Ik ben ook niet agressief. Ik hou niet van geweld. En ik kan ook veel verdragen voordat ik echt uit mijn slof schiet wat betreft agressie. Maar ALS ik dan uit m'n slof schiet gaat het licht gewoon uit en weet ik niet meer wat ik doe. Dat gebeurt echt maar heel zelden en gebeurt ook alleen maar als iemand me blijft treiteren en blijft treiteren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:02 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, kan natuurlijk ook zijn omdat ik totaal niet agressief ben(In tegenstelling tot de rest van mijn famillie...)
Laten we wel zijn, dat is gewoon menselijk. In bepaalde gevallen ( wat dus ook nog bij het menselijke behoord ) kan zoiets voorkomen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben ook niet agressief. Ik hou niet van geweld. En ik kan ook veel verdragen voordat ik echt uit mijn slof schiet wat betreft agressie. Maar ALS ik dan uit m'n slof schiet gaat het licht gewoon uit en weet ik niet meer wat ik doe. Dat gebeurt echt maar heel zelden en gebeurt ook alleen maar als iemand me blijft treiteren en blijft treiteren.
Ik wilde dat ik het destijds gedaan had.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:53 schreef Braddie het volgende:
Het valt best te begrijpen als je op een gegeven moment door het lint gaat, maar TE ver kan ook!
"drama-queen"quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
totaal overheenHeeft wel impact gehad natuurlijk, maar ik ben inmiddels niet meer zo overdreven jaloers als ik vlak na dat incident was. (best lullig voor de vriendin na haar
)
Spreek haar zelfs nog regelmatig. Inmiddels is ze moeder van 2 koters en dolgelukkig met een andere vent.
Tis goed zo
Hem heb ik nooit meer gesproken en ook totaal geen behoefte aan. (hielp ook niet dat ie vond dat ik z'n privacy geschonden had door een mail te lezen die niet voor mij bedoeld was en dat ie vond dat ik (en ik citeer) "een drama-queen" was. Volgens hem kon zoiets nou eenmaal gebeuren
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:00 schreef EviL_AleX het volgende:
Mijn hart breken en me verlaten zonder dat ik dat ook maar op enige manier serieus verdiend had...
Sterkte... Het wordt beterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]niet fijn. ik ook, ben er vandaag nogal sip van
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:37 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Sterkte... Het wordt beter
* EviL_AleX is nagenoeg 6 maanden verder nu
In wat voor opzicht werd het dan een kudde hypocriete afgunstige losgeslagen apen?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef calamares het volgende:
Gelukkig houd ik mensen altijd bewust op een bepaalde afstand en vertel ik niemand behalve mijn vriendin 'alles'. Ik zorg er in zekere zin dus altijd voor dat mensen mij niet kunnen kwetsen.
Wat ik wel een behoorlijke domper vond was vorig jaar, toen we met een groep vrienden op vakantie zouden gaan, waar we pas een jaar mee op trokken maar het heel goed mee konden vinden. Eenmaal op vakantie (maar liefst 2 weken lang geboekt) bleken deze normaliter zo verstandige, rustige en volwassen 'vrienden' een kudde hypocriete, afgunstige, losgeslagen apen met twee gezichten te zijn die mijn vriendin en mij een behoorlijke kutvakantie bezorgd hebben.
Ik heb vrij lang gezeten met de "waarom" vraag, als een splinter in mijn verstand. Maar het ging al slecht, ik zag het einde duidelijk in de buurt komen. En na ongeveer 3 maanden ging het wel goed. Hier is het hele verhaal:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]dank! ja, komt ook wel goed. t is pas een klein maandje geleden bij mij dus logisch dat ik soms verdrietig ben. ben al lang blij dat ik het niet wegdruk enzo
maar...jij nog last mee, of niet meer?
poeh... best wel kut ja. maar denk wel dat het werkt, niet vluchten voor je gevoelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:20 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ik heb vrij lang gezeten met de "waarom" vraag, als een splinter in mijn verstand. Maar het ging al slecht, ik zag het einde duidelijk in de buurt komen. En na ongeveer 3 maanden ging het wel goed. Hier is het hele verhaal:
De kunst van het loslaten van je ex. - deel 105
Voor mij wel!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
poeh... best wel kut ja. maar denk wel dat het werkt, niet vluchten voor je gevoel
Heeft ze wel aangifte gedaan? Echt te gek voor woorden, wat was het motief van die gek?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een persoon in onze vriendengroep heeft vriendin van mij (uit hetzelfde groepje) verkracht. Toen ik daarachter kwam was ik echt kapot. Aan de ene kant wou ik hem helemaal kapot maken, aan de andere kant wou ik er voor haar wezen.
Zij heeft er nu nog steeds issue's van, terwijl hij vrolijk met zijn gepimpte pakje op hyves staat en alles van zijn pa en ma krijgt. Ook nooit straf ervoor gehad, want hij heeft het gegooid op het feit dat hij autisme zou hebben en daardoor niet besefte wat het inhield (terwijl hij haar bedreigde dood te maken als ze het door zou vertellen, dat zijn leven dan kapot zou zijn en dus ook die van haar) en 'beloofd' het nooit meer te doen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een persoon in onze vriendengroep heeft vriendin van mij (uit hetzelfde groepje) verkracht. Toen ik daarachter kwam was ik echt kapot. Aan de ene kant wou ik hem helemaal kapot maken, aan de andere kant wou ik er voor haar wezen.
Zij heeft er nu nog steeds issue's van, terwijl hij vrolijk met zijn gepimpte pakje op hyves staat en alles van zijn pa en ma krijgt. Ook nooit straf ervoor gehad, want hij heeft het gegooid op het feit dat hij autisme zou hebben en daardoor niet besefte wat het inhield (terwijl hij haar bedreigde dood te maken als ze het door zou vertellen, dat zijn leven dan kapot zou zijn en dus ook die van haar) en 'beloofd' het nooit meer te doen.
wat een klootzak!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Erm, nooit straf ervoor gehad? Come onquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |