Waarom niet? Ik heb deze al een week of 6, wil wel weer een nieuwe..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pas op dat je iPhone niet in de fik vliegt als je de sticker er vanaf trekt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb deze al een week of 6, wil wel weer een nieuwe..
Is dit een record?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef Skv het volgende:
[..]
kijken of tmobile dat ook wil als ze dit topic lezen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw volgende iPhone duurder wordt omdat ik telkens nieuwe krijg.quote:
Had je reset network info al geprobeerd in Settings?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:04 schreef dotKoen het volgende:
Mijne ligt bij T-Mobile, kon geen WiFi-netwerken meer vinden. Wat is iPhone-loos door het leven gaan toch irritant zeg.
Jup, en een restore.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had je reset network info al geprobeerd in Settings?
Hier (Breda) werkt het weer prima!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef Chav het volgende:
Grrrrr, ik word gek van dat slechte 3G bereik!!
Welke provider? Wellicht handig om erbij te vertellenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef Chav het volgende:
Grrrrr, ik word gek van dat slechte 3G bereik!!
Moet je even op Skv wachten, die weet dat wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef -Menn0- het volgende:
Krijg morgen een 3GS, waar staat hoe ik deze snel kan jailbreaken enzo ?![]()
Heb maandje of 2 geleden wel een 3G ge-unlocked voor m'n oom maar ben de guide kwijt die ik daarvoor gebruikte.
Schavuit!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet je even op Skv wachten, die weet dat wel.
Ze noemen mij ook wel eens 'boef-dikkie'.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook wel eens 'boef-dikkie'.
Hopen dat de iPhone die ik krijg niet na week 40 gemaakt isquote:Een iPhone 3GS die na (circa) week 40 is geproduceerd, de 2e generatie iPod Touch met een modelnummer dat begint met MC en de 3e generatie iPod Touch zijn over het algemeen alleen tethered te jailbreaken. Een tethered jailbreak wil zeggen dat de iPhone of iPod Touch steun nodig heeft van een ander apparaat om op te kunnen starten. Alle genoemde modellen worden door de iDongle ondersteund op firmware 3.1, 3.1.1 en 3.1.2. Als er een jailbreak voor firmware 3.1.3 beschikbaar wordt gemaakt, kan de iDongle gemakkelijk via USB een update ontvangen.
http://www.iphoneheat.com/quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef -Menn0- het volgende:
Heb maandje of 2 geleden wel een 3G ge-unlocked voor m'n oom maar ben de guide kwijt die ik daarvoor gebruikte.
Ik heb net een nieuwe uit week 5quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hopen dat de iPhone die ik krijg niet na week 40 gemaakt is
T-mobile, maar geen iPhone abbo. Heb netwerkinstellingen gereset en alles doet het weer normaal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:01 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Welke provider? Wellicht handig om erbij te vertellen
Kan je alleen tethered jailbreaken, een nieuwe 3GS.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef -Menn0- het volgende:
iPhones die van voor week 40 zijn, worden volgens mij allang niet meer uitgegeven. Ga er dus maar vanuit dat je het nog niet kan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hopen dat de iPhone die ik krijg niet na week 40 gemaakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |