Eva Torquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Rookert het volgende:
Goofy![]()
Ik ga vanavond gezellig met Mickey en Karel naar de bios! De avonturen van Eva Tor in 3D bekijken. 12:15 PM Feb 23rd via web
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no life after death, there is only life
Wie is geen rinus fan is de vraagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zwaar Zanger Rinus fan die Donald Duck
Ik moest aan Carnavals Medley denkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zwaar Zanger Rinus fan die Donald Duck
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:38 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Eva Tor
VerrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/userpics//246952/Ik2.jpg
Geniaalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
http://twitter.com/Gijs_Gans/status/9670249463 held
Proflwopqrltwtz klapapdoosfleblebbbbbbzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 9:24 PM Feb 23rd via webquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
http://twitter.com/Gijs_Gans/status/9670249463 held
Deze van Gijs hoort er ook nog bijquote:
Het is iets via Donaldduck.nl, dus ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:16 schreef Broekpaling het volgende:
Wie vult dat steeds in?Toch niet betaalde mensen hoop ik.
Nee doen ze zelf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:16 schreef Broekpaling het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ja toch? Mensen die denken dat Donald Duck bedacht wordtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk niet_!
Brieven worden toch ook door Donald en anderen beantwoord in de Donald Duck, zoiets verzin je toch niet?![]()
het was leuk hoe heel duckstad daaronder leed. (alleen eigenlijk andersom lezen)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:38 schreef egeltje1985 het volgende:
WillieWortel: Een eurootje gegeven aan een collectant van Egels Met Botte Stekels. Bestaat die organisatie eigenlijk wel?
quote:Duckstadkrant Zware Jongens beboet en naar de petoet. De ¤ 173,13 en het glas water worden teruggegeven aan de gedupeerden.
Reply Retweet ZwareJongens @Mickey_MouseNL En jou krijgen we nog wel, kleine verklikker!
Reply Retweet ZwareJongens Bovendien gaf die stuiversnuiver van een Dagobert helemaal niks, dus eigenlijk hebben we niets verkeerds gedaan!
Reply Retweet ZwareJongens Wij worden vals beschuldigd! We zijn echt niet bij Donald, Bolderbast, Goofy, Warbol, Karel, Katrien en Dagobert aan de deur geweest!
Reply Retweet Mickey_MouseNL Iedereen opgelet: geef niets aan collectanten met dikke buiken en maskertjes op! Het zijn vermoedelijk de Zware Jongens.
Reply Retweet DagobertDuckNL Bovendien vertrouw ik ongeschoren collectanten die verlekkerd naar mijn kluis koekeloeren voor geen eh... cent!
Reply Retweet DagobertDuckNL Of ik een cent wilde doneren voor Goudzoekers Met Roestige Pikhouwelen. Een HELE cent! Uiteraard heb ik die bedelaars subiet weggestuurd!
Reply Retweet Oma_Duck Wat hadden die heren trouwens een eigenaardige maskertjes op. Ik kan die stadse mode ook niet meer volgen, hoor!
Reply Retweet Oma_Duck Grutjes! Iemand aan de deur om een gift voor boerenknechten met hooikoorts! Ik had geen melkdoppen meer, maar gelukkig nog wel wat muntjes!
Reply Retweet LizJuulBabs Een heel aardige meneer haalde geld op zodat ieder kind in Duckstad een nieuwe laptop zou krijgen! Geweldig toch?
Reply Retweet KwikKwekenKwak Een man vroeg of we ons zakgeld wilden schenken aan Dakloze Huisjesslakken. Vreemd! Daar hebben we laatst zélf al voor gecollecteerd.
Reply Retweet Mickey_MouseNL Verdiep ik me net in een spannende oplichtingszaak, krijg ik collecte! Ik geef nooit aan de deur en bankrekeningnr. 176671 zegt me niets...
Reply Retweet BolderbastNL Zojuist een flinke duit gedaan in het zakje van de vereniging Duckstad Burenvrij. Wat een geweldig initiatief!
