Wat was er dan 'OMG'?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:45 schreef Priyantha het volgende:
neehoor Greys
Ik vind het Songfestival zelfs coolals echte homo zijnde
Ja zeker van onze boodschappenrekeningquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft je mister zeker gesponsord dan
quote:
quote:
Was het bij jullie ook niet enorm rustig?quote:
Lekkage?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Ikke niet echthad echt een butklus die ieder jaar 1x terug komt.
Ben vooral ook druk met Whoopje geweest en denk dat ik het lek boven heb (hoop ik).
Idd, we zijn gesloten, dus ik heb vakantiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was het bij jullie ook niet enorm rustig?
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Ikke niet echthad echt een butklus die ieder jaar 1x terug komt.
Ben vooral ook druk met Whoopje geweest en denk dat ik het lek boven heb (hoop ik).
Ow ja, hmm dat onthouden is erg lastigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekkage?![]()
[..]
Idd, we zijn gesloten, dus ik heb vakantie![]()
Maar de zolder moest nodig uitgemest, dus mams en ik hebben van 13.00 tot 17.00 lekker lopen slepen en stofhappen.
Ja geen bacteriën of gisten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je alsnog iets over de uitslag gehoord of moet je nog wachten?
Nee hoor, was even op MSN aan het overleggen voor wat PR dingetjesquote:
Iedereen is aan het ramen lappen zo met het strakke felle zonnetjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, was even op MSN aan het overleggen voor wat PR dingetjes
En ik heb eerder vandaag 500 Days of Summer gekeken!
EN
MIJN
RAMEN
GELAPT
Ben er nog van aan het bijkomen
Ik ga morgen ook ramen lappen, buiten zit er zelfs nog verf opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het ramen lappen zo met het strakke felle zonnetjeIk sla nog over met griep, volgende week dan maar
![]()
Wat heb je voor lekkers in huis?
Bar weinigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het ramen lappen zo met het strakke felle zonnetjeIk sla nog over met griep, volgende week dan maar
![]()
Wat heb je voor lekkers in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |