Ook?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Laat me raden: Jij hebt daar ook gezeten?
Als dit waar is, is dat natuurlijk een heel kwalijke zaak, die zeker onderzocht moet worden.
Dat kinderen in een dergelijk tehuis dit onderling doen, kan ik me nog voorstellen, maar als leiding zich schuldig heeft gemaakt aan seksueel misbruik, dan dienen die zeker vervolgd te worden.
Ook, als in 'net als de kinderen waar het hier om gaat'.....quote:
Ook kan ook zijn alsin jij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ook, als in 'net als de kinderen waar het hier om gaat'.....
Waar denk jij dat 'ook' op zou slaan dan?
Tja, pedofielen zoeken natuurlijk wel de baantjes op waar ze kans hebben om aan hun gerief te komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het lijkt ook overal hetzelfde te gaan... in dit soort instellingen.
Serieus heh, antroposofie, ouders die hun kinderen naar iets Steiner achtig sturen moeten een pak rammel krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:17 schreef Netsplitter het volgende:
Verbaast me werkelijk helemaal niks.
Tyfussekte daaro.
Het vervelende is dat het dus wel alszijnde goed bekend staat bij jeugdzorg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Serieus heh, antroposofie, ouders die hun kinderen naar iets Steiner achtig sturen moeten een pak rammel krijgen.
ik ben een vrijschool kind. ok, ben er op mijn 16e afgetrapt. maar het was een bijzonder leuke en leerzame tijd. jammer dat je zo negatief praat...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Serieus heh, antroposofie, ouders die hun kinderen naar iets Steiner achtig sturen moeten een pak rammel krijgen.
Ik kan me goed voorstellen dat het voor kinderen heel leuk is, veel aandacht voor lol. Maar als je wil dat je kind het later goed doet kun je ze nog beter naar een zwarte reguliere school sturen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben een vrijschool kind. ok, ben er op mijn 16e afgetrapt. maar het was een bijzonder leuke en leerzame tijd. jammer dat je zo negatief praat...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
nou ja zeg! wat een flauwekul. je weet niets van de vrijeschool zo te horen, maar hebt er wel een soort van haat tegen. hoezo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat het voor kinderen heel leuk is, veel aandacht voor lol. Maar als je wil dat je kind het later goed doet kun je ze nog beter naar een zwarte reguliere school sturen.
Kinderen die de Vrije School hebben gedaan scoren significant lager bij cognitieve toetsen (vooral bij rekenen) dan kinderen van reguliere scholen, terwijl ze een beduidend hogere sociaaleconomische achtergrond hebben. De kinderen lopen (liepen?) tijdens hun ontwikkeling al een jaar achter (groep 9 = groep 8), en dan heb je ook nog die geflipte opvattingen over de spirituele wereld waar je een connectie mee moet maken (die toegegeven niet veel geflipter is dan kinderen in confessioneel onderwijs opgedrongen worden).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
nou ja zeg! wat een flauwekul. je weet niets van de vrijeschool zo te horen, maar hebt er wel een soort van haat tegen. hoezo?
De huidige vrije school, voldoet net als alle andere scholen aan de richtlijnen die er staan voor scholen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Kinderen die de Vrije School hebben gedaan scoren significant lager bij cognitieve toetsen (vooral bij rekenen) dan kinderen van reguliere scholen, terwijl ze een beduidend hogere sociaaleconomische achtergrond hebben. De kinderen lopen (liepen?) tijdens hun ontwikkeling al een jaar achter (groep 9 = groep 8), en dan heb je ook nog die geflipte opvattingen over de spirituele wereld waar je een connectie mee moet maken (die toegegeven niet veel geflipter is dan kinderen in confessioneel onderwijs opgedrongen worden).
Logeerboerderij De Kleine Perzik, Maurikquote:Op maandag 8 maart 2010 21:19 schreef Paul het volgende:
http://www.zonnehuizen.nl/asp/algemeen/index.htm
De Logeerzolder, Zeistquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Logeerboerderij De Kleine Perzik, Maurik
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik zag hem. Toch niet bij mijn ouders?quote:
Raad eens waar ik woonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zag hem. Toch niet bij mijn ouders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |