Jos Beekman is een heldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:17 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
[..]
http://www.radio1.nl/cont(...)eluk?autostart=16172
Je moet geen abbonement nemen, de verhaaltjes zijn helemaal niet leuk meer, echtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zat ik ook weer aan te denken, maar als ik de prijzen zo zie, word ik daar minder vrolijk van
Het zijn 3 mannen die het gewoon voor de lol tussen hun werk door doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:56 schreef Dastan het volgende:
Godverdomme, dat iemand dit allemaal zit te verzinnen.
Nee joh. Ik heb er een tijdje gewerkt. Marketingafdeling van 4 man, 4 of 5 tekenaars, 3 of 4 redacteuren (en daar had ie het over, dat is puur tekst dus) en nog een zooitje mensen. Valt reuze mee hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:54 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Jos Beekman is een held
wtf, heel de DD-organisatie in Nederland bestaat uit 4 man ofzo![]()
Zo is de Donald Duck zelf ook. De Nederlandse verhalen in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:03 schreef NoBody122 het volgende:
Eerst vond ik dit bijzonder kansloos en kinderachtig, maar het doorlezen van dit topic heeft het één en ander verhelderd. Er zitten zo nu en dan stiekem toch nog wel wat grappen met een dubbele bodem in
Maar lang niet meer zoveel als vroeger.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zo is de Donald Duck zelf ook. De Nederlandse verhalen in ieder geval.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:
oma duck :
mEIDEN, HELP! iK KRIJG ALLEEN NOG MAAR HOOFDLETTERS OP HET SCHERM! eN IK DRUK NIET EENS DIE EH... SCHIFTKNOP IN.
@LizJuulBabs IK HEB NOG EEN KEER OP DIE SCHIFT-KNOP GEDRUKT, MEIDEN, MAAR ER VERANDERT HELEMAAL NIKS (ZOALS JULLIE ZIEN)!
@LizJuulBabs Aha, het is gelukt! Ik ga nu snel naar de keuken, want ik ben melk aan het koken en ik wil niet dat die gaat shiften.
Meester Andy Warbol is een man naar mijn hart.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef DJKoster het volgende:
# MeesterWarbol
@BolderbastNL Oh ja, ik ben overigens wel trots op u dat enigszins met 'sz' heeft geschreven! Daar gaan namelijk veel mensen de mist in.
1 minute ago via web in reply to BolderbastNL
# MeesterWarbol
@BolderbastNL Het is ergeren aan of iets of iemand irriteert je. Lees dit maar, mijn beste vriend: http://tinyurl.com/ylo5cco
4 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# BolderbastNL
@MeesterWarbol Ik begin me enigszins te irriteren aan u. U bent een zeurende betweter en heeft waarschijnlijk geen vrienden!
7 minutes ago via web in reply to MeesterWarbol
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef DJKoster het volgende:
# MeesterWarbol
@BolderbastNL Oh ja, ik ben overigens wel trots op u dat enigszins met 'sz' heeft geschreven! Daar gaan namelijk veel mensen de mist in.
1 minute ago via web in reply to BolderbastNL
# MeesterWarbol
@BolderbastNL Het is ergeren aan of iets of iemand irriteert je. Lees dit maar, mijn beste vriend: http://tinyurl.com/ylo5cco
4 minutes ago via web in reply to BolderbastNL
# BolderbastNL
@MeesterWarbol Ik begin me enigszins te irriteren aan u. U bent een zeurende betweter en heeft waarschijnlijk geen vrienden!
7 minutes ago via web in reply to MeesterWarbol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |