Dude, shut the fuck up. Vraag eerst eens iets, voordat je van die kansloze conclusies trekt. Met klein bedoelde ik klein tov de overige aquariums hier. Het is helemaal geen jampot.quote:Op zondag 4 april 2010 18:30 schreef Prowl het volgende:
Waar ben jij het wel mee eens, jij doet toch alles wat je zelf wil dus wat doe je nog in dit topic behalve visjes in een jampot stoppen
quote:Op zondag 4 april 2010 12:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook een aquarium gekocht, maar nu moet ik 2 tot 3 weken wachten voordat er vissen inkunnen..
Piepklein ding overigens, alleen voor de kleinste visjes. Neon enzo.

Thx!quote:Op zondag 4 april 2010 19:53 schreef Faithfulness het volgende:
Ohhhh die is niet PIEPklein
Ik vind 'm nu al gaaf!
Meet je bakkie even op, zoek de vis op, en kijk of 'ie wel geschikt is voor jouw bakkiequote:Op zondag 4 april 2010 19:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx!. Ik ook. Kan niet wachten...
. Ik heb zulke toffe visjes gezien. En ik wil er garnaaltjes in.
En deze:
http://aquaworld.netfirms(...)hthalmus_pangia1.jpg
(moddekruiper)
Hee, een echte Fok!ker in F&F!quote:
Thx. Maar dat heb ik allemaal al gedaan voordat ik de bak kocht.quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef Faithfulness het volgende:
Meet je bakkie even op, zoek de vis op, en kijk of 'ie wel geschikt is voor jouw bakkieSoms worden vissen groter dan je denkt, of ze hebben meer ruimte nodig dan je denkt!
Garnaaltjes zijn erg lastig te houden begreep ik, vooral omdat ze erg gevoelig zijn voor schommelingen e.a. zaken. Dus laat je vooral GOED informeren! En geduld is het halve werk!
quote:Op zondag 4 april 2010 18:03 schreef Kreator het volgende:gezien
je
pi's
ben
je
het
er
maar
niet
mee
eens.
gelukkig
heb
ik
me
wel
ingelezen
dus
hoef
ik
me
over
jouw
mening
niet
druk
te
maken.
Faith, hoe gaat het bij jou?quote:Op zondag 4 april 2010 19:41 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
In ieder geval, het drie weken indraaien is moeilijk, maar het beste voor jezelf EN de visjes!
Straks kun je er lekker van genietenHeb je al wat foto's?
Die hebben we al doorgenomenquote:Op zondag 4 april 2010 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis een Fluwel Edge 25 toch?
Hier evt nog opties voor andere nano bewoners
Zo:quote:
Knap gedaan. Het ziet er heel mooi uit. Ook met de filterbuis trouwens. Ik zou er lekker een plant voor hebben gezet. Maar ik ben geen voorbeeld met een holocaust op ca. 400 garnalen.quote:Op zondag 4 april 2010 23:29 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Elke dag 50% van het water eruit, en nieuw water erin. Dit nog 5 dagen, daarna gaan we 3 weken indraaien
Het lijkt op de foto net of er een enorme kier onder zit, dit is in werkelijkheid maar 2 mm + een heleboel schaduw. Als de bodem er straks inligt is die kier geheel verdwenen
Inmiddels deze filterbuis besteld, zodat hij niet (nauwelijks) meer zichtbaar zal zijn:
[ afbeelding ]
![]()
Dus alles gaat goed, vooral veel wachten, wachten en wachten!
Ik dacht dat het merk Fluval was.quote:Op zondag 4 april 2010 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis een Fluwel Edge 25 toch?
Hier evt nog opties voor andere nano bewoners
Thx! Ben er ook donders blij mee. Wil al 10 jaar zo'n ding, maar kon nooit een mooie bak vinden. Nu eindelijk 1 die een beetje design is.quote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef Stali het volgende:
Mooie nano, echt een design aqua en zeker niet klein. Ben benieuwd wat je erin gaat doen.
Leuk bakkie toch? Kunnen idd niet al te veel vissen in maar wel een paar kleintjesquote:Op zondag 4 april 2010 19:50 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Onscherpe foto (gsm) en water is wat troebel omdat ik nog wat aan het kutten was met de setup. Als er vissen inzitten maak ik wel een goeie.
Heb deze gekozen omdat je er dan ook van boven in kunt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |