quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat het aanstellen wel mee valt, ik heb erger meegemaaktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef Greys het volgende:
Arme Meneer Maes, maar ook arme jij
Stelt ie zich ook nog éxtra aan enzo?
Zieke mannen kunnen altijd zo lekker last hebben van aanstelleritis
Oh dan loop ik wel naar het apparaatquote:
Nee, dat is gewoon een dom wijf die niet weet hoe ze moet reageren. Maar ze is de rest van de dag wel stil.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Rechtvoorz'nraaapzoalsjehetblieft Dirk
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een dom wijf die niet weet hoe ze moet reageren. Maar ze is de rest van de dag wel stil.
Een soort gifgroen/geel kleurtje ja.quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Een soort gifgroen/geel kleurtje ja.
Je hebt hem toch wel eens gezien? ()
Oh dat weet ik eigenlijk ook niet, de benaming. Zal het eens nazoeken. De uitvoering heet 'Pulse' geloof ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik vroeg me gewoon af hoe je de kleur noemt
*insert grappen over dat je Heer G. dan maar wat harder laat werken*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk ook niet, de benaming. Zal het eens nazoeken. De uitvoering heet 'Pulse' geloof ik.
Heb hem alweer zes jaar, eigenlijk wil ik de kanariegele VW kever die ik heb zien staan afgelopen weekend
6 jaar alquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk ook niet, de benaming. Zal het eens nazoeken. De uitvoering heet 'Pulse' geloof ik.
Heb hem alweer zes jaar, eigenlijk wil ik de kanariegele VW kever die ik heb zien staan afgelopen weekend
Ik zeg inruilen die Smart. Keversquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*insert grappen over dat je Heer G. dan maar wat harder laat werken*
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*insert grappen over dat je Heer G. dan maar wat harder laat werken*
quote:
Een Smart is echt groter dan je denkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
6 jaar al![]()
Ik vind het altijd zo knap dat jij er in past(qua lengte dan he? Niet qua breedte
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |