Nee, in de loop van het seizoenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dacht dat F1 nog voor de start zou komen ?!
Beste speltip ooitquote:
Dan is het niet echt meer nodigquote:
vanaf het begin is toch veel leukerquote:
Tuurlijk is het leuker, maar halverwege kan ook primaquote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vanaf het begin is toch veel leuker! Eerst de dag ervoor met wat vrienden racen, dag erop de race kijken!
de rukker , zit gewoon met een playboy in zijn autoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of niet bro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de rukker , zit gewoon met een playboy in zijn auto
quote:It appears mobsters aren't the only things getting rubbed out in Mafia II, as 2K Games announces it has signed a license agreement with Playboy magazine for the mob saga. The pictorial publication will have over 50 of its "vintage covers and Centerfolds" inside the game when it eventually releases.
The iconic publication first premiered in 1953, so unless the game, which covers the '40s and '50s, is rewriting history, the Playboy collectibles won't show up until the latter part of the game's story. The magazine apparently won't merely be window dressing either, as players will have the ability to "collect virtual copies of the iconic magazine" -- to read the articles, of course. If you have roommates, we recommend investing in Purell hand wipes. We're not implying anything, simply "safety first." It is still flu season, after all.
DJ_ Piekhaar is al bezig er mee.quote:
Die klootzak van een Speknek speelt 'm ook alquote:
Heb je al kunnen zien of er veel verschillende voertuigen en dat soort dingen in zitten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Die Just Cause demo is echt toffigLekker aanklooien, dat half uurtje was echt zo voorbij
Volgens mij is hij pas echt gaaf in de steden etc waar je helemaal flink los kunt gaan
Ik heb alleen de demo gespeeld. En er waren geen heli's of vliegtuigen, of brandweerwagens etc te zien dus de game zal vele malen meer bevatten dan alleen wat je in de demo ziet. Schijnt wel dat er ergens een heli en een tank op de demo-map staan maar die was ik gister niet tegen gekomen. Vanavond nog eens proberenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je al kunnen zien of er veel verschillende voertuigen en dat soort dingen in zitten?
al sinds zaterdagquote:
quote:Taking aim at the "whack-a-mole mechanics" of your typical cover-based shooter, Codemasters is finally ready to take the wraps off Bodycount, the new first-person shooter IP in production at Codemasters Studios Guildford under the direction of Black creator Stuart Black. "Our shredding tech enables us to create a different kind of gameplay, where players and AI can't hide behind indestructible cover," says Black. "Here the environment is constantly changing as the game world is shot to hell; it's going to be a huge amount of fun."
That huge amount of fun will be built on the EGO Game Technology Platform, an evolution of Codemasters' EGO Engine, for both Xbox 360 and PlayStation 3. The story has something to do with killing 'Targets' – those are the bad guys – on behalf of the 'Network' – ostensibly the good guys. In addition to a full campaign, Bodycount will feature expected FPS enhancements like online multiplayer and co-op modes.
Codies' "first internally produced new IP for many years" will be shredding environments in Q1 2011. We'll let executive producer – and former Sony London director – Tom Gillo have the last comically hyperbolic word on Bodycount: "From the jaw-dropping devastation caused by firing into enemies or shredding the world around you in a hail of bullets, Bodycount will crystalize that moment of pulling the trigger into an exhilarating sensory overload of action."
Geen heli tegengekomenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heli's in overvloed, although ik nog geen vliegtuigen heb gezien?
Lol waar is die tank?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
Heli's, tank en een klein vliegtuigje gezien.
Kwam ik bij een kamp tegen,waar ook een general ofzo liep.quote:
Heli zit er wel in hoor!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb alleen de demo gespeeld. En er waren geen heli's of vliegtuigen, of brandweerwagens etc te zien dus de game zal vele malen meer bevatten dan alleen wat je in de demo ziet. Schijnt wel dat er ergens een heli en een tank op de demo-map staan maar die was ik gister niet tegen gekomen. Vanavond nog eens proberen
Lol nee kequote:
DIt vroeg ik me laatst dus af en ik hoopte al op zoietsquote:Eén van de features van het nieuwe Windows Phone 7 Series is de integratie met Xbox Live.
Windows Phone 7 Series voorziet je dus overal en altijd van je Xbox Live avatar, profiel, Gamer Tag en game status, in een fraaie en geanimeerde interface die veel lijkt op dat van je Xbox 360 dasboard.
Microsoft heeft ook aangekondigd dat er speciale Xbox games voor Windows Phone 7 beschikbaar gaan komen, welke je ook op de Xbox kunt spelen.
Zo begin je dus een spel op je telefoon, speel je thuis verder op de Xbox en ga je morgen in trein rustig weer verder met je telefoon.
Reviewcopy hequote:
Kereltje tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt, want dat is pas 12 keer gemeld
Tering
Heb ze berichtje gehad jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Reviewcopy heWel tof dat fok!games hem nu al heeft. Een stuk sneller dan normaal
Okquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:52 schreef Spaulding het volgende:
Onlangs nog uitgesteld, staat nu voor Q3.
Klopt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:52 schreef Spaulding het volgende:
Onlangs nog WÉÉR uitgesteld, staat nu voor Q3.
Mafia 2 is ook 1 van de games waar ik naar uit kijk. "Vroeger" echt veel gespeeld, en laatst nog een keer geïnstalleerd. Vond het op de PC nog best leuk er uit zienquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef Rossdale het volgende:
Ze hadden een aardig grote speelbare (helaas niet hands-on) demopresentatie op de gamescom. Toen zag het er al verdomd gelikt uit. Hopelijk is het geen uitstel om financieel strategische redenen....
Jeetje,... ziet er leuk uit, maar nogal standaard. Leuk zo'n GTA game in een mafia jas, maar meer maak ik er echt niet van.quote:
september pas? Nja dan laat maar!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:39 schreef badboynova het volgende:
When kunnen we met ze alle een f1 verwachten, de laatste release datum wat bij mij bekend is 17 maart.
September lees ik net op tweakers![]()
![]()
septemberquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
september pas? Nja dan laat maar!
Het lijkt me wel aardig allemaal alleen die tijd spreekt me ook niet zo aan ook omdat die wagens zo kut zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje,... ziet er leuk uit, maar nogal standaard. Leuk zo'n GTA game in een mafia jas, maar meer maak ik er echt niet van.
quote:
Zeg het nu dan nog ff! Of maak kloonquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:
zou iemand van hier ff een nepvoorstel willen doen om iets te ruilen voor hitman blood money bij deze gozer: [CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 39
ik had dat spel met m geruild maar niks ontvangen en nu biedt ie m opnieuw aanvast een foutje maar misschien is ie niet zo slim
PM die dude of geef het aan in het V&A FB topic. Hier klagen heeft geen nut.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:
zou iemand van hier ff een nepvoorstel willen doen om iets te ruilen voor hitman blood money bij deze gozer: [CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 39
ik had dat spel met m geruild maar niks ontvangen en nu biedt ie m opnieuw aanvast een foutje maar misschien is ie niet zo slim
ik klaag niet ik vraag of iemand m ff een pm wilt sturen als ie dan zegt dat ie m nog heeft weet ik dat ie de boel flest. heb al met m gepm-ed en t in FB topic gezetquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PM die dude of geef het aan in het V&A FB topic. Hier klagen heeft geen nut.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fable III
Fable III
Fable III
hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable III
Blur lijkt me toch wel tof nuquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fable 1 vond ik tof maar deel 2 was zo slecht dat ik 3 niet eens meer ga doen. Of die nieuwe dingen moeten echt nieuw en tof zijn.
Hoezo erin trappen? Fable II was awesomequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen trapte ook bij fable II in dit hype geintje...... die peter doet er zelf teveel aan om een hype te krijgen
Doe maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
moeten er nog mensen zo'n blur code? krijg er net een paar extra gemaild
Door alle slechte commentaren op het internet had ik de aankoop van Fable II lange tijd juist uitgesteld. Achteraf was dat totaal niet nodig, het spel was juist leuker dan ik dacht. Jawel het hoofdverhaal was wat kort en de eindbaas was ook niet geweldig maar er waren buiten het hoofdverhaal nog plenty dingen te doen. Je hebt wel gelijk dat door de enorme buzz en hype rond dit spel een verkeerd beeld ontstaan is en dat is denk ik erg schadelijk geweest voor de reputatie van de serie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen trapte ook bij fable II in dit hype geintje...... die peter doet er zelf teveel aan om een hype te krijgen
zit ook nog 48 uur gold bijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
moeten er nog mensen zo'n blur code? krijg er net een paar extra gemaild
Werkt alleen als je nog geen gold hebt. Verder ben ik wel benieuwd naar Blur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |