Ja en nu gaan ze andere notes geven en bannen voor het posten van die fotoquote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het lijkt wel steeds meer of dat een kloonacc van een mod is ofzo.Constant dat soort onzin lullen en de baggertopics blijven geopend?
Ja en serieus zelfs voor de paint?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en nu gaan ze andere notes geven en bannen voor het posten van die foto
Ja ik vind het te belachelijk voor woorden dat er geen ene klote moer aan de tyfustroep gedaan wordt wat die gast post.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja en serieus zelfs voor de paint?Adelante is echt teringtriest bezig.
Laten we hopen dat suarez blijft ipv van ruiz dus maar manucharyan mag van mij graag in ajax spelenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Volgend seizoen Ruiz en Manucharyan op de flanken bij Ajax of droom ik nu te veel?
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef Dos37 het volgende:
Ruiz is een held.
En als Suarez weggaat moeten ze Lukaku halenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Laten we hopen dat suarez blijft ipv van ruiz dus maar manucharyan mag van mij graag in ajax spelenDie kerel is goed
![]()
tering dat vond ik altijd al en nu dit seizoen bevestigd ie et ook nog wel even opzich alleen et enige nadeel aan em is dat ie altijd geblesseerd is als dat nou veranderd word hij serieus nieuwe eriksen
Die wil sowieso voor zijn 18e niet weg en kost rond de 30miljoen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En als Suarez weggaat moeten ze Lukaku halen
De nieuwe Eriksen?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Laten we hopen dat suarez blijft ipv van ruiz dus maar manucharyan mag van mij graag in ajax spelenDie kerel is goed
![]()
tering dat vond ik altijd al en nu dit seizoen bevestigd ie et ook nog wel even opzich alleen et enige nadeel aan em is dat ie altijd geblesseerd is als dat nou veranderd word hij serieus nieuwe eriksen
En ook hier: Ajax moet eerst een financieel alles op orde brengen, eigen talenten opleiden en geen rare aankopen doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En als Suarez weggaat moeten ze Lukaku halen
Rare aankopen? Deze jongen is over een jaar of wat de absolute wereldtopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En ook hier: Ajax moet eerst een financieel alles op orde brengen, eigen talenten opleiden en geen rare aankopen doen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit topic gaat nu weer over faalhaas remsjo!
Objection!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit topic gaat nu weer over faalhaas remsjo!
neemt niet weg dat manucharyan wel een potentiele topvoetballer isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
De nieuwe Eriksen?Kom op, ik ben ook pro Ajax maar Eriksen is inderdaad geniaal tot nu toe maar hij heeft nog wel een lange weg te gaan.
Beter de sigaar dan toegeven aan een tirannie!!1!einz!1!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:12 schreef WillFerrell het volgende:
Jonge jonge, jullie zijn zo de sigaar.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:13 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
[..]
Beter de sigaar dan toegeven aan een tirannie!!1!einz!1!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |