quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
ik schrik wel eens van mensen met een harde g als ze praten...dan komt die g klank zo hard aan
Ik heb een keiharde G. Mooier dan een harde L (zoals Friezen, Noord-Hollanders en Amsterdammers hebben).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
ik schrik wel eens van mensen met een harde g als ze praten...dan komt die g klank zo hard aan
Ik denk altijd dat ze gaan tuffenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
GGGGaan we trouwen?quote:
Rotterdamsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt een tukker.![]()
Als er nou IETS niet geil is, dan zijn het noordelijke en oostelijke accenten als Fries, Gronings, Drents en Tukkers.![]()
Rotterdams is![]()
En Brabants ook.
Zat een meisje gisteren achter me in het vliegtuig. Als ze zeggen "broodje" zeggen Rotterdammers een "broochje". Zo leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rotterdams
Ik vind het een geinig spraakgebrek, maar krijg er geen harde tampeloeris van eigenlijk. Klinkt een beetje aso eigenlijk (nofi)
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je zo praat heb je een IQ van 70.
Wil oe un paor bats'n op de bek hebb'n?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QED.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil oe un paor bats'n op de bek hebb'n?
Onmundig hard! (als ik het zo goed typquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil oe un paor bats'n op de bek hebb'n?
Andersom juist, maar dat weet jij niet, omdat we ondertussen hebben afgeleerd anders tegen jullie te pratenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
QED.
Geweld, de enige taal die dat soort sukkels begrijpen.
Wel lef hebben!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Word ik door de receptie gebeld dat ze iemand aan de lijn hebben voor mij, blijkt het eeen recruitement office te zijn die interesse in me hadden. Ze hoorden van iemand dat ik bij Assembleon werkte en hebben toen het algemene nummer gebruikt en daar naar mij gevraagd.
Vind het wel een beetje vreemd hoor. Had echt zoiets van: Hoe kom je aan dit nummer, mijn werknummer? En... waarom bel je min WERK-nummer als je me hier weg wil stelen?!
Wilt u sebiet gaan muilen met mij dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
QED.
Geweld, de enige taal die dat soort sukkels begrijpen.
Gebeurd wel vaker hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Word ik door de receptie gebeld dat ze iemand aan de lijn hebben voor mij, blijkt het eeen recruitement office te zijn die interesse in me hadden. Ze hoorden van iemand dat ik bij Assembleon werkte en hebben toen het algemene nummer gebruikt en daar naar mij gevraagd.
Vind het wel een beetje vreemd hoor. Had echt zoiets van: Hoe kom je aan dit nummer, mijn werknummer? En... waarom bel je min WERK-nummer als je me hier weg wil stelen?!
Je bent gewild!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
sssst
blijf nou maar gewoon bier brouwen drinken
Sorry, je hebt geen tieten, een lul en bent te slank. Anders zou ik het overwegen.quote:
Onmeunig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Onmundig hard! (als ik het zo goed typ)
Het zou eens tijd worden. Heb lang genoeg thuis gezeten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent gewild!![]()
Ik had vandaag 5 emails voor Reservoir Engineer in Kuweit. Zijn ze gek ofzo?![]()
Maar vandaag trekt de markt dus weer aan?! Mooi zo.
Ik vind 't echt stom.quote:
Nee! Vertelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
O Rip, had je mijn post over A single man nog gezien?
Ben te lang weg uit de Achterhoek.quote:
meer "ommunnig hat!"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onmundig hard! (als ik het zo goed typ)
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, je hebt geen tieten, een lul en bent te slank. Anders zou ik het overwegen.
via via via...ws ex-collega's die via dat bureau ergens werken...sommige bureaus bieden er zelfs geld voor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't echt stom.
En hij mag gaan uitleggen van wie ie m'n naam heeft.
Ik bedoel, op al die sites staat gewoon mijn mail-adres hoor.
Prive!
Gelukkig is er nog wel een recruiter die jou wilt!quote:
Daar kom ik niet vandaan. Heb er wel op school gezeten voor een jaartje.quote:
quote:
Zo leuk?quote:
Die kan ik toch niet vooroverbuigen en eisen dat ie me Pappie noemt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog wel een recruiter die jou wilt!
Achterhoek volgens de gewone definitie. Dat plaatjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben even bezig geweest, maar bedoel je Achterhoek, of Achterhoek volgens de Fok definitie?
[ afbeelding ]
KAN wel...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kan ik toch niet vooroverbuigen en eisen dat ie me Pappie noemt?
En waarom niet? Hij moet er maar wat voor over hebben om jou op je werk te bellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kan ik toch niet vooroverbuigen en eisen dat ie me Pappie noemt?
Het is misschien wel wat een doelgroep film, maar man o man wat vond ik 'm mooi. De beelden, kleuren, stijlen, kleding etc is echt afkomstig van een designer, dat merk je. En het verhaal is lief en ontroerend. Plus: Julianne Moore maakt (bijna) elke film goed. Straight into my top ten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo leuk?
Hij lijkt me ook echt wel tof
Ja ben benieuwd. Wil ik ook nog zien.quote:Alice in Wonderland was ook wel tof, visueel redelijk overdonderend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |