Mijn vader had vroegen een klein autobedrijfje en we hadden altijd wel kevers staan. Wacht ik ga een plaatje zoeken van mijn favorietequote:
Ik denk als je echt een nieuwe VW Kever wil dat het inruilen + grote zak geld erbij leggen wordquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk als je echt een nieuwe VW Kever wil dat het inruilen + grote zak geld erbij leggen word
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn vader had vroegen een klein autobedrijfje en we hadden altijd wel kevers staan. Wacht ik ga een plaatje zoeken van mijn favoriete
Het zou bij mij niet gaan om een nieuwe kever (beetle) maar een oude, zo eentje die Heer G in de garage heeft staanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk als je echt een nieuwe VW Kever wil dat het inruilen + grote zak geld erbij leggen word
Ik heb plenty ruimte, zelfs Heer G met zijn 2 meter past er gewoon inquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
6 jaar al![]()
Ik vind het altijd zo knap dat jij er in past(qua lengte dan he? Niet qua breedte
)
Een nieuwe kever? Die bestaan niet hoor. Dat zijn New Beetles. En die wil ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja, de nieuw Beetle dan, en wat betekent Beetlequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb plenty ruimte, zelfs Heer G met zijn 2 meter past er gewoon in
[..]
Een nieuwe kever? Die bestaan niet hoor. Dat zijn New Beetles. En die wil ik niet![]()
Ik wil een oudje. Bv van mijn eigen geboortejaar
Kevers zijn prima te betalen en veel leuker dan de beetles.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb plenty ruimte, zelfs Heer G met zijn 2 meter past er gewoon in
[..]
Een nieuwe kever? Die bestaan niet hoor. Dat zijn New Beetles. En die wil ik niet![]()
Ik wil een oudje. Bv van mijn eigen geboortejaar
Oh nee dat vind ik nou echt helemaal niksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
Kijk, deze wil ik wel! Staat hier vlakbij, heb hem afgelopen zaterdag gezien.
Alleen deze vind ik eigenlijk nog te nieuw
http://www.volksrepairs.nl/sunnybug.htm
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
Wat een schatjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk wilde ik altijd zo'n two-tone oude kever.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik nou echt helemaal niks
Die ziet er al wat vetter uit, maar ik ben sowieso niet zo van oldtimers. Doe mij maar gewoon strak en modernquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik altijd zo'n two-tone oude kever.
Babyblauw met wit. Zo eentje, maar dan met lichter blauw.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met nadruk op haast, dat is een groot verschil
Naar je levert er wel weer een stuk comfort en handigheid voor inquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
Overigens is het onderhouden van een kever een makkie he, vergeleken met de auto's van nu.
Als er aan die Smart een sensortje of een computerdingetjekrengetjemeuk kapot is kost dat klauwen met geld. Zo'n kever daar kan weinig kapot aan en als er iets kapot is, dan is ook in één oogopslag duidelijk wat er kapot is en het is haast zelf te vervangen
Nee dat computergestuurde en geeneens een koplamp kunnen vervangen is watquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar als het wel kon, dan ging jij dus je eigen koplampen vervangen en Greys aan haar Kever sleutelen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat computergestuurde en geeneens een koplamp kunnen vervangen is wat
Je grap is nog ouder dan de keversquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:05 schreef Dirkh het volgende:
Ach, dan weet mrG tenminste waar ie voor werkt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ziet er al wat vetter uit, maar ik ben sowieso niet zo van oldtimers. Doe mij maar gewoon strak en modern
Oh, ik dacht dat er iets anders in je spoiler zou staan. Iets over sommige oldtimers die reuze de moeite waard zijn, ofzo. BummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoonvader en Heer G hebben ook allebei een kever voor er bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hele oudjes, Heer G zijn kever is uit '61. En die doen er alles zelf aan. En ik verzorg de catering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als het wel kon, dan ging jij dus je eigen koplampen vervangen en Greys aan haar Kever sleutelen.
Uhuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |