Me afvragen wat die persoon 's nachts in mijn huis doet en het probleem 'verhelpen'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand ineens 's nachts in bed Kedeng Kedeng gaat zingen?
Guus is niet te helpen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Me afvragen wat die persoon 's nachts in mijn huis doet en het probleem 'verhelpen'.
Me Guus op de achtergrond....Kedeng Kedeng...quote:
Zelfs de trein doet geen Kedeng Kedeng! Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Me Guus op de achtergrond....Kedeng Kedeng...
Chaos. CHAOS!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer thuis. Wat een wazige film. Soort van paddotrip van begin tot eind.
Ja die was wel lief, met z'n zilveren schminkje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef mij zijn tegenspeler maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar Baltaren schotelt hem een bak koffie voor
Ik doelde ook op de koffie hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou de omschrijving lekker vind ik niet helemaal van toepassing op mijn persoontje
Moeten we niet hebben, misverstanden, komen alleen maar ruzies vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijn dat dat misverstand dan weer uit de wereld is
He, getverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen.... straks crematie en ik heb heel raar gedroomd.... dat ik zelf een ziekte had enzo
Ja het was effe niet lekker wakker wordenquote:
dat is niet fijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen.... straks crematie en ik heb heel raar gedroomd.... dat ik zelf een ziekte had enzo
Sterkte vandaagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |