensen mij niet kunnen kwetsen.

Wat ik wel een behoorlijke domper vond was vorig jaar, toen we met een groep vrienden op vakantie zouden gaan, waar we pas een jaar mee op trokken maar het heel goed mee konden vinden. Eenmaal op vakantie (maar liefst 2 weken lang geboekt) bleken deze normaliter zo verstandige, rustige en volwassen 'vrienden' een kudde hypocriete, afgunstige, losgeslagen apen met twee gezichten te zijn die mijn vriendin en mij een behoorlijke kutvakantie bezorgd hebben.
In wat voor opzicht werd het dan een kudde hypocriete afgunstige losgeslagen apen?
Beneath the gold, bitter steel
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:20:56 #66
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79368551
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dank! ja, komt ook wel goed. t is pas een klein maandje geleden bij mij dus logisch dat ik soms verdrietig ben. ben al lang blij dat ik het niet wegdruk enzo
maar...jij nog last mee, of niet meer?
Ik heb vrij lang gezeten met de "waarom" vraag, als een splinter in mijn verstand. Maar het ging al slecht, ik zag het einde duidelijk in de buurt komen. En na ongeveer 3 maanden ging het wel goed. Hier is het hele verhaal:

De kunst van het loslaten van je ex. - deel 105
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:28:36 #67
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79368738
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:20 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ik heb vrij lang gezeten met de "waarom" vraag, als een splinter in mijn verstand. Maar het ging al slecht, ik zag het einde duidelijk in de buurt komen. En na ongeveer 3 maanden ging het wel goed. Hier is het hele verhaal:

De kunst van het loslaten van je ex. - deel 105
poeh... best wel kut ja. maar denk wel dat het werkt, niet vluchten voor je gevoel
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:00:42 #68
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79369830
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

poeh... best wel kut ja. maar denk wel dat het werkt, niet vluchten voor je gevoel
Voor mij wel!
pi_79370148
Een persoon in onze vriendengroep heeft vriendin van mij (uit hetzelfde groepje) verkracht. Toen ik daarachter kwam was ik echt kapot. Aan de ene kant wou ik hem helemaal kapot maken, aan de andere kant wou ik er voor haar wezen.

Zij heeft er nu nog steeds issue's van, terwijl hij vrolijk met zijn gepimpte pakje op hyves staat en alles van zijn pa en ma krijgt. Ook nooit straf ervoor gehad, want hij heeft het gegooid op het feit dat hij autisme zou hebben en daardoor niet besefte wat het inhield (terwijl hij haar bedreigde dood te maken als ze het door zou vertellen, dat zijn leven dan kapot zou zijn en dus ook die van haar) en 'beloofd' het nooit meer te doen.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:35:51 #70
296212 wasbakverkoper
Iemand nog een wasbak nodig?
pi_79370949
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een persoon in onze vriendengroep heeft vriendin van mij (uit hetzelfde groepje) verkracht. Toen ik daarachter kwam was ik echt kapot. Aan de ene kant wou ik hem helemaal kapot maken, aan de andere kant wou ik er voor haar wezen.

Zij heeft er nu nog steeds issue's van, terwijl hij vrolijk met zijn gepimpte pakje op hyves staat en alles van zijn pa en ma krijgt. Ook nooit straf ervoor gehad, want hij heeft het gegooid op het feit dat hij autisme zou hebben en daardoor niet besefte wat het inhield (terwijl hij haar bedreigde dood te maken als ze het door zou vertellen, dat zijn leven dan kapot zou zijn en dus ook die van haar) en 'beloofd' het nooit meer te doen.
Heeft ze wel aangifte gedaan? Echt te gek voor woorden, wat was het motief van die gek?
pi_79371077
quote:

Lijkt me op zijn minst wel dat iedereen met die kerel het contact verbreekt?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:59:26 #72
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79373302
quote:

wat een klootzak!
pi_79381459
quote:

Erm, nooit straf ervoor gehad? Come on Vertel eens wat meer over hoe dat is gelopen..

Also: klote
pi_79398182
Hm, laat mij eens een kleine opsomming geven...

- Ben gepest op school (basischool, in de straat, voortgezet onderwijs en MBO)
- Anderhalf jaar niet naar school kunnen gaan omdat een teringlijder van een adjunct-directeur zonder reden zich geïntimideerd voelde door mijn moeder en verhaal had gelogen tegen onderwijsinspectie.
- Van vader op negen jarige leeftijd te horen gekregen dat hij geen vader wilde zijn.
- op 16 jarige leeftijd krijgt mijn moeder een psychose(maar geen geen begeleiding alleen medicatie door falen van arts) en voor 10 jaar lang verpleger lopen spelen. In die tijd ben ik belogen, bedrogen, bestolen van alles wat mij lief is. om daarna de straat opgeschopt te worden om half jaar lang in dakloze toestand te verkeren.

Zoals gezegd.. kleine dingetjes die kunnen gebeuren in het leven.
pi_79452326
Aan iedereen in het topic:

[ Bericht 17% gewijzigd door Son-Goku op 22-03-2010 16:36:28 ]
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')