Daar vreesde ik ook al voor. Misschien de film Earth (2007)?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:26 schreef Tim86 het volgende:
Zo mooi als dit ga je ze niet meer vinden denk ik. Schijnt wel dat er een vervolg op gaat komen
okquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:34 schreef Tim86 het volgende:
De "film" is een compilatie van de docu als ik me niet vergis
Zelf vond ik Baraka ook erg goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Planet Earth 2006
[ afbeelding ]
Serie
1. Pole To Pole
2. Mountains
3. Fresh Water
4. Caves
5. Deserts
6.Ice Worlds
7. Great Plains
8. Jungles
9. Shallow Seas
10. Seasonal Forests
11. Ocean Deep
Man wat een documentaire. Een echte aanrader: schitterende beelden.
Ken iemand nog goede andere documentaires?
9
Ziet er inderdaad veelbelovend uit! Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:39 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zelf vond ik Baraka ook erg goed.
March of the Penquins is ook heel mooi en goedquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Planet Earth 2006
[ afbeelding ]
Serie
1. Pole To Pole
2. Mountains
3. Fresh Water
4. Caves
5. Deserts
6.Ice Worlds
7. Great Plains
8. Jungles
9. Shallow Seas
10. Seasonal Forests
11. Ocean Deep
Man wat een documentaire. Een echte aanrader: schitterende beelden.
Ken iemand nog goede andere documentaires?
9
Ook van de BBC (en met Attenborough):quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad veelbelovend uit! Bedankt voor de tip
opvolger van Planet Earth is toch BBC's LIFE?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook van de BBC (en met Attenborough):
Nature's Great Events
http://www.imdb.com/title/tt1380596
De serie doet wmb. nauwelijks onder voor Planet Earth.
Deze docu heb ik nog niet gezien, maar verschillende media noemen dit de opvolger van Earth:
http://www.imdb.com/title/tt0765128/
De film draait volgende week op het filmfestival van Breda.
Where the wild things are?quote:Op zondag 21 maart 2010 08:21 schreef Marlalala het volgende:
Die film met dat jongetje en die monsters. Hoe heet 'ie nou.....
Ik vond 'm tegenvallen.
En 'Angus, thongs and perfect snogging'. Je het is echt een meisjesfilm maar ik had het even nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het bijstellen van de achteruitkijkspiegel in de auto intrigeerde me dan weer.
8/10
En DAMN wat is DeNiro toch ongelofelijk woest aantrekkelijk in de '70s besef ik me weer. Heb vannacht over 'm gedroomd dat ie met me aan het flirten was in een restaurant.Maar dan wel de anno 2010-versie.
Maar toch, DeNiro, dat laat je gewoon toe.
[/fap]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |