abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78938666
Leuk bedacht Arual !
pi_78938683
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:07 schreef _Arual_ het volgende:
Zeg me niet dat zoiets al bestaat.
Ik vind het een leuk idee en volgens mij bestaat het nog niet...
pluizig en blauw...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 18:12:30 #203
163650 Greys
pi_78938717
Heb even overleg gehad en het beste is nu toch dat degenen die dat willen hier inderdaad gewoon even zelf hun inzending plaatsen. Mag ook al met plaatjes, wat dan ook. En nadat de winnaars bekend zijn geworden maak ik dan nog even een apart topicje met daarin alle inzendingen, zonder username erbij, zodat jullie ze dan allemaal kunnen bekijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78938857
vraag me serieus af hoe ze nou het leukste product gaan kiezen... volgens mij zijn er echt teveel leuke en orginele dingen bedacht! Ben blij dat ik niet hoef te kiezen
pluizig en blauw...
pi_78938871
Mips

*aai aai*
pi_78938940
Oeeeh wat een leuke ideeeeeeeen allemaal!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_78938952
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Mips

*aai aai*
Miauw...
pluizig en blauw...
pi_78939619
ik had dit

en t oogt rommelig omdat ik op t laatste moment nog een doucheproduct erbij moest gooien (had t dus niet goed gelezen)

pi_78939821
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had dit

en t oogt rommelig omdat ik op t laatste moment nog een doucheproduct erbij moest gooien (had t dus niet goed gelezen)

[ afbeelding ]
pluizig en blauw...
pi_78940000
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zoiets bestaat nog niet _Arual_
Aah, dan hoef ik me niet met het schaamrood op mijn kaken terug te trekken uit dit topic.
pi_78940145

en dit is van (onder gruwelijke dwang) van vriendlief, zijn idee, mijn uitvoering
pi_78940216
Arual ik heb ook met laagjes

Ik wilde het eerst ook als toverbal doen maar heb het net iets anders aangepakt
pi_78940247
OMg ik had echt alleen een suf lapje tekst

*druipt af*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_78940273
dat bedoelde ik trouwens ook met dat simpele principe eerder dit topic, ze hadden echt al zoiets moeten hebben! Dus ik was bang dat ze misschien niet echt verschillende laagjes kunnen maken vanwege de manier waarop de zeep bereidt wordt
pi_78940316

Dit was mijn laagjesding
pi_78940322
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Arual ik heb ook met laagjes

Ik wilde het eerst ook als toverbal doen maar heb het net iets anders aangepakt
Zullen we de prijs delen jij de bad-, ik de douchespullen?!

Ben benieuwd naar jouw 'andere aanpak'.
pi_78940354
Ah. Jij wint, qua uitwerking.
pi_78940438
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMg ik had echt alleen een suf lapje tekst

*druipt af*
Ja, join the club. Idee goed, uitwerking magertjes, in mijn geval.
pi_78940526
Nou mijne is marketingtechnisch niet echt goed omdat je nu 2 zepen hebt in 1 en ze verdienen meer als ze twee zepen verkopen, maar misschien kijkt Lush daar niet naar (fingers crossed )
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 19:10:00 #220
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78940554
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

en dit is van (onder gruwelijke dwang) van vriendlief, zijn idee, mijn uitvoering
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:10:19 #221
161347 jora23
Kies mij betaal later
pi_78940573
Nou dan dat van mij

Ik kan helemaal wel opstappen. Kende Lush niet zo goed, dus was niet bekend dat ze al zoiets hadden bij het badspul.....
Mijn mailtje:

Mijn idee is om douchejelly of zeep in het zwart te maken met de geur van drop. Echt iets voor de moderne nederlander.
Welke nederlander is nu niet gek op drop?
Eventueel wat zoethout er in verwerken? In drop zit ook gelatine, dus een jelly idee.

Een ander idee is een butterscotch scrubzeep of een caramel zeep. Caramel ruikt zo lekker!

Dat waren mijn simpele ideeen.

Weg kans op prijs tussen alle deze creabea's
pi_78940593
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef Maisnon het volgende:
Nou mijne is marketingtechnisch niet echt goed omdat je nu 2 zepen hebt in 1 en ze verdienen meer als ze twee zepen verkopen, maar misschien kijkt Lush daar niet naar (fingers crossed )
Dat had ik wat betreft mijn toverbal ook al zitten bedenken...

Ssssst, dat moet je hier niet verklappen, Lush leest mee!
pi_78940594
Als het idee briljant is maakt de uitvoering niet veel meer uit he dus hou de moed erin
pi_78940693
er zijn 100 + inzendingen he! nog 95 te gaan ofzo
pi_78940715
Ik wil eigenlijk alle genoemde dingen tot nu toe wel uitproberen.
pi_78940995
ook de carrot-soap-on-a-rope?

is ook een 18+ toy

au
pi_78941076
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:

is ook een 18+ toy

au
Ik had 'm anders geïnterpreteerd. Dacht dat het gewoon een onschuldig zeepje aan een touwtje was, zoals van vroeger.
pi_78941077
Ik had echt iets compleet totaal verschillend van jullie.

Eigenlijk heb ik namelijk al genoeg moeite met kiezen als ik in de Lush-store sta...nog meer smaakjes = nog meer dubio = nog meer uitgeven = ruzie met lief.

Daarbij komt dat ik die massagebars dus totaal niet kan gebruiken omdat ze aan ons doucherekje kleven . Ik ben dus 100% gels/smoothies addict.
Nadeel daarvan is dus dat je geen 'massage'effect hebt.

Mijn idee (hehe eindelijk, lang verhaal): een houten massageroller met daarin een dispenser/reservoir waar je je gel en/of smoothie in kunt doen. Vanuit dat reservoir druppelt je zeep op de balletjes van de massageroller. En zo komt het tijdens het gebruik op je huid terecht.
Massage en Lush voor hen die niet een vast zeepblokje kunnen gebruiken. Ideaal lijkt me!

Nadeel voor dit idee: het is totaal geen zeepproduct itself, maar een gebruiksproduct voor hun zeep...

Oh ja, dat + geen paint = fail
pi_78941154
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:21 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik had 'm anders geïnterpreteerd. Dacht dat het gewoon een onschuldig zeepje aan een touwtje was, zoals van vroeger.
dat is het stiekem ook

vriendlief en ik zijn onschuldige wezens
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 19:24:56 #230
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78941275
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:

is ook een 18+ toy

au
Sabon (stuk of 3 filialen in Amsterdam, waarvan 2 op een meter of 25 van Lush ) heeft ook al een soap-on-a-rope in zijn assortiment! Zal Lush dat ook doen? Hmmmm .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78941429
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef Skaai het volgende:

[..]

Sabon (stuk of 3 filialen in Amsterdam, waarvan 2 op een meter of 25 van Lush ) heeft ook al een soap-on-a-rope in zijn assortiment! Zal Lush dat ook doen? Hmmmm .
zeep aan een touwtje is oerhollands, dus er zullen wel meer winkels zijn die dat verkopen..net zoals douchegel, bruisballen e.d
duh
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 19:28:59 #232
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78941490
Ja duh maar niet op 2 scheten vanaf de Lush! .
pi_78941522
Stel je voor ;-)

Op zaterdag morgen wordt je wakker en je denkt, he wat ruik ik? mijn vriendin heeft verse broodjes gebakken ) Beter kan de morgen niet beginnen! Op dat moment komt je vriendin met de het ontbijt op bed de slaap kamer binnen lopen en tot je verbazing zie je geen vers gebakken broodjes! Toch blijf je die lekkere geur van verse broodjes ruiken! Je ruikt nog eens goed en dan komt het!

Zij heeft een nieuwe douchegel met de geur van vers gebakken broodjes!

Wie wil dat nou niet?

reclame slogan:

Om op te eten zo lekker!

mijn idee
hardcoholic
pi_78941573
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef Ferdii het volgende:
Stel je voor ;-)

Op zaterdag morgen wordt je wakker en je denkt, he wat ruik ik? mijn vriendin heeft verse broodjes gebakken ) Beter kan de morgen niet beginnen! Op dat moment komt je vriendin met de het ontbijt op bed de slaap kamer binnen lopen en tot je verbazing zie je geen vers gebakken broodjes! Toch blijf je die lekkere geur van verse broodjes ruiken! Je ruikt nog eens goed en dan komt het!

Zij heeft een nieuwe douchegel met de geur van vers gebakken broodjes!

Wie wil dat nou niet?

reclame slogan:

Om op te eten zo lekker!

mijn idee

o net als mijn versgebakken koekjes dus
pi_78941600
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef Skaai het volgende:
Ja duh maar niet op 2 scheten vanaf de Lush! .
en hoeveel lushfillialen zijn er?
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 19:31:52 #236
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78941640
2 in Amsterdam!

Koot-on-a-rope!
pi_78941654
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

o net als mijn versgebakken koekjes dus
vers gebakken broodjes zijn veel lekkerdur
hardcoholic
pi_78941663
Lol wat een gave ideeën en leuk uitgevoerd ook

Ik durf nu niet eens meer te zeggen wat die van mij waren...

Een kokosscrub met chocoladeballetjes erin die tijdens/na het scrubben kunnen smelten op je huid

Passievrucht/Kumquat Jelly
pi_78941783
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef Skaai het volgende:
2 in Amsterdam!

Koot-on-a-rope!
En geldt dit alleen voor lush amsterdam dan?
of moet elk filliaal in NL/engeland/ierland etc. rekening houden met het feit dat er 2 winkels naast hen een soap on a rope verkocht wordt
trutje

maargoed.. ik vind alle ideetjes tot nu toe al erg goed.

het leukst zou het natuurlijk zijn als het product ook daadwerkelijk in het ass. komt
  ESF Reporter dinsdag 9 maart 2010 @ 19:35:51 #240
87554 Cee
Welluk?
pi_78941848
Ik heb veels te serieus zitten denken vrees ik. En volgens mij bestaat het allang (ik ben zo lui als een varken en wilde niet gaan checken ).

Mijn inzending, geïnspireerd door de dag van vandaag (da's dus maandag).

Kom je maandagmorgen-blues door met Magic Monday van Lush!
Het weekend heeft je gesloopt, je wil je het liefst nog een keer (of twee, of drie) omdraaien in bed. Maar duty calls en de wekker gaat weer veel te vroeg. Een goed begin is het halve werk en Magic Monday geeft je de frisheid in de kop en doet er een goed humeur bovenop!

Frisse munt
- je voelt je en ruikt zo fris als een hoentje en hebt een frisse kijk op de wereld. Je bruist weer van inspiratie!
Citrus - ochtendhumeur? Binnen no-time was je die weg, het citrus-aroma heeft een gelukmakende werking. En mocht zelfs de beste citrus ter wereld (en geloof ons, we gebruiken die) je niet op de been helpen, dan doen we er nog een beetje (fairtrade!) cacao bij. Mmmmmm chocola. Weg is je chagerijn!
Een snufje rozenolie erbij dat de stress wegwerkt en het Medicijn tegen een Manic Monday is compleet:
Magic Monday van Lush!
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 19:37:09 #241
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78941908
Ik werd een beetje misselijk van je beschrijving Cee . Mint en chocolade . .
pi_78941965
mint en chocolade is awesome alleen ze hebben al zat citrusproducten ook iets met ochtendhumeur geloof ik?
  ESF Reporter dinsdag 9 maart 2010 @ 19:44:20 #243
87554 Cee
Welluk?
pi_78942239
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Skaai het volgende:
Ik werd een beetje misselijk van je beschrijving Cee . Mint en chocolade . .
After eight.
Je hoeft het niet te eten!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:44:20 #244
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_78942240
Wat een ideeen allemaal zeg Ik zal die van mij dan ook maar verklappen

1:
earl grey tea'se me !!

Een douche gel of Jelly op basis van earl grey thee , thee met bergamot olie.

2:
Vinigar-rinse met een goede geur , zomers fris, voorjaar bloemig, najaar fruitig en winters kruidig.

Dus een product op basis van Natuur azijn voor een heerlijk zacht effect in mijn haar, een echte aanrader om je haar te spoelen met azijn maar je ruikt wel zuur.
en het is zo ontzettend dun.

3:
Ook zou ik graag nog een speciaal bakje zien voor de Jellies.... Die gebruik ik namelijk met een fluf(Zo'n gaasstof geval).
Fluf licht vochtig maken Bakje openen en dan flink heen en weer tot het goed schuimt. Het zou prettiger zijn als het bakje iets groter en hoger was en een fijn mazig zeefje zou hebben zodat je overtollig water er uit kunt laten lopen, en je jellie niet über nat blijft. Je staat tenslotte onder de douche.

maar ik vrees het ergste na de leuke dingen die ik hier las
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 19:46:45 #245
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78942352
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:44 schreef Cee het volgende:

[..]

After eight.
Je hoeft het niet te eten!
Ik ben niet zo dol op mintgeuren, Demon in the Dark en Ice Blue zijn niks voor mij bijvoorbeeld. After Eight al helemaal niet
pi_78942469
ik hou van mierzoete troep
pi_78942925
wat een super leuke ideeen allemaal
pluizig en blauw...
pi_78943079
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:49 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hou van mierzoete troep
Hoe zoeter hoe beter. Let them eat cake!
pi_78943774
quote:
Mijn lush droom zou een zeepje zijn dat ruikt naar versgebakken appeltaart met heel veel kaneel! Ik zie het helemaal voor me, een groot blok zeep in een ronde taart vorm waarvan dan puntjes verkocht worden.. Dat eenmaal onder de douche smelt op je huid en de badkamer doet ruiken naar een appeltaart die net uit de oven komt.

Ik denk dat het een geweldige zeep zou zijn omdat het in elk seizoen even lekker is, en omdat de geur van versgebakken taart nu eenmaal iedereen gelukkig maakt!

Ter ondersteuning een foto van één van mijn appeltaarten, als jullie daar niet blij van worden dan weet ik het ook niet meer!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 maart 2010 @ 20:15:41 #250
163650 Greys
pi_78943890
Breathtaking, ik zou het écht kopen!
Vandaar dat ik zo moest lachen om die opmerking van Iteejer stiekem, die iets riep over 'Ik hou ook van appeltaart, maar daar ga ik me toch ook niet mee wassen?'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')