Is ook zo hoor, de mannelijke helft van het Denemarken duo bv, die begon ook heel erg slecht.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Die hoorde ik dus ook. Was één noot. Uit dat fragment dan
Ik vond er trouwens veel niet echt goed zingen, maar luister dat fragment eens af van Duitsland. Dat was meer vals dan goed. Die was aan het feestvieren zonder op haar stem te letten.
Iemand op één foute noot afrekenen vind ik geen probleem, maar dan wel Duitsland als no 1 zetten? Die was pas valsquote:Op zondag 30 mei 2010 17:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vond Israel goed, maar jammer van die ene noot.
Eigenlijk vond ik dat dat het geheel een beetje verpestte.
Wanneer ik mocht schopte ik één meteen van het toneel af. Dat was gewoon verkrachten van mijn gehoorquote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, de mannelijke helft van het Denemarken duo bv, die begon ook heel erg slecht.
Roemenië ga ik nog een keer bekijken.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik vond de dame van Roemenië ook een heel goede stem hebben, krachtig, zuiver en zelfs dat sopraan-achtige stukje was mooi
Nee, die was niet echt vals, ze zong gewoon niet 'mooi' En als het dat wel was past het bij de act. Bovendien is zang niet alles voor mij, als er nog meer is.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Iemand op één foute noot afrekenen vind ik geen probleem, maar dan wel Duitsland als no 1 zetten? Die was pas vals
Als het even puur om een goede toonvaste stem gaat, vind ik zeker dat de dame van Roemenië daar ook bij hoort. Ben benieuwd wat jij vindt, als je het nog eens helemaal geluisterd hebtquote:Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Roemenië ga ik nog een keer bekijken.Is me niet opgevallen. Kan ook een goed teken zijn natuurlijk
Is nog niet bekend volgens mij, maar ik hoop dat we volgend jaar weer (net als dit jaar) ruim van te voren open gaan met ESF en dat we weer lekker alles kunnen volgen!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer ik mocht schopte ik één meteen van het toneel af. Dat was gewoon verkrachten van mijn gehoor
Servië vond ik afgrijselijkDuitsland dus ook. Is al bekend wanneer het volgend jaar weer songfestival is? Ik vind het toch wel jammer dat ik het heb gemist. Ik noteerde die valse noten per aantal van een nummer
Roemenië was idd ook heel goed. waren goed op elkaar afgestemd. Qua nummer spreek mij op dit moment Oekraïne, Israël en Turkije het meest aan, maar het is net in wat voor bui ik ben. Morgen zal dat zo Ierland en IJsland kunnen zijn. Die deden het ook heel goed qua stem.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het even puur om een goede toonvaste stem gaat, vind ik zeker dat de dame van Roemenië daar ook bij hoort. Ben benieuwd wat jij vindt, als je het nog eens helemaal geluisterd hebt
[..]
Is nog niet bekend volgens mij, maar ik hoop dat we volgend jaar weer (net als dit jaar) ruim van te voren open gaan met ESF en dat we weer lekker alles kunnen volgen!
Ja, nu ga ik dus toch maar het rijtje langsquote:
Mmm..je hebt gelijk, maar even goed bekeken. Vind hem te jong dus gaat geen slijmende blik wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |