quote:DonaldDuckNL Loebas' optreden gaat lekker! Maar... wat zit iedereen zich toch te krabben! Ik krijg er zelf ook jeuk van... ARGH! OEH! WAK!
11:39 AM Mar 9th via web
quote:Duckstadkrant Hondenopera in schouwburg voortijdig afgelast: Palingvissers eindigt in vlooienmars. 12:26 PM Mar 9th via web
De rakkersquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef hamburgerjongen het volgende:
MeesterWarbol Ga naar bed. Vier propjes, drie elastiekjes en een stukje pakband in mijn haar vind ik een zeer schrale opbrengst voor deze "feestdag"!
zielig voor hem
quote:Duckstadkrant
Jan de Boefjee gearresteerd wegens zwarte handel in witte meubels.
Joe Carioca!! Die woont opp een vuilnisbelt en heeft geen mobieltje of PCquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef Remsjo het volgende:
Waarom heeft die playende papegaai geen eigen Twitter? Die mis ik nu wel een beetje. Ik wil wel eens zien hoeveel chickies hij regelt
Precies. Deel twee maar in TTK?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Zapper het volgende:
Meest onterechte klacht ooit.
Geen geld voor een pc of mobieltje maar wel geld om de vrouwtjes mee uit eten te nemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Joe Carioca!! Die woont opp een vuilnisbelt en heeft geen mobieltje of PC
Lees eens wat beterquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Geen geld voor een pc of mobieltje maar wel geld om de vrouwtjes mee uit eten te nemen
de neil patrick harris van duckstad maar dan zonder geld.quote:
Nee, want hij woont niet in Duckstadquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef klaasdj het volgende:
[..]
de neil patrick harris van duckstad maar dan zonder geld.
quote:Duckstadkrant
Biet FM deejay Michiel Peensla verwacht deze zomer zijn 2de spruit. "De eerste groeit als kool. Alle lof voor mijn vrouw Jessi K. Pucijner!"
10 minutes ago from web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |