quote:DonaldDuckNL Loebas' optreden gaat lekker! Maar... wat zit iedereen zich toch te krabben! Ik krijg er zelf ook jeuk van... ARGH! OEH! WAK!
11:39 AM Mar 9th via web
quote:Duckstadkrant Hondenopera in schouwburg voortijdig afgelast: Palingvissers eindigt in vlooienmars. 12:26 PM Mar 9th via web
De rakkersquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef hamburgerjongen het volgende:
MeesterWarbol Ga naar bed. Vier propjes, drie elastiekjes en een stukje pakband in mijn haar vind ik een zeer schrale opbrengst voor deze "feestdag"!
zielig voor hem
quote:Duckstadkrant
Jan de Boefjee gearresteerd wegens zwarte handel in witte meubels.
Joe Carioca!! Die woont opp een vuilnisbelt en heeft geen mobieltje of PCquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef Remsjo het volgende:
Waarom heeft die playende papegaai geen eigen Twitter? Die mis ik nu wel een beetje. Ik wil wel eens zien hoeveel chickies hij regelt
Precies. Deel twee maar in TTK?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Zapper het volgende:
Meest onterechte klacht ooit.
Geen geld voor een pc of mobieltje maar wel geld om de vrouwtjes mee uit eten te nemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Joe Carioca!! Die woont opp een vuilnisbelt en heeft geen mobieltje of PC
Lees eens wat beterquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Geen geld voor een pc of mobieltje maar wel geld om de vrouwtjes mee uit eten te nemen
de neil patrick harris van duckstad maar dan zonder geld.quote:
Nee, want hij woont niet in Duckstadquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef klaasdj het volgende:
[..]
de neil patrick harris van duckstad maar dan zonder geld.
quote:Duckstadkrant
Biet FM deejay Michiel Peensla verwacht deze zomer zijn 2de spruit. "De eerste groeit als kool. Alle lof voor mijn vrouw Jessi K. Pucijner!"
10 minutes ago from web
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |