abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 17:48:06 #51
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_82107986
Vond Israel goed, maar jammer van die ene noot.
Eigenlijk vond ik dat dat het geheel een beetje verpestte.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_82108168
IJsland, Georgië,Ierland, en Oekraïne vond ik de beste stem hebben. Turkije vond ik het knapst omdat ze hun eigen bandmuziek gebruikten. De zanger vond ik ook schreeuwerig, maar zou ik best een rustiger nummer van willen horen om zijn echte stem te horen want hij klonk niet vals
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 mei 2010 @ 17:54:07 #53
163650 Greys
pi_82108211
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Die hoorde ik dus ook. Was één noot. Uit dat fragment dan

Ik vond er trouwens veel niet echt goed zingen, maar luister dat fragment eens af van Duitsland. Dat was meer vals dan goed. Die was aan het feestvieren zonder op haar stem te letten.
Is ook zo hoor, de mannelijke helft van het Denemarken duo bv, die begon ook heel erg slecht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82108231
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vond Israel goed, maar jammer van die ene noot.
Eigenlijk vond ik dat dat het geheel een beetje verpestte.
Iemand op één foute noot afrekenen vind ik geen probleem, maar dan wel Duitsland als no 1 zetten? Die was pas vals
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 mei 2010 @ 17:54:56 #55
163650 Greys
pi_82108238
Ik vond de dame van Roemenië ook een heel goede stem hebben, krachtig, zuiver en zelfs dat sopraan-achtige stukje was mooi
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82108386
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Is ook zo hoor, de mannelijke helft van het Denemarken duo bv, die begon ook heel erg slecht.
Wanneer ik mocht schopte ik één meteen van het toneel af. Dat was gewoon verkrachten van mijn gehoor

Servië vond ik afgrijselijk Duitsland dus ook. Is al bekend wanneer het volgend jaar weer songfestival is? Ik vind het toch wel jammer dat ik het heb gemist. Ik noteerde die valse noten per aantal van een nummer
pi_82108419
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik vond de dame van Roemenië ook een heel goede stem hebben, krachtig, zuiver en zelfs dat sopraan-achtige stukje was mooi
Roemenië ga ik nog een keer bekijken. Is me niet opgevallen. Kan ook een goed teken zijn natuurlijk
  zondag 30 mei 2010 @ 18:00:55 #58
pi_82108454
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Iemand op één foute noot afrekenen vind ik geen probleem, maar dan wel Duitsland als no 1 zetten? Die was pas vals
Nee, die was niet echt vals, ze zong gewoon niet 'mooi' En als het dat wel was past het bij de act. Bovendien is zang niet alles voor mij, als er nog meer is.
Bij het nummer dat Israel zingt, en als hij doodstilstaat op het podium vind ik wel dat alles zuiver moet zijn.
Deze noot viel echt gewoon op.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 mei 2010 @ 18:02:53 #59
163650 Greys
pi_82108516
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef paddy het volgende:

[..]

Roemenië ga ik nog een keer bekijken. Is me niet opgevallen. Kan ook een goed teken zijn natuurlijk
Als het even puur om een goede toonvaste stem gaat, vind ik zeker dat de dame van Roemenië daar ook bij hoort. Ben benieuwd wat jij vindt, als je het nog eens helemaal geluisterd hebt
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Wanneer ik mocht schopte ik één meteen van het toneel af. Dat was gewoon verkrachten van mijn gehoor

Servië vond ik afgrijselijk Duitsland dus ook. Is al bekend wanneer het volgend jaar weer songfestival is? Ik vind het toch wel jammer dat ik het heb gemist. Ik noteerde die valse noten per aantal van een nummer
Is nog niet bekend volgens mij, maar ik hoop dat we volgend jaar weer (net als dit jaar) ruim van te voren open gaan met ESF en dat we weer lekker alles kunnen volgen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 30 mei 2010 @ 18:04:02 #60
pi_82108547
Roemenie vond ik het beste zingen, de vrouw dan.
pi_82108856
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het even puur om een goede toonvaste stem gaat, vind ik zeker dat de dame van Roemenië daar ook bij hoort. Ben benieuwd wat jij vindt, als je het nog eens helemaal geluisterd hebt
[..]

Is nog niet bekend volgens mij, maar ik hoop dat we volgend jaar weer (net als dit jaar) ruim van te voren open gaan met ESF en dat we weer lekker alles kunnen volgen!
Roemenië was idd ook heel goed. waren goed op elkaar afgestemd. Qua nummer spreek mij op dit moment Oekraïne, Israël en Turkije het meest aan, maar het is net in wat voor bui ik ben. Morgen zal dat zo Ierland en IJsland kunnen zijn. Die deden het ook heel goed qua stem.

Ik hou niet van gladde jongens, dus zal niet echt dweperig naar die jongen uit Israël kijken, dus Peet? Gladde jongens doen me niet zoveel. Zou jij moeten weten

Er zat er één bij die ik wel aardig vond om te zien, maar zong me teveel valse noten Moet het hele rijtje weer af om te weten waar die weg kwam, dus te lui voor.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 mei 2010 @ 18:17:32 #62
163650 Greys
pi_82108993
Noorwegen bedoel je dan denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82109480
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Ja, nu ga ik dus toch maar het rijtje langs
pi_82109741
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Mmm..je hebt gelijk, maar even goed bekeken. Vind hem te jong dus gaat geen slijmende blik worden

Zou die erbij zitten? Oeh, dan weer wel

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 30-05-2010 18:48:10 ]
pi_82109953
Is het mannelijke-topic van [NON-HOMO] Post hier de ESF-chicks er al eigelijk?
dag
pi_82110109
Ja, ja, ja ik ga al

Greys? Nog wel een plaatje bij mijn vorige post geplakt hoor
  zondag 30 mei 2010 @ 19:09:08 #67
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_82110967
Nummer was misschien iets te complex. Na een paar keer rustig luisteren op de stereo is het toch wel mooi.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')