abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:17:03 #51
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_79063751
Ik ga dr ook heen
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:33:26 #53
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_79063855
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:10 schreef NeoDweezil het volgende:
Ik heb vandag de catalogus van Zoo Zajac www.zajac.de binnengekregen maar wat een assortiment, ik ga er maar eens heel snel naartoe, ze schijnen echt een geweldig groten aquariumafdeling te hebben met ongeveer 1000 aquariums
Leuk om 1x naartoe te gaan en niet meer terug te komen door de prijzen

Aquarium hardware is daar wel goedkoop
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:19:17 #54
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_79065896
Garnaaltjes zitten in hun eigen bakje En bij hertelling bleek dat het er minstens 25 zijn
Zal zo even fototjes proberen te maken.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:21:39 #55
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_79065982
ik zag in die catalogus al die testkoffers wel een stuk goedkoper zijn als hier dus daar ga ik er zowieso een van meenemen, en tja tis natuurlijk wel leuk dagje weg met m'n meissie

En ja gigantisch groot dus ze hebben natuurlijk van alles zag in de catalogus ook een stuk drijfhout voor in het aquarium met verstopplekken erin zag er ook wel grappig uit. maarja we zullen het vanzelf wel zien
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:47:49 #56
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_79066965
Het bakje, met mosbal, plantje, pompje en verwarming.

Close-up. Niet heel duidelijk maar de kleintjes zie je op de mosbal zitten. Mama links. Bovenop liggen wat voerkorrels en papa.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:22:09 #57
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_79068318
Leuk
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_79068505
Dat ziet er echt heel cute uit, saaw!
pi_79070496
Das leuk
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_79074792
Jortk mooi die gouden monstertjes!!
Saw, ziet er leuk uit, echt een brandweer vrouwtje

Zoo-zajac is inderdaad gewoon een dagje uit! raar genoeg waren de vissen er erg duur, terwijl voer en techniek erg goedkoop waren. Er is daar veel te zien van aligator tot stekelvarken, eekhoorns,etc, erg leuk.

Ik ga ook zeker naar de Vivarium, ik heb er al zin in!
pi_79077216
Ik was jullie kwijt. Grmbl...
Het vorige topic zat gewoon vol natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef versteegrob het volgende:
Kan zelf ook genoeg drijfplanten aanbieden, dat groeit zo ontzettend snel dus roep maar.

Wil zelf wat (java)mos hebben
Ik wil je wel een pluk toesturen hoor. Hoef er niets voor te hebben anders dan advies hoe ik het moet versturen want heb dit nog niet eerder gedaan.

Weet trouwens meteen weer wat ik nog voor een andere user moet regelen. Ik kom afspraken altijd na maar hou rekening met een Brabants kwartiertje weekje. . Ben morgen zelf jarig, druk weekend maar volgende week stuur ik de data.
pi_79077282
Toffe foto's weer. Leuk al die voortplanting en ontwikkelingen.
pi_79084518
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:14 schreef Stali het volgende:
Ik was jullie kwijt. Grmbl...
Het vorige topic zat gewoon vol natuurlijk.
[..]

Ik wil je wel een pluk toesturen hoor. Hoef er niets voor te hebben anders dan advies hoe ik het moet versturen want heb dit nog niet eerder gedaan.

Weet trouwens meteen weer wat ik nog voor een andere user moet regelen. Ik kom afspraken altijd na maar hou rekening met een Brabants kwartiertje weekje. . Ben morgen zelf jarig, druk weekend maar volgende week stuur ik de data.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!
En met een brabants weekje is niks mis hoor haha, Brabanders snappen dat wel

Advies; stuur niet met vriesweer, maar verder doen ze het bij aquaplantsonline in zo'n foam/schuim bakje die een shoarma tent ook gebruikt. En daar leggen ze het mos/plantje in, en dan maken ze het dicht met huishoudfolie. Zo komt alles gewoon netjes en goed aan. Wel goed vochtig doen, of eventueel een nat sponsje erbij, dan blijft het vochtig
Prrrrttt
pi_79085074
Vandaag 3 nieuwe planten gekocht, 2 voor de achtergrond, had nu alleen maar dezelfde als achtergrond plant, nogal saai. En 1 mooie voorgrond plant, weet iemand hier de naam van ?

De 2 nieuwe achtergrond planten

Totaal plaatje

Heb sinds vandaag een statief zal daarom van de week wat macro foto's maken
  zaterdag 13 maart 2010 @ 00:36:21 #65
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_79085309
Die 1e foto. das geen aquarium plant maar een plant voor op de vensterbank
pi_79085470
Oke nu weet ik het zeker, je bent al de 2e die het zegt.
GVD ! Baal hier echt van, nu moet ik hem zeker per direct eruit te halen ?
Hij stond gewoon tussen alle waterplanten in de winkel, krijg eigenlijk de neiging om terug te gaan maar ja, voor die paar euro. Was niet in mijn woonplaats maar echt zonde, vooral omdat deze mooi is.

Weet je misschien een plant wat er op lijkt, ook ongeveer rood ? Heb naast deze plant al een aantal lotusplanten staan.
pi_79086252
Ben tevens aan het kijken voor een kant en klare Co2 set alleen heb ik geen idee waar ik moet naar gaan kijken en hoeveel zoiets kost.

Iemand die wat informatie kan geven ?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:51:32 #68
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_79095109
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:41 schreef versteegrob het volgende:
Oke nu weet ik het zeker, je bent al de 2e die het zegt.
GVD ! Baal hier echt van, nu moet ik hem zeker per direct eruit te halen ?
Hij stond gewoon tussen alle waterplanten in de winkel, krijg eigenlijk de neiging om terug te gaan maar ja, voor die paar euro. Was niet in mijn woonplaats maar echt zonde, vooral omdat deze mooi is.
Je kunt hem laten staan, hij zal wel een weekje of wat goed blijven maar zodra hij begint te verslijmen kun je em in de kliko gooien

Winkels denken alleen aan verkoop en niet aan het welzijn van planten en dieren.

Owja, TropischFruit is een loser
pi_79095795
Tja maar dit is wel heel opzettelijk iemand naaien, hij stond tussen de andere waterplanten maar ga hem vanmiddag eruit halen en dan opzoek naar echte waterplanten
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:00:31 #70
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_79096952
ga ik net het wattenfilter verschonen zit er een babyvisje in

nou was m'n gold dust al druk aan het zwemmen gister, dus zal wel van haar zijn (dikke buik enz...)
maarja nu de vraag wie is de papa, want ik heb geen mannetjes gold dust heheh

zal straks eens kijken voor een fatsoenlijke foto
pi_79099283
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:12 schreef versteegrob het volgende:
Ben tevens aan het kijken voor een kant en klare Co2 set alleen heb ik geen idee waar ik moet naar gaan kijken en hoeveel zoiets kost.

Iemand die wat informatie kan geven ?
Kijk is op pagina 1..
Ik ben er ook mee bezig, maar tel minimaal een dikke 600 euro voor een mooie automatische set.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:51 schreef Prowl het volgende:

[..]

Owja, TropischFruit is een loser
Hoezo dat?
Prrrrttt
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:29:44 #72
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_79099525
Wie, wat en waar is TropischFruit?
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_79101506
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Kijk is op pagina 1..
Ik ben er ook mee bezig, maar tel minimaal een dikke 600 euro voor een mooie automatische set.
[..]

Hoezo dat?
Dat is wel extreem veel geld, kan nu een 2e set kopen voor 75 euro, denk dat ik eerst daarmee begin.
pi_79105423
Als je het goed en geautomatiseerd (dus ook wat meer gecontroleerd qua omgeving) wilt doen, dan kost het meteen veel geld..

Maargoed, zelf ben ik dat wel van plan, maar al dat spul moet hier nog jaren staan, dus vind ik het ook niet erg om er veel geld aan uit te geven..

Hoe die goedkopere setjes het doen weet ik niet, maar mij is altijd verteld dat je het beter meteen met computer en alles kunt laten aansturen..
Zoals ik al zei; ik ben ervaringsloos daarin.
Prrrrttt
pi_79110832
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:11 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!
En met een brabants weekje is niks mis hoor haha, Brabanders snappen dat wel

Advies; stuur niet met vriesweer, maar verder doen ze het bij aquaplantsonline in zo'n foam/schuim bakje die een shoarma tent ook gebruikt. En daar leggen ze het mos/plantje in, en dan maken ze het dicht met huishoudfolie. Zo komt alles gewoon netjes en goed aan. Wel goed vochtig doen, of eventueel een nat sponsje erbij, dan blijft het vochtig
Dank je wel. .

Hier op het dorp heb ik zulke handige doosjes niet dus ga het gedeeltelijke op jouw advies opsturen. Gewoon maandag met de post in een zakje met zoveel mogelijk water en stukjes spons in een doorschijnend DVDhoesje.
Als dat goed aankomt stuur ik op dezelfde wijze eventueel nog wat na. Punt is dat het wel door de brievenbus moet kunnen, niet dat Versteeg er voor thuis moet blijven om het te krijgen.

Btw. reden dat ik hier ook even kom posten, het gaat niet goed met een van de twee honingdwerggourami's. Hij is sinds vanmorgen helemaal bleek en af en toe lijkt hij op de bodem op sterven te liggen en wanneer hij weer een opleving heeft verstopt hij zich in een blad bovenin de bak.
Gaat denk ik niet lang duren. Ik baal ervan omdat het een van mijn eerste vijf visjes is ( drie tetra's en twee van deze mannelijke dwergjes, gekocht in een aquariumwinkel in een draaiende Aqua40) en ik nu de reden niet weet en niet zoveel kan vinden over hoe oud deze beestjes worden. Heb ze nu meer dan een jaar maar ze zijn dus zeker minstens een jaartje ouder en ook zijn ze een half jaar geleden meeverhuisd naar een grotere bak. Klopt het dat hij doodgaat of is er iets mis in mijn bak?

Hoe dan ook, vind het sip dat het nu zo slecht met hem gaat. Aan de kieuwen en vinnen is niets te zien behalve dat hij zijn rugvin plat heeft en zich verstopt en soms zomaar als voor dood op de bodem gaat liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')