Reply Retweeted (Undo) DonaldDuckNL Een collecte van een collectant tegen collectes van collectanten tegen vervelende collectanten. Eh...
Reply Retweet DonaldDuckNL Net een collectant aan de deur gehad voor een collecte tegen vervelende collectanten. Nou, die heeft mijn laatste tientje gekregen!
Reply Retweet K_Paardepoot Lig ik net onder een Renopel te sleutelen staat er een collectant in mijn garage. Of ik iets kon missen voor de Snorloze Brandweermannen.
Reply Retweet GuusGelukNL Twee euro gedoneerd aan Conducteuren Zonder Fluitje. Normaal ben ik niet zo gul, maar ik had gisteren toch een ton gewonnen.
Reply Retweet DonaldDuckNL Ik krijg wat van die collectanten! Dus zij niks van mij!
Reply Retweet MeesterWarbol Wat een goed goed doel! (Haha, dat is geen foutje, hoor.) Net 100 euro gegeven aan een collectant van de stichting Foutloos Spellen.
Reply Retweet GoofyNL Een aardige man wilde geld voor een zwemparadijs in Zuid-Ghana. Had alleen geen cent in huis, dus heb ik maar een glaasje water gegeven.
Reply Retweet KatrienDuckNL Wat kleingeld gegooid in de collectebus van Dameskappers Zonder Grenzen. Nooit van gehoord, maar hopelijk doen ze goed werk!
Ja ik zag het al een beetje. Maar deze ging over egels, helemaal leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
het was leuk hoe heel duckstad daaronder leed. (alleen eigenlijk andersom lezen)
[..]
Geweldigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
het was leuk hoe heel duckstad daaronder leed. (alleen eigenlijk andersom lezen)
[..]
Oma_Duck Al vroeg bezig! Vanmorgen al vroeg de koeien gemulkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
![]()
![]()
Sowieso Donald Duck....
En voor het eerst iets waardoor ik spontaan zou willen twitteren!!
WillieWortelNL Waarom heeft Twitter eigenlijk geen automatische spellingchecker? Want ik hou mijn hart vast als de MSN-generatie straks Twitter ontdekt!
4:54 AM Mar 3rd via web
![]()
!!!!!!
http://www.radio1.nl/cont(...)eluk?autostart=16172quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:16 schreef Broekpaling het volgende:
lijkt me juist het tofste werk op aardequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Beetje dwaas dat mensen toch hun tijd daarin steken
Ik heb er gelukkig gewoon 1.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef Rookert het volgende:
Duckstad leeft![]()
* Rookert wil snel weer een Donald Duck abonnement
De bewoners van Duckstad natuurlijk. Hoe dom ben jij?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:16 schreef Broekpaling het volgende:
Zat ik ook weer aan te denken, maar als ik de prijzen zo zie, word ik daar minder vrolijk vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef Rookert het volgende:
Duckstad leeft![]()
En dát is nou de bedoeling van die Twitterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef Rookert het volgende:
Duckstad leeft![]()
Jos Beekman is een heldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:17 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
[..]
http://www.radio1.nl/cont(...)eluk?autostart=16172
Je moet geen abbonement nemen, de verhaaltjes zijn helemaal niet leuk meer, echtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zat ik ook weer aan te denken, maar als ik de prijzen zo zie, word ik daar minder vrolijk van
Het zijn 3 mannen die het gewoon voor de lol tussen hun werk door doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:56 schreef Dastan het volgende:
Godverdomme, dat iemand dit allemaal zit te verzinnen.
Nee joh. Ik heb er een tijdje gewerkt. Marketingafdeling van 4 man, 4 of 5 tekenaars, 3 of 4 redacteuren (en daar had ie het over, dat is puur tekst dus) en nog een zooitje mensen. Valt reuze mee hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:54 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Jos Beekman is een held
wtf, heel de DD-organisatie in Nederland bestaat uit 4 man ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |