Beetje flauwquote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef Adelante het volgende:
Nu moest zelfs ik lachen
Edoch een note voor je paint!
Dat zou echt sneu zijn!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef Adelante het volgende:
Nu moest zelfs ik lachen
Heraclesquote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef WillFerrell het volgende:
Ja, FC Twente.![]()
D'r is er maar één club in Twente en dat is Heracles Almelo.
Disscriminatiequote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef Adelante het volgende:
Nu moest zelfs ik lachen
Niet helemaal waar mattie, remsjo zelf is de hype begonnen vanzichzelf om elke dag kankertopics te openen waardoor iedereen zich gaat irriteren aan hem en die foto post.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom staat er nou weer een note op het posten van ik2.jpg?
Ik deed dat eerst zo vaak dat het niet eens grappig meer was, ik ben die hype begonnen!
Ja dat is waarquote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar mattie, remsjo zelf is de hype begonnen vanzichzelf om elke dag kankertopics te openen waardoor iedereen zich gaat irriteren aan hem en die foto post.
Ik had het vorige keer niet gelezen hahaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Sorry nog van Fifa man![]()
En nog niet de foto weghalen he. Dan moet die niet zeiken ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar mattie, remsjo zelf is de hype begonnen vanzichzelf om elke dag kankertopics te openen waardoor iedereen zich gaat irriteren aan hem en die foto post.
Stupid is as Stupid does.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En nog niet de foto weghalen he. Dan moet die niet zeiken ook.
Hij zou een note moeten krijgen voor foutieve info. Denken dat Ruiz 27 isquote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stupid is as Stupid does.
Maar hij krijgt nu nogeens de steun van de mods
Gekker moet het niet worden, gast opent elke dag 1a 2 kutkankertopics en wordt daarna belachelijk gemaakt en wordt dan nogeens geholpen
Ja en een ban omdat hij dacht dat Naomi van As de zus van Kramer was.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:39 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hij zou een note moeten krijgen voor foutieve info. Denken dat Ruiz 27 is.
Ik heb liever die tuinkabouter Stoch dan die beugelbekquote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Volgend seizoen Ruiz en Manucharyan op de flanken bij Ajax of droom ik nu te veel?
Godsamme, dit soort faal acties uiten zich in zo'n foto jaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en een ban omdat hij dacht dat Naomi van As de zus van Kramer was.
Een note omdat hij dacht dat Dries Mertens maar door van Marwijk opgeroepen moest worden.
Een note omdat hij de scheids van Rkc-Heerenveen maar kut vond terwijl die op dat moment psv-sparta aan het fluiten was
Misschien Sulejmani maar een kans gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik heb liever die tuinkabouter Stoch dan die beugelbek
Het lijkt wel steeds meer of dat een kloonacc van een mod is ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en een ban omdat hij dacht dat Naomi van As de zus van Kramer was.
Een note omdat hij dacht dat Dries Mertens maar door van Marwijk opgeroepen moest worden.
Een note omdat hij de scheids van Rkc-Heerenveen maar kut vond terwijl die op dat moment psv-sparta aan het fluiten was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |