ik denk dat je beter kan vragen heeft er hier iemand een zee-aquariumquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft er hier iemand een zee-egel?
heheh dat zeg ik ook al jaren, maar als ik dan kijk naar de kosten..............quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Naar mijn weten heeft hier niemand een zee-aquarium..
OOIT he... dan hebk een zee-aqua (hoop ik)
Oh.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
ik denk dat je beter kan vragen heeft er hier iemand een zee-aquarium
ik ook ooit.....maar dna moet ik wel eerst een huis gekocht hebben en moet er een mogelijkheid zijn tot een week weggaan met voersystemen enzo. Ik ben ook als de dood dat stroom uitvalt ofzo, net als ik weg ben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Naar mijn weten heeft hier niemand een zee-aquarium..
OOIT he... dan hebk een zee-aqua (hoop ik)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef JortK het volgende:
Wat een rust hier, zijn rob zn vissen soms allemaal dood?
whehe vond hem wel leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef JortK het volgende:
Wat een rust hier, zijn rob zn vissen soms allemaal dood?
omdat jij een slechte ervaring gehad hebt hoid nog niet in dat het een slechte tip is!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef versteegrob het volgende:
Slechte tip ook_gek.
Heb hier 3 euro betaald voor de verzendkosten aan byte_me voor een stukje javamos maar tot heden nog niks ontvangen, grrrr
is het geen idee omquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Zeker geen slechte tip.
Ik geef planten die ik teveel heb, ook liever weg, dan dat ik het weggooi
zet ze anders te ruil op het aquaforum.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef versteegrob het volgende:
Kan zelf ook genoeg drijfplanten aanbieden, dat groeit zo ontzettend snel dus roep maar.
Wil zelf wat (java)mos hebben
Tuurlijk is dat een idee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het geen idee om
hier wat planten aan te bieden? Kan best makkelijk zijn.
Bij veel sites vragen ze 5euro verzendkosten. Wat zonden is als je 2 plantjes wil hebben of bv zoals rob een plukje mos wil hebben.
je kan er ook een stukje gevraagt bij doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een idee.
Wellicht in de volgende OP zetten als iemand iets heeft (of de huidige aanpassen) ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |