kan niet...quote:Op maandag 8 maart 2010 23:20 schreef Veadige het volgende:
ps hoe krijg ik dat lege bericht weg? Ik had mezelf per ongeluk gequote...
Okequote:
Volg de ASOT en Club Life podcasts.quote:
Daarom zei ik: voor mij nieuwe muziek.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Maar VH1 Classic is toch vooral ouwe meuk? Daar ontdek je geen 2010+ materiaal mee.
Ik zag op usenet toen een reportage van Lollapalooza 2009, Panic Switch stond erop (in hd nog welquote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Silversun Pickups, geniale band. Altijd wonderbaarlijk dat je zulke ontzettend goede bands zonder internet niet zo tegen zijn gekomen.
Nogmaals: Silversun Pickups!
Wtf, ik heb toevallig ook laatst Silversun Pickups gedownload. Géén idee meer hoe ik erbij kom, maar het zal vast via internet zijn geweestquote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Silversun Pickups, geniale band. Altijd wonderbaarlijk dat je zulke ontzettend goede bands zonder internet niet zo tegen zijn gekomen.
Nogmaals: Silversun Pickups!
Verder ook de Canadeze band Faunts leren kennen door de soundtrack van Mass Effect voor de Xbox 360, wát een band.
Probeer eens:quote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef .aeon het volgende:
TS is op zoek naar blogs, rss feeds, nieuwsbrieven van magazines, etc waar hij zich op kan abonneren om zo nieuwe muziek te ontdekken. Voorkeur is vooral dance, trance, mashups, maar alles is welkom
Onderschat het eerste album niet, daar staan ook pareltjes tussen. Lazy Eye, Well Thought of Our Twinkles, Rusted Wheel..quote:Op maandag 8 maart 2010 23:46 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik zag op usenet toen een reportage van Lollapalooza 2009, Panic Switch stond erop (in hd nog wel), en klonk erg goed! maar dat hele laatste album is kickass
.
Je weet dat ze Kaiser Chiefs heen en niet The Kaiserchiefs?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Bij toeval...
Matchbox 20 heb ik ontdekt omdat ik Santana wel een leuke gitaarspeler vond en dat nummer samen met Rob Thomas - Smooth, lag zo lekker in het gehoor, dat ik meer wilde weten over die Rob ! Matchbox 20![]()
The Kaiserchiefs heb ik ontdekt dankzij de soundtrack I Predict A Riot voor Gran Turismo 4. Helaas is het nu een beetje stil rondom The Kaiserchiefs, maar ik verwacht toch wel snel weer een aantal erg lekkere nummers !
En natuurlijk afwachten wat Gran Turismo 5 weer in petto heeft voor ons kwa nieuwe muziek ! Ik verwacht minsters 2 potentiele kneiters van hits (met wat vertraging waarschijnlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |