Dit is het enige wat erover in de FAQ staat:quote:Op maandag 8 maart 2010 19:55 schreef didotcicero het volgende:
Ehm ok. Zo heb ik nog niet eerder naar een showcase gekeken (op basis van een specifieke camera en dito lens). Met welke bedoeling plaats je deze foto's in een showcase?
Vet? Vanwege de retrokleuren?
Lijkt me duidelijk, toch?quote:[Showcases] Dit zijn topics waarin men een beoordeling van zijn foto's vraagt.
Thanks. De hele sfeer is ook hetgeen wat ik er zelf zo tof aan vind.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:32 schreef RedFever007 het volgende:
WOW!
1,2,3, en 8Heerlijke foto's die een geweldige sfeer uitstralen. Foto 3 is mijn absolute favoriet
![]()
Die katten foto's doen me dan weer weinig.
Hehe ik ook hoor, maar ik vind die foto's zelf niet zoquote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ben best een katten liefhebber, vandaar. De kat op foto 4 is mijn eigen, Punky.
Relax, het was vooral een constatering, geen oordeel. Ik viel je niet aan, als dat zo voelde.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dit is het enige wat erover in de FAQ staat:
[..]
Lijkt me duidelijk, toch?
Ik had het vantevoren ook al even opgezocht omdat ik het niet zeker wist of het wel vaker zo gebeurd, maar er staat verder niks over dat het over 1 onderwerp moet gaan of zo. Vandaar. Ik had het ook een testcase kunnen noemen aangezien het ook een soort probeersel is.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Relax, het was vooral een constatering, geen oordeel. Ik viel je niet aan, als dat zo voelde.
Qua kleuren doen de foto's erg denken aan de resultaten die je krijgt als je met de Lomo LC-A fotografeert. Denk ook dat het is dat bij bovenstaande mensen in de smaak valt.
Wat de foto's zelf aangaat ben ik het met Isdatzo eens.
Ik heb jaren gefotografeerd met twee Praktica's (MTL-B geloof ik) tot de sluiter kapot ging (bekend euvel). Als je dat zou willen kan je veel meer uit die camera krijgen, zeker met zo'n toch wel lichtsterke lens.
Asa 200. Afga volgens mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef infp2009 het volgende:
Psst, als je film schiet is het ook handig om te zeggen wat voor film....
Dat is de magie van film, zoals ik al zo vaak heb gezegd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Uncle het volgende:
dus een matige foto is goed als je hem met een oud toestel schiet![]()
ga ik onthouden
Hangt er vanaf aan wie je 't vraagtquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Uncle het volgende:
dus een matige foto is goed als je hem met een oud toestel schiet![]()
ga ik onthouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |