IGN UK:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
enig idee hoe lang je erover doet om m uit te spelen?
quote:7.5 Lasting Appeal
At around eight hours, it's a classic weekend rental, though the ability to play the game different ways adds a welcome degree of replayability. No multiplayer, though.
http://xbox360.ign.com/articles/107/1077533p3.htmlquote:There's no doubt that Metro 2033 will attract a strong following among those who take the time to explore its nuances, but it's a game that never quite lives up to its obvious potential. Despite delivering malevolent intensity in spades, its eccentric blend of stealth, survival horror and flawed gunplay is simply lacking the all-important polish required to challenge the genre's A-list.
thanks. wacht wel tot ie 20 euro kost dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
IGN UK:
[..]
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/107/1077533p3.html
7.5
de hele tijd richting de grond schieten lijkt me wel kutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:37 schreef MrMonkeyman het volgende:
Snap eigenlijk niet dat iedereen zo zit te klagen over het shooter element in het spel, het is allesbehalve een run and gun spel
Dat komt omdat hij gewoon kut speeltquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de hele tijd richting de grond schieten lijkt me wel kut
Woosahquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
OMFG wat HAAT ik MW2
Die Wetwork missie is echt NIET te doen TERING
Heb die kutmissie altijd 'gewoon' geprobeerd, maar omdat die laatste breach zo random als de neten is en ik daar dus ALTIJD de lul ben (explosie dan wel hostage dood) ben ik overgestapt op het volgende:
Maar dat werkt dus ook voor geen enkele kutzooi, want dat is NOG meer random. Soms zijn de mannetjes er wel, soms niet, soms komen ze links, soms komen ze rechts, soms spawnen er 10 soms 2 etc etc. Die fucking AT4 glitched half de tijd zodat ik hem niet op pak, en dat zorgt dan weer voor een INSTA death.
Godver
3rd tryquote:p.s. I used a slightly different tactic, I didn't use the noob tube, instead I paused a sec at the gate and trew a flashbang, ran past them all, killed guys on the stairs with a shotgun, then I ran straight, waited a couple of sec for the rappeling guys to get halway down, threw a flash, ran past them all up the staircase, at which point the game already stopped spawning anymore enemies.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
O M F G
IK HEB T GEHAALD![]()
![]()
[..]
3rd try
1000/1000 en nu kan ik EINDELIJK dat kutspel verkaufen
Komt niet echt overeen met de Eurogamer review ?quote:
MW2 campaign was toch goed te doen op veteran? Die andere missies daarentegen niet, heb de laatste in mijn eentje moeten doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
O M F G
IK HEB T GEHAALD![]()
![]()
[..]
3rd try
Goedzo, mag je het de volgende keer dat ik langskom ook ff voor mij doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
O M F G
IK HEB T GEHAALD![]()
![]()
[..]
3rd try
Ik had het ook niet over de campaignquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
MW2 campaign was toch goed te doen op veteran? Die andere missies daarentegen niet, heb de laatste in mijn eentje moeten doen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:33 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je het over deeltje 1 of 2?
Oh, als je die mission (gvd hoe heten die krengen ook alweer) in je eentje op veteran hebt gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de campaign
Dus je gaat dan toffe nieuwe games kopen?quote:
Dat was Pi-dag/-dayquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
dat was het zondag al hoor, lamlul!![]()
perfect dark IS tofquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus je gaat dan toffe nieuwe games kopen?
special opsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oh, als je die mission (gvd hoe heten die krengen ook alweer) in je eentje op veteran hebt gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |